سیستم مورد نیاز Palworld

سیستم مورد نیاز Palworld کاور بازی پال ورلد هیولاهای عجیب تفنگ به دست در حال مبارزه

بازی Palworld، همان پوکمون Pokemon با اسلحه است. در این بازی، شما باید در نقشه‌ای جهان باز و شگرف زنده بمانید، بیش از 100 موجود را شکار و با باس‌های عظیم مبارزه کنید. شما می‌توانید در این بازی مزرعه خودتان را بسازید، هیولاها و حیوانات خودتان را زادآوری و تکثیر کنید و موجوداتی با بهترین ژن را پرورش دهید. از همه مهم‌تر، Palworld قابلیت بازی آنلاین با دوستان را نیز دارد. سیستم مورد نیاز Palworld را در ساویس‌گیم بخوانید.

این بازی حول محور موجوداتی به نام Pals جریان دارد که احتمالاً شما هم با یک نگاه متوجه شباهت کامل آن‌ها به پوکمون شده‌اید. این موجودات را می‌توانید برای مبارزه، کار کردن روی مزرعه و در کارخانه و حتی خوردن! شکار و پرورش دهید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Palworld

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: GeForce GTX 1050 (2GB)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: i5-3570K 3.4 GHz 4 Core
  • فضای ذخیره‌سازی: 40 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Palworld

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 32 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: GeForce RTX 2070
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: i9-9900K 3.6 GHz 8 Core
  • فضای ذخیره‌سازی: 40 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

مقاله مرتبط:  محبوب ترین انیمه های جهان 

تریلر گیم پلی بازی Palworld

آیا من می‌توانم Palworld را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی Palworld شما به حداقل 40 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل GeForce GTX 1050 (2GB) داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Palworld را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از GeForce RTX 2070 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پل ورلد Palworld شما به حداقل 16 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 32 گیگ است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی پال ورلد i5-3570K 3.4 GHz 4 Core است و پردازنده‌ی پیشنهادی i9-9900K 3.6 GHz 8 Core معرفی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Palworld دارید؟ سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها