راهنمای خرید بهترین هاست

راهنمای خرید بهترین هاست

برای راه‌اندازی یک سایت، بعد از انتخاب دامنه، مهم‌ترین چیز خرید هاست است. کیفیت هاست در موفقیت سایت تأثیر بالایی دارد. در این مقاله قرار است به راهنمای خرید بهترین هاست سایت بپردازیم.

شرکت‌های هاستینگ زیادی در ایران فعالیت می‌کنند، از شرکت‌های قدیمی با سابقه‌ی چندین ساله تا آن‌هایی که به‌تازگی وارد حوزه میزبانی سایت شده‌اند. در این مقاله ما بهترین شرکت‌های هاستینگ را معرفی خواهیم کرد و در کنار ارائه تجربه شخصی به بازتاب نقطه نظرات کاربران نیز خواهیم پرداخت. شما نیز اگر مشتری هر کدام از این هاستینگ‌ها بوده‌اید، لطفاً تجربه کاربری خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نحوه انتخاب یک میزبان وب و یافتن بهترین ارائه دهنده میزبانی وب

هر وب سایتی برای آنلاین شدن به هاست یا میزبانی وب نیاز دارد، بنابراین یافتن مناسب‌ترین هاست برای بهینه‌سازی عملکرد بسیار مهم است.

با بیش از 20 هاستینگ و ارائه دهنده میزبانی وب در ایران، انتخاب می‌تواند چالش برانگیز باشد. زیرا هر شرکت هاست محصولات، گزینه‌های قیمت، پشتیبانی و ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد.

برای کمک به محدود کردن انتخاب‌هایتان، ما پنج مرحله ساده برای یافتن بهترین هاست مناسب برای سایت شما را توضیح خواهیم داد. این آموزش همچنین برخی از بهترین شیوه‌ها و عناصری را که باید در هنگام خرید بهترین هاست مناسب در نظر بگیرید، به اشتراک می‌گذارد.

در پایان این مقاله، می‌توانید بهترین هاست لینوکس یا هاست وردپرس مناسبی را انتخاب کنید که می‌تواند به موفقیت سایت شما کمک کند.

چگونه یک هاستینگ خوب برای سایت خود انتخاب کنیم

برای شروع، در اینجا یک مرور کلی از 5 مرحله برای کمک به انتخاب بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی آورده شده است:

  1. نیازهای سایت خود را درک کنید. نوع سایت و هدفتان را تعیین کنید. به عنوان مثال، یک وبلاگ به ویژگی‌های متفاوتی نسبت به فروشگاه آنلاین نیاز دارد.
  2. هاستینگ های مختلف را بررسی و مقایسه کنید. به ارائه دهندگان میزبانی وب مختلف نگاه کنید و خدمات اصلی آن‌ها را برای یافتن مناسب‌ترین هاست مقایسه کنید.
  3. ویژگی‌های کلیدی را بررسی کنید. درباره ویژگی‌هایی که شرکت هاستینگ میزبانی وب ارائه می‌دهد، به ویژه برای امنیت و عملکرد تحقیق کنید.
  4. به دنبال پشتیبانی اختصاصی باشید. میزبانی وب را انتخاب کنید که ۲۴/۷ پشتیبانی می‌کند تا مطمئن شوید که در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید فوراً کمک دریافت کنید.
  5. پلن مناسب را پیدا کنید. یک طرح مناسب برای هاست سایت خود دریافت کنید. منابع را در نظر بگیرید و نوع میزبانی وب را یادداشت کنید.

اکنون، اجازه دهید هر یک از این مراحل را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

  1. نیازهای سایت خود را درک کنید – راهنمای خرید بهترین هاست

قبل از جستجوی میزبان وب مناسب، درک نیازهای وب سایت شما برای هدایت یک تحقیق هدفمند ضروری است.

برخی از عوامل کلیدی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • بزرگی پروژه. در مورد هدف سایت خود تصمیم بگیرید، آیا این یک نمونه کار شخصی است یا یک صفحه فرود و لندینگ پیج کسب و کار. به عنوان مثال، یک توسعه دهنده وب فریلنس که مشاغل کوچک را مدیریت می‌کند، برای ایجاد چندین سایت به منابع میزبانی بیشتری نیاز دارد.
  • ترافیک. ترافیک بالقوه سایت را برای یافتن و خرید هاست با کیفیت که می‌تواند منابع کافی را فراهم کند، تخمین بزنید.
  • سکو. در نظر بگیرید که چگونه می‌خواهید سایت خود را با انتخاب از بین خرید هاست خارجی یا خرید هاست مخصوص وردپرس بسازید. میزبانی وب پیدا کنید که از ابزار ایجاد وب مورد نظر شما پشتیبانی کند.
  • امکانات. پهنای باند کلی و فضای ذخیره‌سازی لازم برای اجرای سایت خود را بررسی کنید. به مقیاس‌پذیری هاستینگ و سرویس میزبانی وب توجه کنید، چرا که سایت شما فضای زیادی برای رشد دارد.
  • امنیت. سطح امنیتی که برای سایت خود نیاز دارید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، فروشگاه‌های آنلاین به سرورهای امن برای محافظت از اطلاعات کارت اعتباری مشتریان نیاز دارند. در نتیجه باید خرید هاست مطمئن را مدنظر قرار دهید.
  • بودجه. برای خدمات میزبانی بودجه تعیین کنید. هزینه برخی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی بیشتر از سایرین است، بنابراین تخمین بودجه می‌تواند به سازماندهی هزینه‌های طولانی مدت شما کمک کند.

درک این عوامل به شما کمک می‌کند در مراحل بعدی تصمیمات بهتری بگیرید. توصیه می‌کنیم قبل از حرکت به جلو، نیازهای وب سایت خود را یادداشت کنید.

  1. تحقیق و مقایسه ارائه دهندگان هاست مختلف

نکته حرفه‌ای: مراحل زیر برای کسانی که قبلاً سایت داشته‌اند، اما می‌خواهند هاست را به شرکت دیگری منتقل کنند نیز قابل اجرا است.

هنگام مقایسه ارائه دهندگان هاست مختلف، مطمئن شوید که اعتبار آن‌ها را بررسی کنید. تحقیقات گسترده برای جلوگیری از کلاهبرداری ضروری است، زیرا همه ارائه دهندگان هاست خدمات قابل اعتماد ارائه نمی‌دهند.

برخی از راه‌های تعیین اعتبار به منظور خرید بهترین هاست عبارتند از:

  • بررسی نظرات در پلتفرم‌های قابل اعتماد، مانند گوگل ریویو و انجمن‌های کامپیوتر، به دنبال بررسی‌های کاربران باشید.
  • به دنبال ضمانت بازگشت پول یا هاست آزمایشی رایگان باشید. این به شما امکان می‌دهد خدمات میزبان وب و هاست را بدون ریسک امتحان کنید.
  • تماس با واحد پشتیبانی مشتری، بررسی کنید که آیا شرکت هاستینگ پشتیبان پاسخگو دارد که بتواند مشکلات کاربران را به سرعت برطرف کند یا خیر.

یکی از راه‌های یافتن یک ارائه دهنده میزبانی وب قابل اعتماد استفاده از ابزار آنلاینی مانند Sitechecker است. به سادگی دامنه وب سایتی را که دوست دارید کپی و جایگذاری کنید؛ و Sitechecker ارائه دهنده هاست آن را نشان می‌دهد.

توصیه می‌کنیم سه هاستینگ اصلی را برای مقایسه فهرست کنید. این کار محدود کردن انتخاب‌های خود و تجزیه و تحلیل مزایا و معایب بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی را آسان‌تر می‌کند.

  1. فناوری و ویژگی‌های هاستینگ را بررسی کنید

هنگامی که لیستی از میزبان‌های وب را انتخاب کردید، فناوری و ویژگی‌های آن‌ها را مقایسه کنید. هر ارائه دهنده هاست رویکرد خاص خود را برای افزایش عملکرد سایت شما دارد.

به عنوان مثال، فناوری میهن وب هاست با سرورهای وب LiteSpeed (LSWS) و فایروال برنامه وب داخلی برای تقویت امنیت بهبود یافته است.

قبل از تصمیم گیری در مورد میزبان وب، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • مراکز داده. یک میزبان وب با چندین مکان سرور در سراسر جهان انتخاب کنید و بررسی کنید که آیا یک دیتاسنتر در نزدیکی شما دارد تا از تأخیر کم اطمینان حاصل کنید.
  • گزینه مهاجرت یا انتقال هاست، اگر به دنبال انتقال هاست هستید، این یک ویژگی عالی است. به عنوان مثال، میهن وب هاست یک سرویس مهاجرت وب سایت رایگان و بدون نقص ارائه می‌دهد.
  • نام دامنه. عنصر ضروری یک وب سایت نام دامنه آن است. بررسی کنید که آیا هاستینگ شما ثبت نام و خرید دامنه سایت را با میزبانی خود ارائه می‌دهد تا فرآیند ساخت وب سایت را ساده کرده و دامنه مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید.
  • پست الکترونیک یا هاست ایمیل. داشتن یک ایمیل سفارشی یک ویژگی اضافی عالی برای وب سایت‌های تجاری و فروشگاه‌های آنلاین است، زیرا به افزایش اعتبار کمک می‌کند.

نکته حرفه‌ای: از فناوری و ویژگی‌های هاست فعلی خود ناراضی هستید؟ زمان تغییر هاستینگ است، مقالات میهن وب هاست را در این زمینه بررسی کنید.

  1. به دنبال پشتیبانی اختصاصی باشید – راهنمای خرید بهترین هاست

داشتن یک تیم پشتیبانی قابل اعتماد که آماده کمک ۲۴ساعته است، برای رفع فوری مشکلات مربوط به وب سایت حیاتی است. قبل از انتخاب بهترین هاست، اطمینان حاصل کنید که شرکت گزینه‌های پشتیبانی متعددی را ارائه می‌دهد.

اگرچه انواع مختلفی از خدمات پشتیبانی وجود دارد، در اینجا اصلی‌ترین مواردی که باید در یک هاستینگ جستجو کنید وجود دارد:

  • چت زنده. این رویکرد محبوب خدمات مشتری برای دریافت پاسخ سریع عالی است. اکثر میزبان‌های وب نیز متن‌های مکالمه را برای پیگیری موضوع و پیشرفت ارائه می‌دهند.
  • ایمیل یا پست الکترونیک. این روش برای مسائل یا سوالات غیر فوری عالی است. خدمات مشتری می‌تواند مشکل را بدون پاسخ فوری برطرف کند.
  • تماس تلفنی. اگر ترجیح می‌دهید مسائل را به صورت شفاهی توضیح دهید، به دنبال یک سرویس میزبانی وب باشید که پشتیبانی تلفنی را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که اکثر ارائه دهندگان این خدمات را فقط به عنوان یک سرویس برای مشتریان ویژه و برتر ارائه می‌دهند.
  • پشتیبان حرفه‌ای و باسواد. به غیر از صحبت مستقیم با یک نماینده خدمات مشتری، بررسی کنید که آیا میزبان وب پایگاه دانشی دارد که به سوالات متداول پاسخ می‌دهد یا خیر. این منبع می‌تواند به ویژه برای مبتدیان در توسعه وب سایت مفید باشد.
  • بخش راهنما یا بلاگ. یکی دیگر از ویژگی‌های یک میزبان وب قابل اعتماد، ارائه آموزش‌های مرتبط با صنعت و پست‌های وبلاگ است. این برای افرادی که دوست دارند مسائل را مستقل یاد بگیرند و حل کنند عالی است.

اگر در مورد کیفیت پشتیبانی مشتری ارائه دهنده میزبانی وب یا هاستینگ خود مطمئن نیستید، به دنبال نظراتی در مورد خدمات آن‌ها باشید.

  1. نوع میزبانی وب مناسب را پیدا کنید – راهنمای خرید بهترین هاست

اکثر هاستینگ‌ها خدمات میزبانی مختلفی را ارائه می‌دهند، بنابراین قبل از انتخاب پلن میزبانی مناسب برای سایت خود، حتما تحقیق خود را انجام دهید.

قیمت، فضای ذخیره سازی، پهنای باند و ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا میزبانی سرور اختصاصی یا مدیریت شده را ارائه می‌دهند.

همچنین انواع مختلفی از خدمات هاست موجود است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای کمک به تشخیص اینکه کدام گزینه برای سایت شما مناسب‌تر است، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به هر نوع میزبانی وب در زیر بیندازیم.

هاست اشتراکی

در هاست اشتراکی، چندین وب سایت در سرور فیزیکی یکسان اجرا می‌شوند و منابع را به اشتراک می‌گذارند. بنابراین، هر گونه مشکلی که ممکن است سایر وب سایت‌ها تحت سرور یکسان با آن مواجه شوند، می‌تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد.

سرویس هاست اشتراکی به طور کلی مقرون به صرفه‌ترین گزینه است و به کمترین دانش فنی نیاز دارد.

اکثر ارائه دهندگان هاست اشتراکی یک کنترل پنل برای مبتدیان ارائه می‌دهند تا به کاربران کمک کند وب سایت‌های خود را به راحتی مدیریت کنند. به عنوان مثال، میهن وب هاست دارای یک سی پنل سفارشی گرافیکی است که به یکپارچه‌سازی فرآیند مدیریت سایت کمک می‌کند.

هاست اشتراکی بهترین سرویس میزبانی وب برای سایت‌هایی با ترافیک کم تا متوسط، مانند نمونه کارهای شخصی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های تجاری کوچک است.

میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS)

در سرور مجازی یا VPS، کاربران سرور یکسانی را با پارتیشن‌های اختصاصی به اشتراک می‌گذارند. بنابراین سایت شما با توجه به منابع تخصیص یافته می‌تواند عملکرد پایدار و مطمئن‌تری داشته باشد.

میهن وب هاست سرور مجازی VPS را ارائه می‌دهد که از مجازی‌سازی مبتنی بر هسته (KVM) استفاده می‌کند و عملکرد و ثبات بهتری را تضمین می‌کند. با استفاده از فناوری هایپروایزر KVM، وب سایت شما منابع کاملاً جداگانه‌ای را دریافت می‌کند، حتی زمانی که سرور میزبان را به اشتراک می‌گذارد.

یکی از فاکتورهای ضروری که باید در هاست VPS به آن توجه کرد، سازگاری آن با سیستم عامل مورد نظر شما است. به عنوان مثال، میهن وب هاست استقرار فوری لینوکس را برای میزبانی وب VPS خود ارائه می‌دهد.

سرور مجازی VPS یک گزینه عالی برای وب سایت‌های با اندازه متوسط ​​است، زیرا حد وسط بین سرور اشتراکی و اختصاصی به شمار می‌رود.

با این حال، توجه داشته باشید که منحنی یادگیری شیب دار دارد و برای پیکربندی و نگهداری کامل به دانش فنی بیشتری نیاز دارد، زیرا صاحبان سایت دسترسی کامل به روت یا ریشه خواهند داشت.

میهن وب هاست دارای چهار گزینه KVM VPS که عمدتاً بسته به حافظه، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند متفاوت است. ما خرید یک VPS را توصیه می‌کنیم که برای پروژه شما مناسب‌ترین باشد.

هاست ابری

هاست ابری بهترین سرویس میزبانی وب برای آپتایم مداوم است. با میزبانی ابری، منابع بیشتری به دست می‌آورید – ترکیبی از کاربرپسند بودن هاست اشتراکی با ظرفیت و قابلیت اطمینان میزبانی VPS.

این سرویس میزبانی وب از فناوری ابری برای واگذاری بار اجرای یک وب سایت به شبکه مجازی از سرورهای ابری استفاده می‌کند. اگر یک سرور از کار بیفتد، سرور دیگری می‌تواند جای آن را بگیرد تا وب سایت را در حال اجرا نگه دارد.

اگر انتظار ترافیک سایت بالایی دارید، میزبانی ابری یک انتخاب عالی است. این گزینه همچنین برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ که به دنبال بهبود سرعت سایت و تجربه کاربری خود هستند، به خوبی کار می‌کند.

میهن وب هاست میزبانی ابری کاملاً مدیریت شده را با ثبت نام دامنه رایگان و گواهینامه‌های SSL ارائه می‌دهد. گزینه‌ها بسته به فضای دیسک، رم و هسته‌های CPU متفاوت است:

  • هاست پربازدید با فضای 10 گیگابایت هزینه ماهیانه 539,000 تومان
  • هاست پربازدید با فضای 20 گیگابایت هزینه ماهیانه 936,000 تومان
  • هاست پربازدید با فضای 30 گیگابایت هزینه ماهیانه 1,170,000 تومان

هاست اختصاصی

با هاست اختصاصی، کاربران می‌توانند کل سرور را کنترل کنند و تصمیم بگیرند که چه تعداد منابع را اختصاص دهند و چه نرم افزاری را نصب کنند.

دانش فنی پیشرفته برای اجرای سایت‌ها و پروژه‌های آنلاین با استفاده از هاست اختصاصی ضروری است. همچنین گرانتر از سایر انواع میزبانی وب است.

بنابراین، خدمات میزبانی اختصاصی عمدتاً برای پروژه‌های مقیاس بزرگ و شرکت‌های سطح سازمانی، مانند یک سرویس پخش آنلاین یا یک فروشگاه تجاری بزرگ، مناسب هستند.

مدیریت هاست اختصاصی نیز به کار بیشتری نیاز دارد، بنابراین در صورت انتخاب این گزینه، بودجه‌ای را برای استخدام یک تیم حرفه‌ای در نظر بگیرید.

هاست وردپرس – راهنمای خرید بهترین هاست

سیستم مدیریت محتوای وردپرس (CMS) می‌تواند روی هر سرویس میزبانی وب اجرا شود. با این حال، هاست وردپرس به طور خاص برای افزایش عملکرد و امنیت وب سایت شما طراحی شده است.

اگر در مورد استفاده از این CMS مطمئن هستید، هاست وردپرس مدیریت شده بهترین گزینه است. اکثر ارائه دهندگان از هرگونه به روزرسانی و تنظیمات فنی مرتبط با وردپرس مراقبت می‌کنند. همچنین توصیه می‌کنیم به دنبال خرید یک هاست مخصوص وردپرس باشید که پشتیبانی از مشتریان حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، این سرویس میزبانی وب اغلب با پلاگین‌ها و تم‌های از پیش نصب شده برای سرعت بخشیدن به روند ساخت وب سایت شما ارائه می‌شود.

به عنوان مثال، تمام بسته‌های وردپرس میهن وب هاست دارای گواهینامه SSL رایگان هستند و شامل افزونه LiteSpeed ​​Cache برای بهبود عملکرد وب سایت می‌شوند.

میهن وب هاست راهنمای خرید بهترین هاست

میهن وب هاست

شرکت با سابقه میهن وب هاست در گذشته محبوبیت و اعتبار فوق العاده‌ای داشت، اما متأسفانه در سال‌های اخیر تعداد مشتریان ناراضی آن‌ها افزایش چشمگیری یافته است. خود ما به مدت یک سال با میهن وب هاست همکاری داشتیم و از کیفیت خدمات آن‌ها کاملاً راضی هستیم. در طول یک سال، میهن وب هاست تقریباً آپ تایم 99% را ارائه داد که فوق العاده بود. همچنين در زمینه پشتیبانی نیز کمال همکاری را با ما داشتند.

ساویس‌گیم تجربه استفاده از هاست سی پنل آلمان میهن وب هاست را داشته است و در آن مقطع واقعاً کیفیت خوبی را دریافت کردیم. همچنین برخلاف میزبان فا که سرویس ایمیل بسیار بدی داشت، میهن وب هاست در این زمینه ما را اذیت نکرد.

تنوع خدمات میهن وب هاست بالا است، هاست سی پنل، هاست وردپرس و سرور مجازی تنها گوشه‌ای از خدمات آن‌ها به شمار می‌رود. همچنین برای خرید دامنه نیز میهن وب هاست انتخاب به‌صرفه‌ای است. بهترین قیمت دامنه ملی را می‌توانید در میهن وب هاست پیدا کنید.

میهن وب هاست نزدیک به 200000 مشتری دارد!

نظرات مشتریان میهن وب هاست

مشتریان راضی از میهن وب هاست

  • من چندین ساله که ازشون هاست گرفتم و کاملاً راضی هستم. پشتیبانی فوق العاده که هرموقع مشکلی پیش می‌آد آنرا سریعاً برطرف می‌کنند. البته مشکل هم بسیار کم پیش آمده که طبیعیه. ممنون از تیم میهن وب هاست
  • سلام به همه، حدود ۳ سال است که از خدمات میهن وب هاست استفاده می‌کنم، از نظر کیفیت خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته فوق العاده هستند، پیشنهاد می‌کنم که از خدمات این شرکت هاستینگ استفاده کنید
  • من که به شخصه راضی هستم از هاستینگ و هر وقت تیکت زدم سریع جواب دادن و هر جا با مشکلی برخورد کردم حتی نامربوط به هاستینگ و مسائل فرانت رو برام حل کردن.

مشتریان ناراضی از میهن وب هاست

  • بدترین سرور در طول تاریخ چندین ساله‌ای که وبسایت داشتم و از سرورهای مختلف استفاده کردم. بالای ده میلیون به یه سرور مجازی دادم که توی 24 ساعت هزار بار قطع و وصل می‌شه. بعد از آوردن سایت روی این سرور رنکینگ سایت هم به شدت افت کرد؛ بخاطر این قطع و وصل شدن‌ها. صددرصد از این شرکت دوری کنید؛ اگه نمی‌خواهید رنکینگ سایت‌تون افت بکنه.

خرید هاست با کیفیت از میهن وب هاست

با کلیک روی دکمه بالا و تایید معرف از ٪۹ تخفیف خرید هاست بهره‌مند شوید.

سون هاست راهنمای خرید بهترین هاست

سون هاست

شرکت سون هاست 15 سال سابقه فعالیت در حوزه هاستینگ و میزبانی سایت دارد. این شرکت با بیش از 20هزار مشتری خدمات متنوعی همچون ثبت دامنه، هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی و غیره را ارائه می‌دهد. ویژگی مثبت سون هاست این است که به نظرات و انتقادهای مشتریان احترام می‌گذارد.

نظرات مشتریان سون هاست

مشتریان راضی از سون هاست

  • سرویس هاشون خوبه از سایتشون به خوبی می‌شه استفاده کرد و تمام راهنمایی‌ها رو داره؛ مثلاً من که اطلاعاتم پایین هست به راحتی ثبت دامین انجام دادم؛ ممنون.
  • من تاکنون چندین شرکت برای هاست وب سایت‌هام عوض کردم تا بالاخره به سون هاست رسیدم. کارشون خیلی خوبه و پشتیبانیشون هم عالیه. من کاملاً راضی هستم و براشون آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
  • سلام، بنده مدت 3 سال هست چندین هاست در سون هاست دارم و قیمت مناسب، سرورهای قوی و پشتیبانی دقیقه‌ایشون باعث شده همچنان از خدماتشون استفاده کنم. باتشکر.

مشتریان ناراضی از سون هاست

  • پشت تلفن واقعاً تند و نازیبا پاسخ می‌دن، مخصوصاً وقتی می‌خواید پشتیبانی بگیرید. وقتی هنوز خرید نکردید و به بخش فروش وصل می‌شید خیلی بهتر حرف می‌زنن، این نشون می‌ده ظاهراً کمی به قضیه خر و گذشتن از پل حساس هستند!

مشاهده قیمت سون هاست

هاست نگار راهنمای خرید بهترین هاست

هاست نگار

از جمله ویژگی‌های جالب هاست نگار می‌شود به گارانتی 100 ساعته و بدون قید و شرط اشاره کرد، درست است که این مدت شاید برای بررسی کیفیت هاست کافی نباشد اما نشان دهنده اعتماد به نفس بالای این هاستینگ است. هاست نگار با نزدیک به 20 سال سابقه فعالیت در زمینه میزبانی سایت، یکی از خوشنام‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های این حوزه به شمار می‌رود.

نظرات مشتریان هاست نگار

مشتریان راضی از هاست نگار

  • ممنون که در روزهای تعطیل هم عالی عمل می‌کنید
  • هاست نگار پشتیبانی خیلی خوبی داره. خیلی سریع پاسخ می‌دن و مشکل رو رفع می‌کنن.
  • من قبلاً از ایران سرور استفاده می‌کردم، ولی پشتیبانی‌شون اذیت می‌کرد یکم، پشتیبانی هاست نگار خیلی بهتره و قیمتش فوق العاده مناسب‌تره، کیفیت‌شون هم حدوداً فرقی نداره و مثل هم هستن، من خودم هاست نگار رو ترجیح می‌دم، ایران سرور پول معروف بودن و ریخت و قیافه سایتش رو می‌گیره.
  • خدمات هاستینگ، پشتیبانی خیلی خوبی دارند. من چندین سال هستش که با هاست نگار همکاری دارم و این همکاری رو به شما هم پیشنهاد می‌کنم. تا به امروز که مشکلی نداشتیم، اگر هم بوده، حل کردیم.
  • 6 ماه ازشون هاست وردپرس دارم
  • هیچ کندی تا به حال نداشته واقعاً ازشون راضی هستم
  • سرعت کیفیت و پشتیبانیشون هم عالیه

مشتریان ناراضی از هاست نگار

اصلاً پیشنهاد نمی‌کنم به دلایل زیر:

  • آپتایم پایین
  • سایت بدون دلیل ساعت‌ها داون می‌شد، با دلیل مدرک تیکت می‌زدم و می‌گفتن از طرف ما نیست
  • پشتیبانی خیلی ضعیفی دارن و اصلاٌ دوست ندارن کاری انجام بدن
  • قیمت‌ها نسبت به سایر هاستینگ‌ها بالاتره
  • مشکل کراول از سمت گوگل (توی سرچ کنسول قابل مشاهده است)
  • بقیه هاستینگ‌ها تا چند روز بد از سررسید فاکتور زمان می‌دن ولی هاست نگار سر ساعت سایت رو می‌بنده
  • اصلاٌ راضی نیستم و پیشنهاد نمی‌کنم

بررسی سرویس‌های هاست نگار

دهاستینگ

دهاستینگ

شرکت دهاستینگ در زمینه میزبانی وب تقریباً جوان به حساب می‌آید. هاست‌های این شرکت همیشه از تخفیف خوبی برخوردارند و در زمینه فروش دامنه نیز خدمات خوبی ارائه می‌دهند.

نظرات مشتریان دهاستینگ

مشتریان راضی از دهاستینگ

  • من کاربر لیمو هاست بودم. به دلایلی دیدم که با خدماتشون به جایی نمی‌رسم، خلاصه گشتم دنبال یه هاستینگ خوب. بعد نظرات بعضی کاربرها رو خوندم و در نهایت یه هاست آزمایشی چند شرکت از جمله دهاستینگ رو خریدم. متوسط سرعت پاسخگوییشون کمتر از 3 دقیقه بود! و مسئولیت پذیرن حتی بارها پیش اومده خود سایت دچار نقص فنی شده تا جایی که تونستن خارج از وظایف سعی کردن کمکم کنن. سیستمشون معمولاً به روزه و از این جهت از خیلی هاستینگ‌ها جلوترن. در این بازه هم اعتمادم و جلب کردن هم رضایت. از همینجا ازشون تشکر می‌کنم.

مشتریان ناراضی از دهاستینگ

  • قیمتاش عالیه و پشتیبانیش بسیار خوب و حرفه‌ای، ولی خب آپ تایمش یکم پایینه، دو سه روز یه بار ۵ تا ۱۰ دقیقه سایت بالا نمی‌آد

خرید هاست ارزان از دهاستینگ

ایران سرور

ایران سرور

ایران سرور با سابقه 22 ساله خود، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های میزبانی وب و هاستینگ در ایران است. دیجی کالا، دیوار و بانک‌های مختلف تنها گوشه‌ای از مشتریان پرشمار این شرکت را تشکیل می‌دهند.

ایران سرور مناسب سایت‌های پربازدید و تجاری است، طبیعتاً اگر در ابتدای راه هستید و قصد درآمدزایی از سایت خود را ندارید، استفاده از خدمات حرفه‌ای ایران سرور پیشنهاد نمی‌شود. ایران سرور با بیش از 250000 مشتری و 70 دیتاسنتر در سراسر جهان، دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

نظرات مشتریان ایران سرور

مشتریان راضی از ایران سرور

  • خدمات عالی و پشتیبانی فوق العاده خوبی دارند
  • ایران سرور رو برای پشتیبانیش دوست دارم، بشدت حس اعتماد می‌ده به آدم، حداقل ۷ ساله بدون مشکل دارم باهاشون کار می‌کنم، مشکلی هم اگه بود هر موقع روز و شب برام حلش کردن، حتی اگر ربطی به سرویسی که خریده باشید نداشته باشه، مثلاً یکبار مشکل وردپرس منو حل کردن.
  • از ایران سرور هاست خریدم راضی هستم، ۴ صبح جواب تیکت می‌دن، الکی نگین جواب نمی‌دن، پول بیشتر هاست بهتر.

مشتریان ناراضی از ایران سرور

  • واقعاً افتضاح. از بی نام نشون‌ترین هاست‌ها هم ضعیف‌تره، صد رحمت به اونا. پشتیبانی ضعیف، هاست اشتراکی افتضاح. واقعاً متأسفم.

خرید هاست از ایران سرور

وب رمز

وب رمز

وب رمز خدمات متنوعی ارائه می‌دهد، از میزبانی سایت گرفته تا طراحی و سئو حرفه‌ای. با این حال، در زمینه فروش دامنه قیمت بالایی دارند. این هاستینگ ایرانی سابقه 20 ساله دارد و 69هزار خدمات هاست ارائه داده است.

نظرات مشتریان وب رمز

مشتریان راضی از وب رمز

  • پشتیبانی بسیار سریع و پیگیر هستند
  • انتقال سایت رو هم در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دادند
  • من با دو تا شرکت قبل از وب رمز کار کردم که وب رمز تا الآن از همشون بهتر بوده! و الآن هم بیش از ۱۰ سرویس فعال دارم

مشتریان ناراضی از وب رمز

  • یک زمانی پشتیبانی خوبی داشت. اما متأسفانه به شدت افت کرده است و دیگر مثل قبل با شما برخورد نمی‌کنند. نهایت جواب این هست که اگر فکر می‌کنید خوب نیست، بروید از سرویس دیگری استفاده کنید!

خرید هاست مطمئن از وب رمز

نت افراز

نت افراز

شرکت هاستینگ نت افراز تنوع خدمات خوبی دارد، اما مورد مهم آن ارائه دایرکت ادمین است که شاید از نگاه عده‌ای یک نقطه ضعف تلقی شود. از جمله مزیت‌های شرکت میزبانی وب نت افراز می‌شود به شفافیت بالای آن‌ها اشاره کرد. مشخصات سرورها و سقف مجاز میزبانی به وضوح در جدول پلن‌های مختلف هاست گنجانده شده و برای نیازهای مختلف، پلن‌های متنوعی ارائه می‌شود.

نظرات مشتریان نت افراز

مشتریان راضی از نت افراز

  • پشتیبانی واقعاً عالی دارند!
  • خیلی به کاربر اهمیت می‌دن
  • پیشنهاد می‌کنم بخاطر پشتیبانیشون هم که شده از نت افراز استفاده کنید
  • از تمامی شرکت‌های هاستینگ پشتیبانی بهتری دارن!

مشتریان ناراضی از نت افراز

  • صبح تیکت می‌دی غروب جواب می‌دن! اگر سایتت برات مهمه و نگران رسیدگی سریع به مشکلات احتمالی و پیش بینی نشده‌ای، سراغ هاستی که بیشتر از 10 دقیقه طول می‌کشه تیکت را جواب بدن نرو!

خرید هاست کنترل پنل دایرکت ادمین

هاست دی ال

زمانی که سایت ما رشد کرده بود و هاست معمولی میهن وب هاست دیگر جوابگوی ترافیک و بازدیدهای بالا نبود، تصمیم به ارتقاء گرفتیم و بعد از بررسی هاستینگ‌های مختلف به هاست دی ال رسیدیم. هاست دی ال یک شرکت شخصی است که به سایت‌های بسیار محدودی خدمات می‌دهد. این شرکت قبل از ارائه خدمات سایت شما را بررسی می‌کند و در صورتی که واجد شرایط باشید همکاری می‌کنند.

کیفیت خدمات و پشتیبانی هاست دی ال واقعاً فوق العاده است. اما مناسب هر کسی نیست. سایت‌های تازه‌کار و کم بازدید نیازی ندارند که از هاست دی ال استفاده کنند. اگر در ابتدای مسیر هستید، بهتر است برای شروع کار از هاست سی پنل میهن وب هاست استفاده کنید و بعد از یکی دو سال اگر هاست اشتراکی جوابگوی شما نبود، آن وقت تصمیم دیگری اتخاذ کنید.

مزایای هاست سی پنل هاست دی ال

  • کیفیت خوب و پایداری بالا
  • پشتیبانی حرفه‌ای و با سواد

معایب هاست دی ال

  • نداشتن پلن‌های بلند مدت (فقط هاست یک ماهه اجاره می‌دهند)
  • تغییرات قیمتی زیاد در مدت کم

ماندگار وب

ماندگار وب بیشتر به درد سایت‌هایی که در ابتدای مسیر هستند می‌خورد، این شرکت سابقه 12 ساله دارد و از یک تیم جوان و کوچک تشکیل شده است. ظاهراً میزان رضایت از خدمات هاستینگ ماندگار وب بالا است و مشتریان ناراضی اندکی دارد.

نظرات مشتریان ماندگار وب

مشتریان راضی از ماندگار وب

  • هاست وردپرس با کیفیت
  • قیمت گذاری منصفانه

مشتریان ناراضی از ماندگار وب

  • پشتیبانی ضعیف و انتقال سایت کند

خرید هاست وردپرس

میزبان فا

شرکت میزبان فا توسط یک تیم جوان اداره می‌شود. طبق گفته مسئولان شرکت، میزبان فا تجهیزات اختصاصی استفاده می‌کند. آن‌ها فقط خدمات میزبانی در ایران را ارائه می‌دهند و اگر به دنبال هاست خارج هستید، باید به دنبال شرکت دیگری باشید.

ما چند سال پیش، تجربه استفاده از میزبان فا را داشتیم، اما متأسفانه تجربه خیلی تلخی بود. پس از تحقیقات فراوان و بررسی هاستینگ‌های مختلف، میزبان فا را انتخاب و هاست یک ساله از آن‌ها تهیه کردیم. کیفیت میزبانی این شرکت در ماه نخست خیلی مطلوب بود و پشتیبانی خوبی داشتند؛ اما نزدیک عید با قطعی‌های طولانی سرور مواجه شدیم که به‌گفته مسئولان ناشی از انتقال سرور به شرکت دیگر بود.

قطعی‌های چند روزه ضربه سنگینی به سایت ما زد و مجبور شدیم در حالی که بیش از 6 ماه از مدت هاست ما باقی مانده بود به شرکت دیگری نقل مکان کنیم.

در سال‌های اخیر، میزبان فا سازوکار خود را به کلی تغییر داده است و ظاهراً فقط روی ارائه هاست ابری تمرکز کرده‌اند. ما تجربه استفاده از خدمت جدید آن‌ها را نداریم، در نتیجه به سراغ نظرات مشتریان میزبان فا رفته‌ایم تا تجربه کاربری خودشان از میزبانی ابری این شرکت را با ما به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است که ما هم نظرات مثبت را بازتاب می‌دهیم و هم نظرات منفی، ان‌شاءالله انتخاب خوبی داشته باشید.

نظرات مشتریان میزبان فا

مشتریان راضی از میزبان فا

  • حدوداً ۱سالی هست از خدمات این هاست استفاده می‌کنم و کاملاً رضایت دارم و به همه پیشنهاد می‌کنم، مهم‌ترین خدمتاشون غیر از سرویس دهی عالی پاسخ گویی و راهنمایی‌هاشون می‌باشد.
  • طی مدت 4 سالی که از خدماتشون استفاده کردم همیشه پشتیبانی خوبی داشتن. سرویس‌های هاست داخلیشون نسبت به شرکت‌های دیگه قیمت بصرفه‌تری داره و کاملاً پایدار هست. اگر قصد تهیه هاست لینوکس ایران دارین میزبان فا پیشنهاد می‌شه. همچنین پشتیبانی فنی و پاسخگویی به تیکت‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شه.

مشتریان ناراضی از میزبان فا

  • بسیار کند و بی کیفیت و با قطعی‌های مکرر
  • من نظرمو تغییر می‌دم، تمام این شرکت‌هایی که یک گوگل هستند، چون سرشون شلوغه یک مشکلی دارند، این شرکت هم با قیمت‌هاش مردم را فریب می‌ده که بگه درجه یک است این سیاست کثیف است. دوم من بهترین سرویس هاست ووکامرس را گرفته بودم، ولی سایت سبک و بهینه وردپرس روش نصب کردم، افت رتبه داشتم و به صفحه دوم رفتم بعد تغییر شرکت مجدد یک گوگل شدم

خرید هاست ابری از میزبان نفا

برتینا

برتینا از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تحت شبکه و اینترنت، تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران و میزبان بسیاری از سازمان‌های دولتی، نیمه دولتی و شرکت‌های بزرگ و کوچک است. استفاده از خدمات این شرکت تنها مناسب سایت‌های حرفه‌ای و فروشگاهی است، قیمت خدمات برتینا بسیار بالا است و مناسب هر کسی نیست.

نظرات مشتریان برتینا

مشتریان راضی از برتینا

  • من چندین ساله از سرویس‌های هاست لینوکسی برتینا استفاده می‌کنم از کیفیت سرویس‌ها و پشتیبانیشون خیلی راضیم

مشتریان ناراضی از برتینا

  • کیفیت هاست به شدت پایینه. سرعت نامناسب و عدم درج منابع و اطلاعات هاست‌ها در سایت نشون دهنده خدمات بی کیفیته. اصلاً پیشنهاد نمی‌کنم

مشاهده قیمت‌های برتینا

میزبان وردپرس

میزبان وردپرس

شرکت هاستینگ میزبان وردپرس توسط یک تیم کوچک راه‌اندازی شده که مناسب شروع کار است. متأسفانه طراحی سایت شرکت چندان جالب نیست و از کلمات انگلیسی زیادی استفاده شده که ممکن است مشتری را گیج کند.

نظرات مشتریان میزبان وردپرس

مشتریان راضی از میزبان وردپرس

  • با شرف‌ترین هاستینگ ایران! فوق العاده، درد و بلاش بخوره تو سر شرکت‌های بی مسئولیت

مشتریان ناراضی از میزبان وردپرس

  • گیج کننده بودن صفحه اصلی سایت

خرید هاست ویژه وردپرس

هنگام انتخاب بهترین هاست چه مواردی را باید در نظر گرفت

در این بخش عناصر کلیدی در انتخاب هاست و چرایی اهمیت آن‌ها توضیح داده خواهد شد.

CMS در مقابل سایت ساز – راهنمای خرید بهترین هاست

بهترین هاستینگ‌های ایران خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهند که به خوبی با پلتفرم‌های مختلف مانند سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف (CMS) و سایت سازها ادغام می‌شوند. انتخاب پلتفرم مناسب در ایجاد یک وب سایت موفق بسیار مهم است.

یک CMS می‌تواند به شما در ساختن وب سایت‌ها از ابتدا اما با منحنی یادگیری نسبتاً شیبدار کمک کند. با استفاده از این گزینه، برای انجام کارهای فنی مانند بهینه‌سازی سرعت و امنیت به دانش فنی نیاز دارید.

محبوب‌ترین پلتفرم‌های CMS وردپرس، جوملا و دروپال هستند. اگر در مورد استفاده از یک CMS خاص مطمئن هستید، یک سرویس میزبانی وب که برای این پلتفرم تهیه شده است، پیدا کنید، مانند میزبانی مدیریت شده وردپرس یا میزبان وب جوملا. برخی از میزبان‌های وب نیز یک نصب کننده خودکار برای فعال کردن سریع CMS انتخابی شما ارائه می‌دهند.

گزینه دیگر استفاده از سایت ساز است که در آن کاربران نیازی به نگرانی در مورد مدیریت جنبه‌های فنی میزبانی ندارند. برخی از ارائه دهندگان یک سایت ساز داخلی را برای خدمات کاربر پسندتر و ایجاد یک وب سایت ساده ارائه می‌دهند.

بسیاری از ابزارهای ساخت وب سایت شامل قالب‌های طراحی شده هستند که می‌توانند به ایجاد یک وب سایت حرفه‌ای در عرض چند دقیقه کمک کنند. این گزینه کاربرپسندتر است و اغلب با یک رابط کشیدن و رها کردن همراه است.

قبل از انتخاب یک پلتفرم مناسب برای سایت خود، عناصر زیر را در نظر بگیرید:

  • مهارتهای فنی. استفاده از CMS به دانش بیشتری در زمینه نگهداری هاست نسبت به سایت ساز نیاز دارد.
  • بودجه. پلتفرم‌های خود میزبان اغلب مقرون به صرفه‌تر از سایت ساز هستند.
  • طراحی. سایت سازها قالب‌های از پیش ساخته شده و ابزارهای کاربر پسند را ارائه می‌دهند. از طرف دیگر، یک CMS آزادی سفارشی کردن وب سایت را از ابتدا فراهم می‌کند.
  • انعطاف پذیری. یک سایت ساز می‌تواند محدودیت‌های بیشتری نسبت به CMS داشته باشد، زیرا جنبه‌هایی مانند میزبانی و امنیت خارج از کنترل شما هستند.

پس از تعیین پلتفرم مناسب برای نیازهای خود، سرویس میزبانی را انتخاب کنید که از آن پشتیبانی می‌کند.

ذخیره‌سازی و پهنای باند – راهنمای خرید بهترین هاست

هنگامی که به دنبال خرید بهترین هاست هستید، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند آن را در نظر بگیرید.

فضای ذخیره‌سازی Storage به فضایی در سرور اطلاق می‌شود که فایل‌ها و داده‌های سایت مانند تصاویر و ویدیوها در آن ذخیره می‌شوند. مقدار فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما بستگی به نوع سایت و محتوای شما دارد.

برخی از میزبان‌های وب فضای دیسک نامحدودی را ارائه می‌دهند که برای سایت‌های متوسط ​​تا بزرگ ایده آل است. به عنوان مثال، میهن وب هاست 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند که برای مشاغل کوچک، وبلاگ‌ها و سایت‌های شخصی مناسب است.

از طرف دیگر، پهنای باند محدودیت انتقال داده سایت در یک دوره معین، معمولاً ماهیانه است. دو دسته از پهنای باند عبارتند از:

  • محدود. یک محدودیت ماهانه برای میزان ترافیک سایت تعیین می‌کند. در صورتی که ترافیک از آن آستانه فراتر رود، ممکن است بازدیدکنندگان نتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند.
  • نامحدود. سرویس هاست محدودیتی در میزان انتقال داده به صورت ماهانه نخواهد داشت و تنها ظرفیت سرور را تعیین می‌کند.

ما توصیه می‌کنیم یک گزینه میزبانی را انتخاب کنید که ۵۰٪ بیشتر از مقداری که وب سایت شما در حال حاضر برای اطمینان از عملکرد مطلوب نیاز دارد، ارائه می‌دهد. میانگین فاکتورهای سایت زیر را برای تخمین مقدار لازم منابع بررسی کنید:

  • بازدیدکنندگان ماهانه این عدد نشان می‌دهد که سایت شما در هر ماه چقدر ترافیک دریافت می‌کند.
  • بازدید از صفحه این معیار میانگین تعداد بازدیدهایی که یک صفحه در ماه دریافت می‌کند را نشان می‌دهد.
  • اندازه صفحات وب اگرچه اندازه صفحات وب شما بسته به محتوا متفاوت است، اما میانگین را برای تقریب منابع لازم پیدا کنید.

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به شما در جمع آوری این داده‌ها کمک کند، مانند Google Analytics ،Rankwatch و Pingdom.

در مرحله بعد، میانگین تعداد بازدیدکنندگان ماهانه، بازدید از صفحه و اندازه صفحه وب را ضرب کنید.

برای مثال، فرض کنید اندازه متوسط ​​صفحه وب شما ۲ مگابایت است، با میانگین ترافیک ماهانه ۳۰۰۰ بازدیدکننده که حدود دو صفحه باز می‌شود. نتیجه ۳۰۰۰ x ۲ x ۲ = ۱۲۰۰۰ مگابایت یا ۱۲ گیگابایت در ماه خواهد بود.

برای اینکه به وب سایت خود فضایی برای رشد بدهید، مقدار را در ۱۵۰٪ ضرب کنید، نتیجه ۱۸ گیگابایت در ماه خواهد بود. هاست اشتراکی میهن وب هاست پهنای باندی نامحدود ارائه می‌دهد که برای تأمین نیاز این سایت نمونه بیش از حد کافی است.

مهم! توجه داشته باشید که پهنای باند نامحدود ارائه شده توسط هر ارائه دهنده میزبانی هنوز دارای محدودیت است. با این حال، به طور کلی بالاتر از هر وب سایت معمولی است که باعث می‌شود برای اکثر کاربران نامحدود به نظر برسد. اگر نگران این هستید که این مقدار برای شما شاید کافی نباشد، با میزبان وب خود تماس بگیرید.

وب سایت‌هایی با اهداف خاص باید نیازهای ذخیره‌سازی و پهنای باند خود را جدا از یک سایت متوسط ​​در نظر بگیرند. برای مثال، یک وب‌سایت عکاسی یا استریم پر محتوا باید قبل از انتخاب میزبان وب، سرعت و فضای ذخیره‌سازی را در اولویت قرار دهد.

سرعت و بهینه‌سازی

انتخاب یک هاست مطمئن که ویژگی‌های سرعت و بهینه‌سازی عالی را ارائه می‌دهد به بهبود عملکرد سایت شما کمک می‌کند.

ابتدا یک سرویس میزبانی با یک وب سرور سریع دریافت کنید. به عنوان مثال، میهن وب هاست از وب سرور LiteSpeed ​​با یک موتور کش پیشرفته استفاده می‌کند. به جای ایجاد هر بار درخواست جدید، با فشرده‌سازی فایل‌های کش سرعت وب سایت‌ها را افزایش می‌دهد.

مکان‌های سرور نیز بر سرعت سایت شما تأثیر می‌گذارند. نزدیک بودن به سرور میزبان شما می‌تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد، اما بهتر است میزبانی وب پیدا کنید که چندین مکان سرور را ارائه دهد.

گزینه دیگر این است که به دنبال یک سرویس میزبانی باشید که به خوبی با شبکه تحویل محتوا (CDN) ادغام شود. CDN شبکه‌ای از مراکز داده است که در سرتاسر جهان توزیع شده و تحویل محتوا را برای کاربران بدون توجه به موقعیت مکانی آن‌ها سرعت می‌بخشد.

برخی از میزبان‌های وب نیز ویژگی‌های اضافی را برای بهبود سرعت سایت ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، میهن وب هاست شامل یک افزونه LiteSpeed ​​Cache برای همه کاربران هاست وردپرس است. علاوه بر این، می‌توانید تست‌های سرعت صفحه را مستقیماً در سایت‌های مرجع برای ردیابی عملکرد سایت اجرا کنید.

هنگام اجرای تست سرعت، این دو عامل را در نظر بگیرید:

  • زمان تا اولین بایت (TTFB). زمانی که مرورگر برای ارسال درخواست و دریافت اولین بایت صفحه نیاز دارد. گوگل بیان می‌کند که تخمین ایده آل ۲۰۰ میلی ثانیه یا کمتر است.
  • زمان بارگذاری کامپوننت این نشان می‌دهد که سرور چه مدت محتوای کش را بارگیری می‌کند، که رندر آن نباید بیش از چند میلی ثانیه طول بکشد.

امنیت – راهنمای خرید بهترین هاست

ایمن‌سازی سایت شما برای محافظت از اطلاعات حساس در برابر حملات مخرب ضروری است. در اینجا عواملی وجود دارد که باید در مورد امنیت در نظر بگیرید:

  • مدیریت دسترسی. یک ارائه دهنده خوب باید یک سیستم قوی و امن برای محدود کردن امتیازات مدیریت و کاربر ارائه دهد. علاوه بر این، عملیات Back-end باید به آدرس‌های IP مجاز محدود شود.
  • گواهینامه‌های SSL لایه سوکت‌های امن (SSL) یک پروتکل امنیتی است که ارتباط بین وب سرور و مرورگر را رمزگذاری می‌کند. از دسترسی اشخاص ثالث یا اصلاح اطلاعات منتقل شده جلوگیری می‌کند. به دنبال میزبان وب باشید که گواهینامه SSL رایگان برای محافظت از سایت شما ارائه می‌دهد.
  • فایروال‌ها یک میزبان وب باید چندین لایه فایروال را برای نظارت بر ترافیک، شناسایی بدافزارها و محافظت از داده‌های حساس در برابر حملات DDoS ارائه دهد.
  • نظارت بر شبکه یا نتورک مانیتورینگ یک ارائه دهنده هاست خوب شبکه خود را برای فعالیت‌های مشکوک نظارت می‌کند و به طور دوره‌ای نرم‌افزار و سخت‌افزار سرور خود را برای امنیت بهینه سرور به روز می‌کند.
  • پشتیبان گیری و به روزرسانی خودکار شرکت میزبان باید به طور منظم نسخه پشتیبان در سطح سایت انجام دهد و به طور خودکار نرم‌افزار را به آخرین نسخه به روز کند. این برای جلوگیری از از دست رفتن داده‌ها و سایر آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزار قدیمی ضروری است.

به عنوان مثال، هاست وردپرس میهن وب هاست منابع و ویژگی‌های ضروری مورد نیاز برای محافظت از وب سایت‌های وردپرسی شما را ارائه می‌دهد، مانند فایروال برنامه وب و اسکنر بدافزار.

برای صاحبان سایتی که منابع بیشتری را ترجیح می‌دهند، میهن وب هاست سرورهای خصوصی مجازی امن و خدمات میزبانی وب ابری را ارائه می‌دهد.

سهولت در راه اندازی و استفاده

هنگام تحقیق در مورد خدمات میزبانی وب، یکی دیگر از عوامل اساسی که باید در نظر بگیرید، سهولت استفاده از آن‌ها است. این مهم است، زیرا برخی از کنترل پنل‌های میزبانی رابط کاربری کاربر پسندتری نسبت به سایرین ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، سی پنل میهن وب هاست گرافیکی و مبتدی پسند است. با آن می‌توانید نام دامنه و هاست را به راحتی پیکربندی کنید، افزونه نصب کنید و فایل‌ها را مدیریت نمایید.

جدا از یک رابط کاربری بصری، یک ارائه دهنده قابل اعتماد باید کتابخانه‌ای از اطلاعات یا یک پایگاه دانش را ارائه دهد تا به شما در شروع ساخت وب سایت خود کمک کند.

بررسی کنید که آیا میزبان وب برای کاربران آموزش‌ها یا راهنمای واژه نامه ارائه می‌دهد. ببینید آیا آن‌ها می‌توانند اصطلاحات پیچیده را به زبان ساده توضیح دهند و روش‌های ساده‌ای برای حل مسائل ارائه دهند.

به عنوان مثال، اگر کاربران میهن وب هاست با یک مشکل فنی مواجه شوند و بخواهند آن را به طور مستقل حل کنند، صفحات آموزش میهن وب هاست و مرکز راهنمایی آن‌ها مخزن گسترده‌ای از مطالب آموزشی را ارائه می‌دهند.

نتیجه – راهنمای خرید بهترین هاست

یافتن بهترین هاست برای سایت می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا گزینه‌های زیادی در دسترس است.

در این مقاله مراحل انتخاب و خرید بهترین هاست را توضیح دادیم. از درک نیاز وب سایت شما تا یافتن نوع هاست مطمئن و مناسب، همه مراحل نیاز به تحقیق فراوان دارند.

برای کمک به محدود کردن روند انتخاب، ما برخی از عناصر مهم را به اشتراک گذاشتیم که باید هنگام انتخاب هاست در نظر بگیرید:

  • سکو. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاست از پلتفرمی که می‌خواهید وب سایت خود را با آن بسازید پشتیبانی می‌کند. به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از سایت ساز، نیازی به یافتن یک ارائه دهنده هاست جداگانه نیست.
  • ذخیره‌سازی و پهنای باند. ضروری است که ارائه دهنده منابع سرور کافی برای ذخیره تمام فایل‌های وب سایت را در اختیار شما قرار دهد. همچنین، پهنای باند نامحدود به شما کمک می‌کند تا تضمین کنید که وب سایت شما می‌تواند ترافیک بالایی را مدیریت کند.
  • سرعت و بهینه‌سازی. عملکرد ضعیف سرورها بر زمان بارگذاری سایت شما تأثیر می‌گذارد و بر سئو SEO و تجربه کاربر تأثیر منفی می‌گذارد. بنابراین، خدمات میزبانی وب را با منابع بهینه پیدا کنید.
  • امنیت. بررسی کنید که ارائه‌دهنده حفاظت DDoS، روش‌های رمزگذاری و شناسایی بدافزار را ارائه می‌دهد. خدمات پشتیبان گیری خودکار و به روزرسانی نیز ضروری است.
  • سهولت در راه اندازی و استفاده. یک رابط کاربر پسند و آسان برای ناوبری، مدیریت فایل‌ها، دامنه‌ها و نرم‌افزار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند.

خرید هاست با کیفیت از میهن وب هاست

با کلیک روی دکمه بالا و تایید معرف از ٪۹ تخفیف خرید هاست بهره‌مند شوید.

امیدواریم اکنون با فرآیند انتخاب هاست و سرویس میزبانی وب بیشتر آشنا شده باشید و بتوانید تصمیمی آگاهانه برای رشد کسب و کار خود به صورت آنلاین بگیرید.

سوالات متداول خرید بهترین هاست

چه چیزی در هنگام انتخاب هاست مطمئن سایت مهم است؟

مهم‌ترین عواملی که باید در انتخاب هاست سایت در نظر گرفت عبارتند از: قابلیت اطمینان، عملکرد، امنیت، پشتیبانی مشتری، مقیاس‌پذیری و قیمت. به دنبال ارائه‌دهنده‌ای با شهرت قوی، آپ تایم بالا، زمان بارگذاری سریع، ویژگی‌های امنیتی قوی، پشتیبانی پاسخگو و برنامه‌هایی باشید که می‌توانند با وب‌سایت شما رشد کنند.

آیا واقعاً برای سایت خود به هاست نیاز دارم؟

بله، شما به یک هاست برای سایت خود نیاز دارید؛ زیرا زیرساخت‌ها و منابع لازم برای دسترسی به وب سایت شما در اینترنت را فراهم می‌کند. هاست فایل‌های سایت شما را ذخیره می‌کند، دامنه شما را مدیریت می‌کند و تضمین می‌کند که سایت شما ایمن است و برای بازدیدکنندگان عملکرد خوبی دارد.

آیا می‌توانم هاست فعلی خود را به یک شرکت دیگر منتقل کنم؟

بله، می‌توانید هاست فعلی خود را به یک هاست جدید منتقل کنید. این فرآیند شامل انتخاب یک شرکت هاستینگ جدید، راه اندازی حساب کاربری، کپی کردن فایل‌های سایت و پایگاه داده و به روزرسانی تنظیمات DNS دامنه شما است. میهن وب هاست یک راه آسان برای انتقال اطلاعات از هاست ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران چیست؟ تجربه خرید از کدام شرکت را دارید؟ تازه‌های فناوری را در ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها