10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند

حال که به God of War 2018 نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد که وظيفه‌ی اصلی این بازی زمینه‌سازی برای یک دنباله‌ی بزرگ بوده است. در این بین چندین و چند پرسش برای بازی‌باز مطرح می‌شود ولی هیچ پاسخی داده نمی‌شود. با توجه به این‌که God of War Ragnarok قرار است پایان‌بخش ماجراجویی در سرزمین‌های نورس باشد، قاعدتاً باید پاسخ همه یا بخشی از این پرسش‌ها داده شود. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به 10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند، بپردازیم.

نوشتار مرتبط:  10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم 

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند

هشدار افشای داستان God of War 2018

شیپور

درست در میانه‌ی God of War 2018 که کریتوس پسر بیمارش را به خانه‌ی Freya می‌برد، صدای شیپور مهیبی را می‌شنویم که مار جهانخوار را فرا می‌خواند. و ما متوجه نمی‌شویم که چه کسی شیپور را به صدا در آورده است. این موضوع طرفداران را 3 سال است که درگیر خود کرده است. و یکی از جذاب‌ترین تئوری‌های مطرح شده مربوط می‌شود به مقوله‌ی “سفر در زمان“.

نوشتار مرتبط:  10 نکته‌ی قابل توجه در مورد فرانچایز God of War که نمی‌دانید 

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند faye

Faye

با وجود این‌که Faye در God of War 2018 حضور فیزیکی نداشت و ما صرفاً شاهد جنازه‌ی باندپیچی شده‌ی او بودیم، ولی نمی‌شود منکر نقش کلیدی او در داستان شد. در حقیقت وصیت Faye بود که کریتوس و آترئوس را راهی Jotunheim کرد و آن اتفاقات را رقم زد. علیرغم همه‌ی این‌ها، جالب است که ما چیز زیادی درباره‌ی Faye نمی‌دانیم. او چگونه با کریتوس ملاقات کرده است؟ علت مرگ او چه بوده است؟ آیا Baldur فقط به دنبال کشتن او بوده است؟ آیا Faye واقعاً یک پیشگوست؟

نوشتار مرتبط:  God of War Ragnarok؛ افسانه‌های نورس در خصوص Tyr چه می‌گویند 

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند jotunheim

دیوارنگاره

از جمله شگفتی‌های پایان‌بندی God of War 2018 دیوارنگاره‌ی مرموز در Jotunheim است. این دیوارنگاره‌ اثبات می‌کرد که Giantها قادر به پیش‌بینی آینده هستند و تمام ماجرای کریتوس و آترئوس را از سال‌ها پیش تجسم کرده‌اند. در حقیقت آن‌ها حتی نبرد با Baldur را نیز پیشگویی کرده بودند! حال سؤال اینجاست که این توانایی از کجا نشأت می‌گیرد؟ و همچنین این‌که پیش‌گویی آن‌ها تا چه حد دقیق است؟ آن دیوارنگاره‌ای که به ظاهر مرگ کریتوس را به تصویر کشیده بود، به حقیقت می‌پیوندد!؟

نوشتار مرتبط:  خداحافظی همیشگی با Atreus در God of War Ragnarok 

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند تاریخچه‌ی کریتوس

گذشته‌ی کریتوس

آینده‌ی کریتوس نامشخص است، اما ما از گذشته‌ی او خبر داریم. در این بین آترئوس شناخت اندکی نسبت به پدر خود دارد. او صرفاً می‌داند که کریتوس از سرزمینی به نام Sparta آمده است و پدر خودش را کشته است. آترئوس این موضوع که کریتوس به تنهایی تمام خدایان یونان باستان را سلاخی کرده و یک مخروبه بر جای گذاشته است، را نمی‌داند. او همچنین نمی‌داند که پدرش در گذشته (به اشتباه و بر اثر نیرنگ) همسر و دختر خودش را به قتل رسانده است. خیلی جالب می‌شود اگر God of War Ragnarok به این موضوع بپردازد و ما شاهد واکنش آترئوس به گذشته‌ی پدرش باشیم.

نوشتار مرتبط:  ترتیب زمانی تجربه‌ی عناوین God of War 

آتنا در خدای جنگ 3

Athena

ما شاهد حضور کوتاه Athena در God of War 2018 بودیم. اما آیا آن شبح خود آتنا بود یا صرفاً زاییده‌ی ذهن آشفته‌ی کریتوس بوده است؟ ما پیش از این شاهد حضور شبح گونه‌ی آتنا در God of War 3 بوده‌ایم، آیا شرایط در خصوص God of War 4 نیز همین بوده است؟ اگر آن شبحی که در بازی قبلی دیدیم خود آتنای واقعی بوده باشد، حضور او در God of War Ragnarok چقدر پر رنگ خواهد بود؟

نوشتار مرتبط:  وقتی آتش خشم فوران می‌کند؛ رتبه‌بندی عناوین God of War 

پرنده ی غول پیکر در خدای جنگ hraesvegr

Hraesvelgr

پرنده‌ی غول‌پیکر Helheim که نام اصلی او Hraesvelgr است، در God of War Ragnarok حضور خواهد داشت؟ با توجه به این‌که قرار بود در God of War 2018 با این پرنده مبارزه کنیم، آیا در God of War جدید نیز همین سناریو پیاده‌سازی می‌شود؟ یا از آن‌جایی که مبارزه‌ی مذکور از God of War 4 حذف شده، سازندگان کلاََ سیر روایی و شیوه‌ی مواجه با این شخصیت را تغییر داده‌اند؟ آیا Hraesvelgr در God of War 5 دوست ما خواهد بود یا به بدترین شکل کریتوس او را سلاخی می‌کند؟

نوشتار مرتبط:  10 غولآخری که امیدواریم در خدای جنگ God of War: Ragnarok ببینیم 

الف در خدای جنگ dark elves god of war

الف‌ها

در همان اوایل بازی God of War کریتوس و آترئوس به Alfheim سفر می‌کنند. و علیرغم تلاش کریتوس برای این‌که درگیر اختلافات بین الف‌های تاریک و الف‌های روشن نشوند، کار بیخ پیدا می‌کند. و کریتوس مجبور می‌شود پادشاه الف‌های تاریک را بکشد و از سرزمین Alfheim خارج شود. در همین لحظات آخر قبل از خروج است که کریتوس متوجه می‌شود اشتباهی رخ داده است و آن‌ها دچار سوءتفاهم شده‌اند. در حقیقت آن‌ها متوجه چرایی اختلاف الف‌ها نشده بودند و ماجرا پیچیده‌تر از این بود که به نظر می‌رسید. خیلی جذاب می‌شود اگر در God of War Ragnarok به اختلافات الف‌ها اشاره‌ای شود و ما از این سردرگمی رهایی یابیم.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی God of War، خدایی که می‌خواهد پدر باشد 

اژدهای خدای جنگ، اژدها در گاد اف وار

اژدهایان

2 اژدهایی که در God of War 2018 نجات دادیم، جزو داستان اصلی نبودند و در زمره‌ی مراحل فرعی قرار می‌گرفتند، بنابراین پرداختن به آن‌ها در God of War Ragnarok خیلی مهم نخواهد بود. اما جالب است که خود Sony Santa Monica اشاره کرده بود که این اژدهایان ممکن است در ادامه بازگردند و در دنباله‌ی بازی حضور داشته باشند! نقش آن‌ها در God of War Ragnarok چه خواهد بود؟ آیا باید با آن‌ها مبارزه کنیم؟ یا چون آن‌ها را در God of War 2018 از اسارت نجات داده‌ايم، دوست و همراه ما خواهند بود؟

نوشتار مرتبط:  خدای خشم: 10 باس برتر و خاطره‌انگیز مجموعه‌ی God Of War 

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند خدای جنگ راگناروک

Ragnarok

ما این را می‌دانیم که کریتوس و آترئوس در God of War Ragnarok قصد دارند جلوی وقوع آخرالزمان یا همان Ragnarok را بگیرند، این را هم می‌دانیم که در این راه موفق نخواهند شد، اما چرا؟ ما می‌دانیم که طبق افسانه‌های نورس پس از پایان Fimbulwinter پایان دنیا آغاز خواهد شد و فرزندان لوکی که شامل Fenrir و Jormungandr می‌شوند، Thor و Odin را خواهند کشت. آیا در بازی هم شاهد همین داستان خواهیم بود؟ یا سازندگان با پیچش‌های داستانی غیرمنتظره ما را شگفت‌زده خواهند کرد؟

نوشتار مرتبط:  بازی شعار زده‌ی Six Days in Fallujah توسط خالق خدای جنگ در حال توسعه بود 

10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند خدای جنگ 5 در مصر، god of war egypt

آینده‌ی فرانچایز

بازی God of War Ragnarok پایان‌بخش مجموعه‌ی نورس خواهد بود. ولی بعید است که آخرین بازی در این سری پرطرفدار و پر فروش باشد. محال است سونی از خیر فروش تضمین شده‌ی فرانچایز خدای جنگ بگذرد و آن را بازنشسته کند. حال سؤال اینجاست که آینده‌ی فرانچایز چه خواهد شد؟ بازی بعدی قرار است به اساطیر کدام منطقه بپردازد؟ فعلاً پرطرفدارترین تئوری مربوط به خدایان مصر باستان است. نظر شما چیست؟ شما دوست دارید بازی بعدی به اساطیر کدام منطقه بپردازد؟

خب دوستان نظرتان درباره‌ی مقاله‌ی 10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند، چیست؟ شما سؤال دیگری دارید که به این فهرست اضافه کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

3.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها