فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

ایکس باکس سرمایه‌گذاری بزرگی روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس انجام داده است. این سرویس تأثیر زیادی بر هنرصنعت بازی‌های ویدئویی گذاشته است و مایکروسافت نشان داده که قصد کم کاری در این زمینه را ندارد. در همین راستا آن‌ها فهرست عناوین روز نخست ایکس باکس گیم پس را افزایش دادند.

عناوین روز نخست ایکس باکس گیم پس شامل بازی‌هایی می‌شوkد که از همان روز نخست عرضه روی این سرویس اشتراکی محبوب منتشر می‌شوند. این عناوین تنوع بالایی دارند. از بازی‌های AAA و انحصاری گرفته تا عناوین مستقل و کمتر شناخته شده. این تنوع بالا در ایکس باکس گیم پس باعث شده که بازی‌بازان با هر سلیقه‌ای چیزی برای تجربه کردن داشته باشند.

نوشتار مرتبط: از Death Stranding تا Deathloop؛ تاریخ عرضه‌ی تمام بازی‌های سپتامبر

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

بازی‌های روز نخست عرضه در ماه‌های سپتامبر و اکتبر

  • Lemnis Gate – انتشار در 6 مهرماه
  • Phoenix Point – انتشار در 9 مهرماه
  • Back 4 Blood – انتشار در 20 مهرماه
  • The Riftbreaker – انتشار در 22 مهرماه
  • Into the Pit – انتشار در 27 مهرماه
  • Age of Empires 4 – انتشار در 6 آبان (انحصاری PC)

 

سپتامبر و اکتبر پر شده است از عناوین جذاب چندنفره و استراتژی. بازی منحصر به فرد Lemnis Gate در اواخر سپتامبر منتشر می‌شود و ترکیبی است از عناصر شوتر و استراتژی نوبتی. بازی حال و هوای علمی تخیلی دارد و بازی‌بازان می‌بایست در قالب تیمی مواضع گوناگونی را فتح کنند.

اگر دنبال یک عنوان چندنفره‌ی co-op هستید Back 4 Blood بازی شماست. در این عنوان به صورت تیمی به نبرد زامبی‌ها بروید. همان‌طور که از اسم بازی مشخص است الهامات زیادی از عنوان پرطرفدار Left4Dead در اینجا دیده می‌شود. در حقیقت سازندگان آن بازی توسعه‌ی Back 4 Blood را بر عهده دارند. نسخه‌ی آزمایشی بازی نظرات مثبتی را به خود جذب کرده است. باید دید استقبال از نسخه‌ی نهایی به چه شکل خواهد بود.

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

افرادی که به دنبال یک تجربه‌ی استراتژی‌‌محورتری هستند Phoenix Point احتمالاً خشنودشان خواهد کرد. این بازی توسط سازندگان اصلی  X-COM توسعه می‌یابد. بازی Phoenix Point یک استراتژی حرفه‌ای و نوبتی است که هجوم بیگانگان به زمین را شبیه‌سازی می‌کند. شما می‌بایست سعی کنید ضمن مقاومت در برابر بیگانگان اعضای گروه خود را زنده نگه دارید. با توجه به این‌که بازآفرینی X-COM طرفداران زیادی را به دست آورد، احتمال می‌رود که Phoenix Point نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

و اما مشترکان PC ایکس باکس گیم پس Age of Empires 4 را خواهند داشت. یک استراتژی هم‌زمان جذاب که دنباله‌ی یک فرانچایز پرطرفدار به شمار می‌رود.

نوشتار مرتبط: بررسی: آیا Xbox Game Pass به پلتفرم‌های نینتندو و پلی‌استیشن خواهد آمد؟!

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

عناوین روز نخست ایکس باکس گیم پس در ماه‌های نوامبر و دسامبر

 

  • Unpacking – انتشار در 11 آبان
  • Forza Horizon 5 – انتشار در 18 آبان
  • Halo Infinite – انتشار در 17 آذر
  • Shredders – December 2021
  • The Gunk – December 2021

 

نخستین بازی بزرگ ایکس باکس در فصل تعطيلات پایان سال میلادی Forza Horizon 5 خواهد بود. جدیدترین نسخه از این فرانچایز پرطرفدار بازی‌بازان را به طبیعت زیبای مکزیک خواهد برد. این نسخه قرار است با تکنیک‌های پیشرفته‌ گرافیکی خیره‌کننده و واقع‌گرایانه را ارائه دهد. همچنین این بازی با بیش از 400 ماشین، بخش کمپین جذاب، بخش چندنفره‌ی گسترده و شخصی‌سازی بی نظیر قرار است تجربه‌ای فراموش نشدنی را به عاشقان بازی‌های ماشین سواری هدیه کند.

و اما Halo Infinite دیگر عنوان بزرگ سال برای ایکس‌ باکس به شمار می‌رود. این بازی که دنباله‌ی بهترین فرانچایز شوتر اول شخص تاریخ است، با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده است. سازندگان پس از آن نمایش ضعیف مشکلات بازی را برطرف ساخته‌اند و حال قرار است با بهترین و طولانی‌ترین کمپین در تاریخ مجموعه طرف باشیم. از طرفی بخش چندنفره‌ی رایگان نیز دیگر موضوع مهم در خصوص Halo Infinite می‌باشد.

دسامبر قرار است میزبان دیگر عناوین نیز باشد. از جمله The Gunk که یک اکشن سکوبازی منحصر به فرد از سازندگان مجموعه‌ی SteamWorld خواهد بود.

نوشتار مرتبط: چرا ایکس باکس گیم پس بهترین پدیده‌ی گیمینگ است؟

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

دیگر عناوین روز نخست Xbox Game Pass که تاریخ عرضه ندارند

 

  • Scorn
  • Hello Neighbor 2
  • The Anacrusis

 

ایکس باکس گیم پس میزبان عناوین دیگری نیز خواهد بود که هنوز تاریخ عرضه ندارند. ولی می‌دانیم که قرار است پیش از پایان 2021 عرضه شوند. یکی از مهم‌ترین این عناوین Scorn می‌باشد. بازی Scorn یک عنوان وحشتناک با زاویه‌ی دوربین اول شخص است که از آثار H.R. Giger و Zdzislaw Beksinski الهام گرفته است. نمایش‌های این بازی فوق‌العاده وحشتناک بوده‌اند و فضاسازی‌های بدیعی دارند. سازندگان Scorn در Ebb Software قول یک تجربه‌ی منحصر به فرد را داده‌اند.

Hello Neighbor 2 دیگر عنوان جذاب ایکس باکس گیم پس خواهد بود که مشترکان باید منتظر آن باشند. این عنوان ماجراجویی و ترسناک شما را در نقش فردی قرار می‌دهد که قصد نفوذ به خانه‌ی همسایه‌ی مشکوک خود را دارد. همسایه‌ای که با هوش مصنوعی خوبی که دارد رفتار و اعمال شما را یاد می‌گیرد و به کابوسی برای شما تبدیل خواهد شد.

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

بازی The Anacrusis یک عنوان شوتر co-op با اندکی عناصر علمی تخیلی است. بازی مذکور مشابه Left 4 Dead تیم 4 نفره‌ی شما را در برابر هیولاها قرار می‌دهد. و سازندگان قول این را داده‌اند که گیم پلی منحصر به فرد بازی ارزش تکرار بی انتهایی داشته باشد. بازی The Anacrusis نخستین تجربه‌ی استودیوی Stray Bombay می‌باشد. در نتیجه امتحان کردن آن با توجه به مکانیک‌های جذابی که دارد، خالی از لطف نخواهد بود.

البته این عناوینی که در مقاله ذکر کردیم جدای از بازی‌هایی هستند که مایکروسافت به صورت ماهیانه به سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه می‌کند. امیدواریم کیفیت آثار این سرویس هر چه به اواخر سال میلادی نزدیک می‌شویم افزایش یابد.

فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

همچنین خیلی جذاب خواهد شد که نگاهی گذرا به عناوین 2022 گیم پس داشته باشیم. عناوینی همچون Senua’s Saga: Hellblade 2, A Plague Tale: Requiem و Fable فوق‌العاده مورد انتظار هستند. انتظار می‌رود مایکروسافت به سرمایه‌گذاری روی ایکس باکس گیم پس ادامه دهد و این سرویس را بیش از پیش برای بازی‌بازان ایکس باکس و PC جذاب کند.

نظر شما در خصوص ایکس باکس گیم پس چیست؟ منتظر کدام یک از این عناوین هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها