25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ

25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ

کنسول دوست داشتنی نینتندو سوییچ کماکان به فروش خیره‌کننده‌ی خود ادامه می‌دهد. این در حالی است که 5 سال از عرضه‌ی اولیه‌ی آن گذشته ولی هنوز مشغول به رکوردشکنی است. ما در این مقاله به 25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ پرداخته‌ایم. با توجه به این‌که عناوین بزرگی در راه هستند، این فهرست به‌روزرسانی خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  6 مزیت بازی‌های ویدئویی برای سلامتی که به اثبات رسیده‌اند 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Ring Fit Adventure

25. Ring Fit Adventure

ورزش کردن برای سلامتی مفید است. ولی چند نکته‌ی منفی دارد. نخست این‌که عضویت در یک باشگاه خیلی گران است. و دوم این‌که کسل کننده است. Ring Fit Adventure هر 2 معضل را به لطف ورزش کردن در خانه و جذابیت بخشیدن به آن با شبیه‌سازی یک بازی نقش‌آفرینی برطرف می‌کند. این بازی شگفت‌انگیز ورزش کردن را به یک تفریح لذت‌بخش و ارزان تبدیل می‌کند. ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها به لطف Ring Fit Adventure، تجربه‌‌ای دلچسب و تشویق کننده از ورزش را خواهید داشت.

 

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

24. Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

مجموعه‌ی Xenoblade Chronicles تاریخچه‌ی عمیقی در پس خود دارد. داستان سرایی کارگردان Xenogears جناب Tetsuya Takahashi و موسیقی روح نواز Yasunori Mitsuda یادآور دوران طلایی نقش‌آفرینی‌های ژاپنی عصر PS1 است. این بازی نخست 2010 برای Wii عرضه شد و یک دهه بعد در 2020 شاهد Xenoblade Chronicles: Definitive Edition بودیم. این نسخه به عقیده‌ی خیلی‌ها بهترین بازی در سری است. یک نقش‌آفرینی ژاپنی بی‌نظیر با داستانی فوق‌العاده و گیم پلی جذاب. تجربه‌ی این بازی را روی نینتندو سوییچ از دست ندهید.

 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Link's Awakening

23. Link’s Awakening

طراحی چشم‌نواز و دلچسب زلدا به همراه داستان جدی و تاریک، پس‌زمینه‌ی یک عنوان استثنائی به نام The Legend of Zelda: Link’s Awakening را شکل می‌دهد. تجربه‌ی این عنوان کلاسیک برای عاشقان زلدا واجب است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های مشابه The Legend Of Zelda 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Chicory: A Colorful Tale

22. Chicory: A Colorful Tale

این روزها که عناوین خلاقانه بسیار نادر شده‌اند، Chicory: A Colorful Tale به مانند یک نسیم تازه و روح بخش است. طراحی بدیع، هنرمندانه و گیم پلی ماجراجویی لذت‌بخش از جمله شاخصه‌های این عنوان ارزشمند می‌باشند. که با یک داستان روان شناسانه ترکیب شده‌اند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های متروییدوانیا که باید هم‌اکنون تجربه کنید 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ SteamWorld Dig 2

21. SteamWorld Dig 2

بازی SteamWorld Dig 2 یک تعریف کلاسیک برای دنباله‌ است: بزرگ‌تر، هوشمندانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر. این بازی یک متروییدوانیای خوش ساخت است که با گیم پلی متنوع خود خون تازه‌ای به این زیرسبک پرطرفدار تزریق می‌کند. طرفداران عناوین متروییدوانیا و گیم پلی محور دوروتی را در غارهای تو در توی SteamWorld Dig 2 تنها نگذارید.

نوشتار مرتبط:  تماشا کنید: معرفی بهترین‌های PC Gaming Show 2021 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Splatoon 2

20. Splatoon 2

بازی Splatoon 2 از آن دست عناوینی است که می‌توانید یک سال تمام به تجربه‌ی آن مشغول شوید ولی اصلاََ احساس خستگی و تکرار نکنید. هنگامی که نینتندو سوییچ عرضه شد همه آرزوی پورت سریع نسخه‌ی نخست را داشتند ولی یک بازی جدید با کمپین داستانی دلچسب و کلی محتوای پس از عرضه‌ی رایگان گیرشان آمد! حقیقتاً خوش به حالشان، کاش باقی بازی‌بازان هم اینقدر خوش شانس بودند. جا دارد اشاره کنیم که Splatoon 3 قرار است 2022 عرضه شود. و در جریان نینتندو دایرکت گذشته جزئیات و تریلر جدید بازی را ناظر بودیم. آنچه مشخص است شماره‌ی سوم از این هم بزرگ‌تر خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  مروری بر بهترین بازی‌های میشل انسل 

Mario + Rabbids Kingdom Battle

19. Mario + Rabbids Kingdom Battle

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle پیش از عرضه‌ مورد انتظار هیچکس نبود. نمایش‌های بازی چیزی برای عرضه‌ نداشتند و انتظار نمی‌رفت با عنوان موفقی طرف باشیم. Mario + Rabbids Kingdom Battle ترکیب جذابی از خرگوش‌های بازیگوش یوبیسافت با جهان رنگارنگ ماریوست. خبر خوش این‌که دنباله‌ی این بازی استراتژیک تحت عنوان Mario + Rabbids Sparks of Hope قرار است 2022 عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  آریانا گراند خواننده موسیقی پاپ از عشق خود به بازی‌های ویدیویی می‌گوید 

Mario Party Superstars

18. Mario Party Superstars

کاربران نینتندو سوییچ انتخاب‌های فراوانی در زمینه‌ی عناوین ماریو در دست ندارند. با این حال یکی از بهترین عناوین چندنفره‌ی خانوادگی همین Mario Party Superstars است. این بازی کلکسیون مینی گیم‌های جذاب و چالش‌برانگیز است. اگر دنبال یک بازی سرگرم کننده برای تجربه به همراه خانواده می‌گردید، Mario Party Superstars مناسب شما خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  10 فرانچایز بازی که بایستی بازنشسته شوند 

Paper Mario: The Origami King پیپر ماریو

17. Paper Mario: The Origami King

بازی Paper Mario: The Origami King بهترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Paper Mario نیست و در کل عنوان کاملی به نظر نمی‌رسد. با این وجود هنوز هم یکی از بامزه‌ترین بازی های نینتندو سوییچ است. علیرغم این‌که عناصر نقش‌آفرینی در Paper Mario: The Origami King کم‌رنگ شده‌اند، اما تجربه‌ی بازی کماکان ارزشمند است. و تجربه‌ای متفاوت به نسبت سایر بازی‌ها ارائه می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  سالی پر فروغ؛ چرا 1996 مهم‌ترین سال در تاریخ بازی‌های ویدیویی است؟ 

Pokemon Sword & Shiel پوکمون

16. Pokemon Sword & Shield

بازی Pokemon Sword & Shield بالأخره فرانچایز پوکمون را روی کنسول‌های خانگی آورد. البته نینتندو سوئیچ یک کنسول ترکیبی است ولی به هر حال قابلیت بازی روی نمایشگرهای بزرگ HD دلچسب است. این بازی همچنین نخستین عنوانی است که محتوای پس از عرضه دریافت کرد. The Isle of Armor و The Crown Tundra محتوای جدید و پوکمون‌های تازه‌ای به فهرست شما اضافه می‌کنند.

 

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

15. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury ترکیبی از 2 بازی فوق‌العاده است. ریمستر سوپر ماریو 3D World که نخست برای Wii U عرضه شده بود. و ترکیب جذابی از سکوبازی 2 بعدی/ 3 بعدی به طرفداران ارائه کرده بود. و Bowser’s Fury که حدود 3 تا 6 ساعت گیم پلی ارائه می‌دهد و انحصاراً برای نینتندو سوییچ توسعه یافته است. پتانسیل یک ماریوی 3 بعدی و جهان‌باز به خوبی در Bowser’s Fury به نمایش گذاشته شده است. هر چند که با تجربه‌ای کوتاه طرف هستیم ولی خلاقیت در سراسر آن جریان دارد و نوید روزهای روشن برای این فرانچایز پرطرفدار را می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  Monster Hunter Rise در برابر Monster Hunter World؛ کدامیک برتر است؟ 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Monster Hunter Rise مانستر هانتر رایز

14. Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise خط سیر سری را متحول کرده است. Monster Hunter World با حذف صفحات بارگذاری و بزرگ کردن مقیاس شکارها این تحول را آغاز کرد و مانستر هانتر رایز نقاط قوت را چند پله ارتقاء داد. در حقیقت بازی Monster Hunter Rise نسخه‌ی فشرده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر برادر بزرگ‌تر است که با ارائه‌ی یک گیم پلی لذت‌بخش حسابی درخشان ظاهر شده. امیدواریم این روند رو به رشد سری ادامه دار باشد.

 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Stardew Valley

13. Stardew Valley

بازی Stardew Valley شبیه‌ساز تمام و کمال کشاورزی است. مزرعه‌ی خود را بنا کنید، به ماهیگیری، مبارزه و کشاورزی بپردازید و حتی عاشق شوید! نسخه‌ی نینتندو سوییچ Stardew Valley بهترین است و با بهبودهای ارائه شده تجربه‌ی بازی فوق‌العاده لذت‌بخش‌تر از همیشه شده است. شایان ذکر است بازی بعدی سازندگان Haunted Chocolatier نام دارد.

نوشتار مرتبط:  15 سانسور عجیب در تاریخ هنرصنعت بازی‌های ویدئویی 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Fire Emblem: Three Houses

12. Fire Emblem: Three Houses

عنوان Fire Emblem: Three Houses سری را به موفقیت‌های بزرگی رسانده است. مبارزات درگیر کننده، شخصی‌سازی فوق‌العاده و داستان عمیق جوایز فراوانی را نصیب سازندگان کرده است. جذابیت بازی به قدری بالاست که سخت بتوانید از تجربه‌ی چندباره‌ی آن دست بکشید. عاشقان عناوین نقش‌آفرینی Fire Emblem: Three Houses را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  چرا ایکس باکس گیم پس بهترین پدیده‌ی گیمینگ است؟ 

Slay the Spire

11. Slay the Spire

بازی Slay the Spire جادوی خاصی دارد که تجربه‌ی آن را تا ابد تازه نگه می‌دارد. این بازی معمایی افتخارات فراوانی کسب کرده است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه می‌دهد. Slay the Spire کمی سلیقه‌ای است اگر با آن ارتباط برقرار نکنید احتمالاً خیلی زود آن را کنار خواهید زد. ولی اگر شما را جادو کند محال است بتوانید دست از بازی کردن آن بکشید.

نوشتار مرتبط:  7 بازی متروییدوانیای جذاب برای افرادی که از این سبک متنفرند! 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Hollow Knight هالو نایت

10. Hollow Knight

عنوان Hollow Knight بهترین تجربه‌ی مدرن از متروییدوانیا را ارائه می‌دهد. همه‌ی اعضا و عناصر جذاب این زیرسبک در این بازی جمع شده‌اند و تجربه‌ای رویایی را ارائه می‌دهند. بازی Hollow Knight پای ثابت فهرست بهترین عناوین متروییدوانیا در تاریخ است و دنباله‌ی بازی تحت عنوان Hollow Knight: Silksong در دست توسعه قرار دارد.

 

Super Mario 3D All-Stars

9. Super Mario 3D All-Stars

این بازی کالکشن Super Mario 64، Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy را در بر دارد که به مناسبت 35 سالگی فرانچایز عرضه شده است. Super Mario 3D All-Stars مورد پسند منتقدان و بازی‌بازان واقع شد. ولی به دلیل عرضه‌ی زمانی محدود و کیفیت گرافیکی ضعیف و همچنین نبود Super Mario Galaxy 2 مورد نقد قرار گرفت.

 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Mario Kart 8 Deluxe ماریو کارت

8. Mario Kart 8 Deluxe

بازی ماریو کارت 8 عنوان جدیدی نیست. در حقیقت همان ریمستر نسخه‌ی Wii U است. ولی نینتندو با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های گسترده و عرضه‌ی DLCهای ارزشمند به کیفیت شگفت‌انگیز بازی افزود. بازی Mario Kart 8 با فروش 41 میلیون نسخه‌ای پرفروش‌ترین عنوان مسابقه‌ای در تاریخ ایالات متحده است. زمزمه‌های Mario Kart 9 به گوش می‌رسد و انتظار برای آن بسیار دشوار است.

نوشتار مرتبط:  10 بازی تأثیرگذار دهه‌ی 90 میلادی 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Pokémon Legends: Arceus پوکمون

7. Pokémon Legends: Arceus

بازی Pokémon Legends: Arceus یک اکشن-نقش‌آفرینی جذاب است که به تازگی عرضه و مورد استقبال شدید طرفداران واقع شده است. با این حال Pokémon Legends: Arceus علیرغم شایستگی‌ها یک بازی AAA نیست و طرفداران انتقاداتی به کیفیت بصری بازی دارند. اما از لحاظ گیم پلی کمبودی احساس نمی‌شود.

نوشتار مرتبط:  14 بازی برتر که شبیه انیمیشن‌های سینمایی هستند 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Luigi's Mansion 3

6. Luigi’s Mansion 3

عنوان Luigi’s Mansion 3 ترکیبی از بهترین عناصر 2 شماره‌ی نخست است. این بازی به واقع چشم‌نواز است و از 17 مرحله‌ی جذاب تشکیل شده است. طرفداران نینتندو به هیچ وجه نباید این بازی دلچسب و سرگرم‌کننده را از دست بدهند. مبارزات با غولآخر نفس‌گیر، طراحی مراحل چشم‌نواز و انیمیشن‌های استثنائی از جمله ویژگی‌های Luigi’s Mansion 3 می‌باشند.

نوشتار مرتبط:  پاسخ عجیب MercurySteam نسبت به حواشی Metroid Dread 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ Metroid Dread مترویید درد

5. Metroid Dread

بازی Metroid Dread انگار متعلق به عصر دیگری است. عصر عناوین شگفت‌انگیز 2 بعدی مترویید که بیش از 20 سال از آخرین نسخه‌ی آن‌ها می‌گذرد. با توجه به توضیحات ارائه شده انتظارات برای بازی فوق‌العاده بالا بود و خوشبختانه Metroid Dread به همه‌ی آن‌ها پاسخ داد. و حتی در بسیاری از موارد بهتر از انتظار ظاهر شد. این بازی بی‌نظیر را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  13 Sentinels: Aegis Rim شاهکاری که دست کم گرفته شده است 

Animal Crossing: New Horizons

4. Animal Crossing: New Horizons

بازی Animal Crossing: New Horizons تقریباً همزمان با همه‌گیری جهانی ویروس عرضه شد. افراد زیادی برای فرار از حقیقت به جهان رنگارنگ این بازی پناه بردند. و Animal Crossing: New Horizons موفق به فروش 35 میلیون نسخه‌ای شده است. بازی مذکور تجربه‌ای ساده ولی دلچسب را ارائه می‌دهد. و به لطف به‌روزرسانی‌های متعدد تازگی خود را حفظ کرده است. شایان ذکر است که Happy Home Paradise به عنوان جدیدترین DLC بازی هم‌اکنون در دسترس است.

نوشتار مرتبط:  نوابغ هنر هشتم: 5 بازی‌ساز برتر تاریخ 

سوپر ماریو اودیسه

3. Super Mario Odyssey

بازی Super Mario Odyssey بهترین تجربه‌ی سکوبازی سه بعدی را در عصر جدید ارائه می‌دهد. این عنوان یکی از بهترین‌های سال 2017 بود و رقابت را به بازی دیگر نینتندو واگذار کرد. خلاقیت و نوآوری به کار رفته در این بازی شگفت‌انگیز است. سوپر ماریو اودیسه رتبه‌ی سوم فهرست 25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ و بدون شک یکی از بهترین ماریوهای تمام دوران می‌باشد.

نوشتار مرتبط:  چگونه صدا و موسیقی تجربه‌ی ما از بازی‌های ویدیویی را دگرگون می‌سازند؟ 

Super Smash Bros. Ultimate سوپر اسمش بروس

2. Super Smash Bros. Ultimate

این بازی تجربه‌ای بکر و کامل در سبک مبارزه‌ای ارائه می‌دهد. Super Smash Bros. Ultimate مجموعه‌ای از بهترین عناصر است که به زیبایی گرد هم آمده‌اند. شعار این بازی «همه اینجا هستند.» بود که در ابتدا در حد یک شعار معمولی به نظر می‌رسید. ولی پشتیبانی خیره کننده‌ی نینتندو به آن رنگ واقعیت بخشید. عنوانی به گستردگی Super Smash Bros. Ultimate پیدا نخواهید کرد. این بازی با بیش از 20 ساعت گیم پلی تک‌نفره داستانی در این زمینه بی‌همتاست و فرسنگ‌ها با سایر عناوین مبارزه‌ای فاصله دارد.

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید 

25 بازی برتر نینتندو سوئیچ در طول تاریخ The Legend of Zelda: Breath of the Wild زلدا

1. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

و در آخر رسیدیم به شماره‌ی نخست فهرست 25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین بهترین‌هاست. گل سر سبد عناوین نینتندو سوئیچ و یکی از پرافتخارترین بازی‌های تاریخ است. فرانچایز محبوب زلدا نیاز به یک تغییر اساسی داشت و The Legend of Zelda: Breath of the Wild بهترین نمونه‌ی ممکن را ارائه داد. انتظار برای دنباله‌ی این بازی دشوار است تا آن زمان خودتان را با بیش از 150 ساعت گیم پلی سراسر لذت سرگرم کنید.

نظر شما در خصوص فهرست 25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ چیست؟ عنوان دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها