بهترین بازی‌های گیم پس برای PC

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC

با توجه به این‌که بیش از صدها بازی برای PC Game Pass وجود دارند، انتخاب از بین آن‌ها ممکن است گیج کننده باشد. ساویس‌گیم در این مقاله فهرست متنوعی از بهترین بازی‌های گیم پس برای PC را آماده کرده است. توجه کنید که فهرست بازی‌های این سرویس اشتراکی محبوب به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین تا دیر نشده از این عناوین ارزشمند استفاده کنید.

کاربران PC انتخاب زیادی برای تجربه‌ی بازی‌ها دارند. یکی از این انتخاب‌ها PC Game Pass است که در حال حاضر میزبان بیش از 200 بازی متنوع می‌باشد. نکته‌ای که این سرویس را ارزشمند می‌کند اضافه شدن بازی‌های مایکروسافت در روز عرضه است. اگر تا کنون عضو گیم پس نشده‌اید بد نیست نگاهی به فهرست عناوین آن بیاندازید.

نوشتار مرتبط:  یک مراسم بی رمق؛ در TGA 2021 چه گذشت؟ 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی A Plague Tale: Innocence

A Plague Tale: Innocence

خب این بازی شاید مناسب رقیق القلب‌ها نباشد. A Plague Tale: Innocence درباره‌ی سرخوشی، امید و زیبایی‌های زندگی نیست. در حقیقت مرگ، طاعون و موش‌ها سرتاسر فضای بازی را گرفته‌اند و بد نیست از خشونت افسار گسیخته‌ی بازی نیز غافل نشویم. Amicia و Hugo باید پشت به پشت و دست در دست هم به بقا بپردازند و در برابر مرگ سیاه مقاومت کنند. بشریت رو به اضمحلال است.

این صحبت‌ها را نکردم که بگویم A Plague Tale: Innocence سراسر تاریکی و ناامیدی است، قطعاً در دل سیاهی هم بارقه‌های امید پیدا می‌شود. و شما درست پس از رسیدن به این بارقه‌هاست که قدر آن‌ها را خواهید دانست. این تجربه‌ی درگیرکننده را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Age of Empires 4

Age of Empires 4

بازی‌های استراتژیک طرفداران خاص خود را دارند و در این بین Age of Empires شاید پرطرفدارترین بازی این سبک باشد. Age of Empires 4 دست کمی از عناوین طلائی این سری ندارد و کماکان طرفداران استراتژی را سیراب می‌کند.

درس تاریخ، آموزش‌ تاکتیک‌های نبرد، شبیه‌ساز دوره‌های تاریخی، AoE 4 می‌درخشد. مگر می‌شود PCباز باشید و برای یک بار هم که شده سبک استراتژی را امتحان نکرده باشید؟

 

Cities: Skylines

Cities: Skylines

تا حالا به این فکر کرد‌ه‌اید که اگر شهردار می‌بودید وضعیت شهر خودتان را بهتر می‌کردید و فرد لایق‌تری برای مدیریت هستید؟ Cities: Skylines را یک آزمون جدی برای شهردار شدن خودتان بدانید! وقت آن رسیده است که شهر کوچک خودتان را به یک متروپل تبدیل کنید.

البته که همه‌ی این کارها به حرف آسان است و برای رسیدن به موفقیت در این بازی باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار دهید. Cities: Skylines بهترین شبیه‌ساز شهرسازی و مدیریت شهری است که همه‌ی جوانب ممکن را در نظر گرفته است. آیا توان این را دارید که شهری بر پا کنید آرمانی؟ شهری که مثل ساعت کار می‌کند و همه‌ی اجزای آن سر جای خود قرار دارند؟

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

Company of Heroes 2

Company of Heroes 2

سفر به جنگ جهانی دوم و نظاره کردن خشونت و سختی‌های جنگ در Company of Heroes 2 به خوبی انجام می‌گیرد. درست است که کیفیت بصری بازی مطابق استانداردهای امروزی نیست، هر چه نباشد این عنوان محصول سال 2013 است. ولی اشتباه نکنید گیم پلی و محتوای Company of Heroes 2 فوق‌العاده کامل است.

مکانیک‌های درجه یک، مراحل شگفت‌انگیز و استراتژی‌های به کار رفته در این بازی عالی هستند. قبل از این‌که نیروهای خود را روانه‌ی میدان بی‌رحم نبرد کنید، باید همه‌ی جوانب را در نظر بگیرید. Company of Heroes 2 یک شبیه‌ساز جنگ جهانی دوم در جبهه‌ی اروپاست.

نوشتار مرتبط:  8 استودیوی بازی‌سازی که سونی می‌بایست خریداری کند 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Control

Control

ترس ماورائی و قدرت داستان سرایی در این بازی حریف می‌طلبد. کدام استودیو یارای برابری با هنر و استعداد Remedy Entertainment را دارد؟ جهان مرموز و علمی-تخیلی کنترل شما را مجذوب می‌کند. آن‌قدر مجذوب که گذر زمان را حس نمی‌کنید.

همه‌ی این زیبایی‌ها و هنر در این بازی کم رنگ می‌شد اگر شاهد یک گیم پلی درجه یک نبودیم. خوشبختانه Remedy Entertainment از عناوین گذشته درس گرفته و Control بدون اغراق بهترین اثر آن‌ها تا بدین لحظه است. خانم‌ها و آقایان جسی فیدن را در جستجوی برادرش تنها نگذارید. Remedy Entertainment با Control قله‌های داستان‌سرایی را در می‌نوردد.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Crusader Kings 3 به همراه آموزش 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی قلعه 3 Crusader Kings III

Crusader Kings III

وقتی صحبت از بهترین بازی‌های PC باشد، طبیعی است که عناوین استراتژی نقل محفل باشند. بله این هم یک بازی استراتژیک درجه یک دیگر. Crusader Kings III شما را به قرون وسطی می‌برد و سیاست را وارد اجزای بازی کرده است.

پادشاهی‌ها می‌آیند و می‌روند، سقوط می‌کنند و برمی‌خیزند. Crusader Kings III در هر تجربه‌ای یکتا می‌نماید و در دسترس‌ترین تجربه‌ی ممکن را به عاشقان این سبک و سری هدیه می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی TUNIC 

Darkest Dungeon

Darkest Dungeon

بازی Darkest Dungeon صرف‌نظر از فضای گرفته و تیره‌ای که دارد، چندان با عناوین هم سبک متفاوت نیست. شاید تنها تفاوت این باشد که سیاه‌چاله‌های بازی علاوه بر این‌که مملو از هیولاها هستند، اثری روانی بر اعضای گروه شما خواهند گذاشت.

این یک دیابلو نیست، نه. شما نمی‌توانید بی‌باکانه دل را به خطر بزنید و همه‌ی هیولاها را قلع و قمع کنید. نه، استراتژی لازم است، تاکتیک چاره‌ی کار است. شما باید به سلامت روان اعضای گروه خود توجه کنید. اینجاست که با رعایت همه‌ی موارد، پیروزی نهایی طعم دیگری خواهد داشت.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی DOOM Eternal 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC دووم اترنال

Doom Eternal

اگر طرفدار بازی‌های شوتر اول شخص باشید، باید به محض دیدن نام این شاهکار برقی چشمانتان را گرفته باشد. Doom Eternal یک دنباله‌ی معمولی نیست، تبلور زیبای هنر و عشق است. کیفیت بصری بازی صرفاً ظاهری و برای خودنمایی نیست، زیبایی آن چشم‌ها را ذوب و قلب را تسخیر می‌کند.

گیم پلی عمیق و داستانی پیچیده‌تر از هميشه، Doom Eternal دیگر چه باید بکند؟ این بازی شاهکاری از اربابان شوتر اول شخص، id Software است. موسیقی، گرافیک، گیم پلی هر چه خوبان همه دارند Doom Eternal یک جا دارد.

نوشتار مرتبط:  30 بازی داستان‌محور PS4 که باید تجربه کنید؛ قسمت دوم 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Dragon Quest XI

Dragon Quest XI

فرانچایز Dragon Quest برای سال‌ها، نه ببخشید، برای دهه‌ها نقش‌آفرینی را معنا می‌بخشد. هنرصنعت بازی‌های ویدئویی با وجود چنین فرانچایزهای با هویتی است که رنگ می‌گیرد. این فرانچایز را در سرزمین آفتاب تابان می‌پرستند و در سال‌های اخیر با توجه به عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی با کیفیت بر مریدان آن افزوده شده است.

بازی Dragon Quest XI یک عنوان کامل است. هر نقش‌آفرینی دوستی باید به تجربه‌ی آن بپردازد. بازی‌سازان عاشق این فرانچایز هستند و از آن الهام می‌گیرند. گرافیک هنری چشم‌نواز، گیم پلی درجه یک JRPG، داستان درگير کننده و موسیقی مدهوش کننده، دیگر چه می‌خواهید؟

نوشتار مرتبط:  15 ویژگی Forza Horizon 5 که باید بدانید 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

تجربه‌ی رانندگی پشت فرمان جذاب‌ترین اتومبیل‌های جهان در عالم حقیقی برای همه در دسترس نیست، مگر این‌که ثروتی بی حد و مرز داشته باشید! ولی نگران نباشید چرا که Forza Horizon 5 این تجربه را به بهترین شکل ممکن و با کیفیتی خارق‌العاده‌ به شما هدیه می‌دهد.

باور کنید Forza Horizon 5 بهترین در سری و بهترین بازی ماشین‌سواری آرکید تاریخ است. شاهکار پلی گراند گیمز مکزیک را به بهشت عاشقان ماشین بدل کرده است. فورزا هورایزون 5 چشمان شما را نوازش می‌کند و کیفیت گیم پلی آن مفهوم زمان را در نظرتان بی معنی می‌سازد.

نوشتار مرتبط:  این مبارزان فداکار: رتبه‌بندی عناوین مجموعه‌ی Gears Of War 

Gears Tactics گیرز تاکنیک

Gears Tactics

جهان Gears of War همیشه پتانسیل بالایی برای عرضه‌ی عناوین فرعی داشته و Gears Tactics گواه این حرف است. ترکیبی از Fire Emblem و XCOM، بازی Gears Tactics تمرکز خود را روی هوش و تاکتیک شما گذاشته است نه سرعت عمل در سلاخی لوکاست‌ها.

یک اشتباه مساوی است با از دست دادن نیرو. تاکتیک حرف اول را در این بازی می‌زند. ولی اشتباه نکنید Gears Tactics بیش از هر چیز دیگری یک Gears of War است. و همه چیز در بازی برای طرفداران آشنا و لذت‌بخش خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت جالب توجه در مورد فرانچایز Halo 

Halo: The Master Chief Collection

Halo: The Master Chief Collection

بدون اغراق اگر Halo نبود، هنرصنعت یک چیزی کم داشت. نمی‌شود منکر اثرگذاری این فرانچایز شد. اگر می‌خواهید بهتر بزرگی هیلو را درک کنید، بد نیست کالکشن شگفت‌انگیز هیلو را تجربه کنید. ارزش این بازی زمانی نمایان می‌شود که بدانید Halo: The Master Chief Collection به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود. حماسه‌ی مستر چیف را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Halo Infinite 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Halo Infinite

Halo Infinite

نام‌گذاری Halo Infinite واقعاً نبوغ‌آمیز است و بازی ارزش این همه تأخیر را داشت. این نسخه سری را گسترش می‌دهد و جهان sandbox بازی شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد. گیم پلی هیلو کماکان لذت‌بخش است، سرگرم کننده، درجه یک و فوق‌العاده بی نظیر. سرعت گیم پلی و گان‌پلی هیلو به واقع همتایی ندارد و بازی‌سازان مایکروسافت حق دارند گان‌پلی نچسب ناتی داگ را به باد انتقاد بگیرند.

ناگفته نماند که Halo Infinite بخش چندنفره‌ی پر و پیمانی را آماده کرده است که کاملاً رایگان است. بنابراین از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  7 بازی متروییدوانیای جذاب برای افرادی که از این سبک متنفرند! 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Hollow Knight

Hollow Knight

یک متروییدوانیای جذاب می‌داند که باید شخصیت‌های درگیر کننده، غولاخرهای چالش‌برانگیز و کلکسیونی از مهارت‌ها و تجهیزات کاربردی در خود داشته باشد، و Hollow Knight همه‌ی این‌ها را دارد.

شخصیت از سر و روی این بازی می‌بارد. گوشه به گوشه‌ی آن هنری و لذت‌بخش است. اگر به دنبال یک تجربه‌ی اکشن-ماجراجویی فراموش نشدنی هستید که تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند و در جهان آن غرق شوید، Hollow Knight برای شما ساخته شده است.

نوشتار مرتبط:  16 بازی برتر Xbox Series X با گرافیکی خیره‌کننده 

Microsoft Flight Simulator شبیه ساز پرواز مایکروسافت

Microsoft Flight Simulator

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت یک دستاورد فنی شگفت‌انگیز است. هیچ فرودگاهی در این بازی ممنوعه نیست و سرتاسر جهان در دستان شما قرار دارد. چه بلندی‌های توکیو باشد و چه طبیعت شگفت‌انگیز ساوانا، همه و همه در Microsoft Flight Simulator به زیبایی‌ شبیه‌سازی شده‌اند.

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت هنر Asobo Studio را به رخ می‌کشد. این بازی سخت‌افزار ایکس باکس سری ایکس که قدرتمندترین کنسول تاریخ است را به نفس می‌اندازد و جدیدترین کارت گرافیک‌ها را به صدا در می‌آورد. Microsoft Flight Simulator چشم‌اندازی از آینده‌ی هنرصنعت است.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Ori And The Blind Forest: Definitive Edition 

مجموعه‌ی Ori

مجموعه‌ی Ori

زبان از وصف زیبایی‌های Ori قاصر است. این متروییدوانیای جذاب مرزهای جذابیت و هنر را جا به جا کرده است. موسیقی گوش‌نواز، گرافیک چشم‌نواز، گیم پلی درگیر کننده و داستان احساسی، به راستی که سازندگان بدون کم و کاست از پس پیش نیازهای این سبک برآمده‌اند. هر 2 بازی قلب شما را لمس می‌کنند. تجاربی ناب که هنر سازندگان را فریاد می‌زنند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن-نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

Pillars of Eternity 2

Pillars of Eternity 2

بازی Pillars of Eternity استودیوی خوش ذوق Obsidian Entertainment را از ورشکستگی نجات داد. و Pillars of Eternity 2 همه‌ی اجزای بازی نخست را چند پله ارتقاء داد. مبارزات و گیم پلی عمیق در کنار داستان پیچیده و چند خطی که امروزه کمتر مشابهی برای آن یافت می‌شود.

اگر دلتان برای عناوین نقش‌آفرینی کلاسیک تنگ شده است، Pillars of Eternity 2 یاد و خاطره‌ی خوش آن عناوین ارزشمند را برای شما زنده می‌کند.

نوشتار مرتبط:  آخرین اطلاعات درباره‌ی بازی Psychonauts 2 از زبان تیم شیفر 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC بازی Psychonauts 2

Psychonauts 2

این بازی یک تجربه‌ی منحصر به فرد است. استاد تیم شیفر متخصص عناوین داستان‌محور و دوست داشتنی است. طرفداران سال‌ها برای تجربه‌ی این بازی انتظار کشیدند. نسخه‌ی اول بازی برمی‌گردد به نسل ششم و از آن زمان درخواست برای ساخت دنباله وجود داشت. خودتان کیفیت بازی را حساب کنید.

برخلافِ ظاهرش Psychonauts 2 موضوعات جدی و مهمی را ارائه می‌دهد. سلامت روان شوخی نیست، ولی این بازی به زیبایی‌ این موضوع سنگین را می‌شکافد.

نوشتار مرتبط:  فروش 5 میلیون نسخه‌ای Sea of Thieves در استیم 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC Sea of Thieves

Sea of Thieves

دوست پیدا کنید، اقیانوس‌ها را در نوردید و به دنبال گنج بروید. Sea of Thieves در ظاهر مکانیک ساده‌ای دارد و در پس همین سادگی است که لذت و جذابیت نهفته است. Sea of Thieves هنگام عرضه روی ایکس باکس وان وضعیت خوبی نداشت، ولی رفته رفته اوضاع بهبود پیدا کرد و حال جزو پرفروش‌ترین بازی‌هاست.

نوشتار مرتبط:  15 بازی پساآخرالزمانی برتر که باید تجربه کنید 

Wasteland 3

Wasteland 3

در این بازی انتخاب‌های شما مهم هستند و InXile Entertainment شما را در معرض انتخاب‌های سختی قرار می‌دهد. آیا شما ترجیح می‌دهید در Wasteland 3 به یک دیکتاتور کمک کنید تا زیر دستان و شهرک خود را حفظ کند و یا این‌که همه را در این دنیای پسا آخرالزمانی از دم تیغ می‌گذرانید؟ انتخاب با شماست و عواقبش هم پای خودتان است.

بازی Wasteland 3 یک نقش‌آفرینی کلاسیک دیگر است که ما در فهرست قرار داده‌ایم. یک نقش‌آفرینی درجه یک و فوق‌العاده برای عاشقان این سبک و دوستداران عناوین داستان‌محور.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Yakuza: Like a Dragon 

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC Yakuza: Like a Dragon

Yakuza: Like a Dragon

ابر فرانچایز یاکوزا در شماره‌ی هفتم یک چرخش بزرگ داشت. دیگر خبری از گیم پلی beat-’em-up نیست و در Yakuza: Like a Dragon با یک JRPG تمام عیار طرف هستیم. کیفیت JRPG به کار رفته در یاکوزا 7 حقیقتاً فراتر از انتظار بود ولی کاستی‌هایی هم وجود دارد.

همه‌ی عناوین ابر فرانچایز یاکوزا در زمان خود مدهوش کننده و زیبا بوده‌اند و Yakuza: Like a Dragon نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید سفری مجازی به ژاپن داشته باشید و در کنار آن از گیم پلی و داستان جذاب لذت ببرید، این بازی را مخصوص و برای شما ساخته‌اند.

بهترین بازی‌های گیم پس برای PC یاکوزا 7

اگر می‌خواهید اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی این فرانچایز شگفت‌انگیز به دست آورید، مقالات و نقد و بررسی‌های ساویس‌گیم را از دست ندهید.

خب دوستان این هم از بهترین بازی‌های گیم پس برای  PC، نظرتان چیست؟ کدام را تجربه کرده‌اید؟ جای کدام بازی در فهرست خالی است عزیزان؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها