در State of Play ژانویه 2024 چه گذشت

در State of Play ژانویه 2024 چه گذشت دث استرندینگ 2 سایلنت هیل 2 ریمیک دراگونز دوگما 2

تریلر و اطلاعات جدید از بازی‌های پلی استیشن 5 و PS VR2، به‌علاوه‌ی نگاهی کلی به Stellar Blade و Rise of the Ronin و Death Stranding 2؛ با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این بپردازیم که در State of Play ژانویه 2024 چه گذشت.

نمایش شب گذشته پلی استیشن، دربردارنده اطلاعات زیادی از عناوین 2024 و آینده پلی استیشن بود. بازی‌های مورد انتظار Stellar Blade و Rise of the Ronin، اطلاعات جذابی دریافت کردند و حسن ختام نمایش نیز تریلر جامع Death Stranding 2 بود. همچنين هیدئو کوجیما اعلام کرد که پس از دث استرندینگ 2، روی یک بازی مخفی‌کاری جدید برای پلی استیشن کار خواهد کرد.

مقاله مرتبط:  تحلیل بازی دث استرندینگ 

دث استرندینگ 2 بازی Death Stranding 2: On the Beach سم بریجز در حال بوسیدن نوزاد در State of Play ژانویه 2024 چه گذشت

Death Stranding 2: On the Beach

گل سرسبد نمایش شب گذشته، Death Stranding 2: On the Beach، دنباله بازی ساختار شکن دث استرندینگ بود که نگاه‌ها را به خود معطوف کرد. از بحث نامگذاری نامتعارف و کوجیمایی بازی که بگذریم، به عروسک سخنگوی جالب سم بریجز می‌رسیم که ما را یاد میمیر از خدای جنگ انداخت.

تریلر جذاب بازی دث استرندینگ 2، اطلاعات زیادی را ارائه کرد، از ماجراجویی Sam و Fragile گرفته تا شخصیت جالبی که توسط جورج میلر، کارگردان مد مکس، بازی می‌شود و عروسک سخنگویی که صداگذاری آن بر عهده فتیح آکین، کارگردان Head-On است. بازی Death Stranding 2: On the Beach قرار است 2025 روانه بازار شود.

مرتبط:  بیوگرافی هیدئو کوجیما خالق متال گیر سالید و دث استرندینگ 

هیدئو کوجیما

بازی اکشن مخفی‌کاری کوجیما برای پلی استیشن، PHYSINT

کوجیما در پایان State of Play ژانویه 2024، اعلام کرد که استودیوی Kojima Productions، علاوه بر دث استرندینگ 2 و OD، روی پروژه سومی نیز کار خواهد کرد. بازی PHYSINT، قرار است تجربه جدیدی از اکشن مخفی‌کاری ارائه دهد و جای خالی متال گیر سالید را پر کند. کوجیما با این اثر در تلاش است تا مرز بین سینما و بازی را محو کند.

بیشتر بخوانید:  پیش نمایش بازی stellar blade 

شخصیت زن Stellar Blade با لباس قرمز در State of Play ژانویه 2024 چه گذشت

Stellar Blade

بازی شگفت‌انگیز Stellar Blade که اگر خاطرتان باشد ابتدا با نام Project Eve برای پلی استیشن 5 معرفی شده بود، نمایش خیره‌کننده‌ای در State of Play داشت و تاريخ انتشار بازی نیز مشخص شد.

تریلر خیره‌کننده بازی Stellar Blade از استودیوی بازیسازی کره‌ای ShiftUp، ما را با شخصیت‌ها، دشمنان، جهان و گیم پلی این عنوان اکشن آشنا کرد. شما در این بازی نقش شخصیتی به نام Eve را برعهده دارید که باید با شکست هیولاهایی تحت عنوان NA:tives، شهر سقوط کرده Xion را احیا کند. Stellar Blade در تاریخ 7 اردیبهشت برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  6 بازی که تغییرات آن‌ها مورد توجه گیمرها قرار نگرفت 

Sonic X Shadow Generations سونیک و شدو

Sonic X Shadow Generations

سگا بازی Sonic Generations که تجربه پلتفرمینگ دو بعدی و سه بعدی را ادغام کرده بود، تحت عنوان Sonic X Shadow Generations، روانه بازار خواهد کرد. همان‌طور که از نام‌گذاری مشخص است، سازندگان شخصیت شدو و مراحل مخصوص به آن را به بازی اصلی اضافه کرده‌اند و پاییز سال آینده می‌توانید این عنوان را روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تجربه کنید.

مقاله مرتبط:  سیستم مورد نیاز Dave the Diver 

گودزیلا آتشی در Dave the Diver

Dave the Diver

با تریلر جذابی، انتشار Dave the Diver برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تأیید شد. همچنين این بازی یک مهمان ناخوانده هم دارد، گودزیلا! حال باید هنگام ماهیگیری و غواصی در این بازی جذاب، حواستان به هیولای دریایی نیز باشد.

پیشنهادی:  تاریخ انتشار بهترین بازی های 2024 

شخصیت های Zenless Zone Zero

Zenless Zone Zero

استودیوی Hoyoverse، سازنده گنشین ایمپکت، اعلام کرد که بازی Zenless Zone Zero برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

مطلب مرتبط:  وقت خودنمایی پلی استیشن رسیده است 

Silent Hill: the Short Message دختر عینکی با دماغ گوشتی در State of Play ژانویه 2024 چه گذشت

Silent Hill: the Short Message

کونامی در اقدامی جالب، بازی کوتاه و دمو مانند Silent Hill: The Short Message را منتشر کرد. شما می‌توانید این دموی کوتاه را به رايگان دريافت نمایید و انتظار تجربه‌ای مشابه P.T داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  سایلنت هیل 2 ریمیک یک ماجراجویی ترسناک با درونمایه فلسفی 

جیمز ساندرلند Silent Hill 2 ریمیک

Silent Hill 2

کونامی و Bloober Team، تریلر گیم پلی بازی Silent Hill 2 Remake را منتشر کردند. تریلر گیم پلی بازی روی کابوس‌های جیمز ساندرلند در شهرک سایلنت هیل تمرکز دارد و مبارزات بازی را به معرض نمایش گذاشت. با وجود اینکه گرافیک بازی سایلنت هیل 2 ریمیک به مذاق عده‌ای خوش نیامد، اما به نظر می‌رسد با تجربه وفاداری طرف باشیم. این بازی 2024 برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

مقاله مرتبط:  بیوگرافی کن لوین خالق بایوشاک 

شخصیت زن Judas اخم کرده

Judas

گیم پلی بازی جدید کن لوین، خالق بایوشاک، در State of Play شب گذشته منتشر شد. بازی Judas یک عنوان اکشن داستان محور است که شباهت‌های زیادی به بایوشاک دارد. کن لوین در Ghost Story Games، قرار است Judas را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر کند.

از دست ندهید:  بازی های عالی که انجام نداده‌اید 

کاور بازی واقعیت مجازی Metro: Awakening

Metro: Awakening

سرانجام یک بازی جذاب در حد Half-Life Alyx برای PS VR2 رونمایی شد. بازی Metro: Awakening، شما را به تونل‌های روسیه خواهد برد، جایی که باید با خطرات آخرالزمان هسته‌ای و موجودات جهش یافته در تجربه‌ای واقعیت مجازی مبارزه و دست و پنجه نرم کنید. Vertigo Games با همکاری Deep Silver، قرار است این بازی را برای PlayStation VR 2 منتشر کنند.

مرتبط:  سیستم مورد نیاز دراگونز دوگما 2 بازی عقیده اژدها 2 

اژدها در حال حمله به مبارز Dragon's Dogma 2

Dragon’s Dogma 2

کپکام حسابی برای بازی Dragon’s Dogma 2، هیجان‌زده است و ما شاهد یک تریلر سراسر اکشن دیگر در State of Play بودیم. این بازی اکشن نقش آفرینی مثل همیشه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و قرار است در تاریخ 3 فروردین 1403 برای پلی استیشن 5، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شود.

مقاله مرتبط:  هر آنچه که باید درباره Rise of the Ronin بدانید 

Rise of the Ronin ژاپن باکوماتسو

Rise of the Ronin

استودیوی Team Ninja، سازنده عناوین بی‌شماری از جمله Nioh و Wo Long: Fallen Dynasty، تریلر جدیدی از Rise of the Ronin منتشر کرد. بازی جدید در ژاپن قرن نوزدهم و دوره ادو جریان دارد. گیم پلی بازی تلفیقی از سکیرو، اساسین کرید و گوست اف سوشیما است. این انحصاری کنسولی 3 فروردین 1403 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین سانسورهای تاریخ گیم 

Until Dawn Remastered شخصیت زن بازی

Until Dawn Remastered

استودیوی Ballistic Moon، قرار است بازی ترسناک داستانی Until Dawn را برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر کند. ریمستر بازی تا سپيده دم (آنتیل داون)، گرافیک بهبود یافته و تغییرات جزئی را ارائه خواهد کرد. ضمناً فیلم سینمایی Until Dawn نیز در دست تولید است.

خب دوستان این هم از مهم‌ترین بازی‌های رونمایی شده در State of Play ژانویه 2024، کدام بازی توجه شما را جلب کرد؟ منتظر تجربه کدام بازی هستید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها