10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم

10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم

بازی Marvel’s Spider-Man 2 سال‌ها با عرضه شدن فاصله دارد. با این حال انتظارات و هیجانات برای آن بسیار بالاست. تا کنون صرفاً یک تیزر کوتاه از بازی دیده‌ایم و حضور شخصیت‌های Venom و Kraven the Hunter تأیید شده است. طبیعتاً حضور این شخصیت‌ها برای طرفداران Spider-Man رویایی و بی‌نظیر است. ولی این فرانچایز مملو از شخصیت‌های عمیق، پیچیده و جذاب است. با ساویس‌گیم همراه شوید تا به 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم، بپردازیم.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man؛ پایان یک انتظار 

هری ازبورن مرد عنکبوتی

Harry Osborn

شخصیتی که تقریباً حضور آن تأیید شده است، Harry Osborn است. ما می‌دانیم که Norman Osborne برای زنده نگه داشتن پسرش از سیمبیوت (Symbiote) استفاده کرده است. و دست به دامان این نژاد بیگانه شده است. حضور ونوم که تأیید رسمی شده است و او را در تیزر معرفی بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیز دیدیم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که علاقه‌مندیم شخصیت Harry Osborn نیز در بازی حضور داشته باشد و با پیتر پارکر و مری جین تعامل کند. و صرفاً تنها شاهد ونوم نباشیم.

نوشتار مرتبط:  7 بازی شگفت‌انگیزی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند 

گرین گابلین مرد عنکبوتی ویلیام دافو

Green Goblin

بدون شک Norman Osborn یک شخصیت کلیدی در جهان Spider-Man به شمار می‌رود. در مجموعه‌ی Insomniac Games نورمن هنوز به Green Goblin تبدیل نشده است. ولی دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد. با توجه به اشارات ریز و درشت به این شخصیت در بازی‌های گذشته، به احتمال زیاد شاهد حضور او در Marvel’s Spider-Man 2 خواهیم بود.

نوشتار مرتبط:  30 بازی جهان‌باز برتر که باید تجربه کنید 

10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم گوین استیسی اما استون اسپایدرمن

Gwen Stacy

برخلافِ جهان سینمایی، Gwen Stacy در کمیک‌ها شخصیتی فوق‌العاده کلیدی و عشق اول پیتر پارکر به شمار می‌رود. این در حالی است که اقتباس‌های سینمایی و حتی بازی‌های ویدئویی بیش‌تر به مری جین بها داده‌اند! به هر حال Gwen Stacy شخصیت محبوب طرفداران است و حضور او در Marvel’s Spider-Man 2 به نظر اجتناب‌ناپذیر باشد.

نوشتار مرتبط:  15 بازی برتر PS5 با گرافیکی خیره‌کننده 

کملیون 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم

Chameleon

شخصیت Chameleon یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین دشمنان Spider-Man به شمار می‌رود. همین یک دلیل کافی است که خواهان حضور او در Marvel’s Spider-Man 2 باشیم. با توجه به این‌که حضور Kraven the Hunter در بازی تأیید شده است، امیدها به رخ‌نمایی Chameleon نیز افزایش پیدا کرده. چرا که در حقیقت این 2 شخصیت برادرخوانده هستند. و جالب است بدانید که در کمیک‌ها Chameleon زمینه‌ساز شکار شدن Spider-Man توسط Kraven the Hunter بوده است.

نوشتار مرتبط:  10 بازی برتر ابرقهرمانانه در تمام دوران 

تاسک مستر اسپایدرمن 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم

Taskmaster

پر واضح است که Taskmaster یک شخصیت درجه 2 به حساب می‌آید و در اقتباس‌های اخیر نیز نقش پر رنگی ایفا نکرده است. در حقیقت Taskmaster معمولاً به مراحل فرعی و داستان‌های حاشیه‌ای محدود شده است و احتمالاً در Marvel’s Spider-Man 2 نیز حضوری مشابه داشته باشد. در بازی نخست مشخص نشد که Taskmaster را چه کسی اجیر کرده است. بنابراین بد نیست به این خلأ داستانی پرداخته شود.

نوشتار مرتبط:  5 فیلم برتر – جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal 

میستریو جیک جیلینهال 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم اسپایدرمن

Mysterio

حضور ضدقهرمان محبوب طرفداران فرانچایز مرد عنکبوتی در Marvel’s Spider-Man 2 قطعاََ خوشحال کننده خواهد بود. با توجه به قدرت‌های ویژه‌ی Mysterio می‌توانیم شاهد یک مبارزه با غولآخر جذاب و نفس‌گیر با وی باشیم. تا کنون حضور Venom، Kraven the Hunter و تا حدودی Green Goblin تأیید شده است، اگر Mysterio نیز در بازی ایفای نقش کند، می‌شود انتظار یک داستان فوق حماسی را داشت.

نوشتار مرتبط:  بهترین موسیقی بازی‌ها در طول تاریخ؛ یک مقاله‌ی بحث‌برانگیز 

لیزارد مرد عنکبوتی

Lizard

دکتر Curt Connors ملقب به Lizard در Marvel’s Spider-Man حضور پر رنگی داشت. و علیرغم تلاش‌های پیتر پارکر برای درمان کردن وی، توفیقی حاصل نشد. از آن‌جایی که در سکانس پایانی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شاهد حضور Curt Connors بودیم، می‌توان با قاطعیت گفت که Lizard نقش پر رنگی در Marvel’s Spider-Man 2 ایفا خواهد کرد.

نوشتار مرتبط:  The Last of Us در برابر The Last of Us Part 2؛ کدام برتر است؟ 

کارنیج مرد عنکبوتی carnage

Carnage

بعید می‌دانم Insomniac Games این شخصیت جذاب را در Marvel’s Spider-Man 2 به کار گیرد. Carnage اغلب به عنوان دشمن اصلی مرد عنکبوتی و همچنین دشمن دیرینه‌ی ونوم شناخته می‌شود. کارنیج یک نوع سیمبیوت است و قابل توجه‌ترین میزبان او، آدم‌کشی زنجیره‌ای در دنیای مارول به نام کلیتوس کسدی به‌شمار می‌رود. این شخصیت تاکنون میزبان‌های زیادی در اختیار داشته و در عالم کمیک رکورددار آدم‌کشی است. اگر بر فرض محال شاهد حضور کارنیج در بازی باشیم، روی درجه‌ی سنی “فقط بزرگسال” حساب باز کنید.

نوشتار مرتبط:  آیا پلی استیشن واقعاً ایکس باکس را در جنگ کنسول‌ها شکست می‌دهد؟ 

مرد شنی 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم

Sandman

مرد شنی حضور پر رنگی در اقتباس‌های سینمایی داشته است و از این نظر کاملاً شناخته شده می‌باشد. قدرت‌های او شامل زور، سرعت و استقامت ابرانسانی، تغییر چگالی، جرم و حجم، دگرپیکری به شن و حالات آن، کنترل خاک و پرواز در حالت طوفان شن می‌شود. بزرگ‌ترین آسیب‌پذیری او نیز به آب است. مرد شنی سابقه‌ی عضویت در گروه‌های ابرتبه‌کارانه‌ای چون Sinister Six، Frightful Four، Avengers، Wild Pack، Enforcers، Outlaws و Intruders را در کارنامه دارد.

نوشتار مرتبط:  شریرانی که دوست داریم در Marvel’s Wolverine حضور داشته باشند 

ولورین هیو جکمن 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم

Wolverine

احتمال حضور این شخصیت در حالت عادی خیلی کم‌رنگ بود، ولی از آن‌جایی که اینسومنیاک گیمز به طور هم‌زمان مشغول توسعه‌ی بازی Wolverine نیز هست، بعید نیست شاهد حضور این شخصیت نمادین در  Marvel’s Spider-Man 2 باشیم. البته به شرطی که هر دو بازی از جهان مشترکی برخوردار باشند. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی فهرست 10 شخصیتی که دوست داریم در Marvel’s Spider-Man 2 ببينيم، چیست؟ علاقه‌مند به حضور کدام شخصیت یا شخصیت‌ها در Marvel’s Spider-Man 2 هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها