آریانا گراند خواننده موسیقی پاپ از عشق خود به بازی‌های ویدیویی می‌گوید

آریانا گرند

به گزارش ساویس‌گیم، آریانا گراند در یک ویدیو در پاسخ سوالاتی که از او در توییتر شده بود. اعلام کرد که بازیی که به احتمال زیاد در ساعت 2 بامداد بازی خواهد کرد Sackboy: A Big Adventure است. بازی نسبت به اوایل بازی‌ها و کنسول‌ها به یک سرگرمی اصلی تبدیل شده است. اکنون بیشتر از هر زمان دیگر ، مردم برای گذراندن وقت در قرنطینه به بازی‌های مختلف علاقه دارند. افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند، ستاره‌های بزرگی مانند انی مورفی از برنامه تلویزیونی Schitt’s Creek در تبلیغات نیتندو سوئیچ و رپر مشهور آمریکایی، لاجیک (Logic) با خرید کارت های گران قیمت Pokemon ظاهر می‌شوند. برای افرادی که زمانی از کودکی به خاطر انجام بازی‌های ویدیویی آن‌ها را مسخره می‌کردند، شنیدن این اخبار یک رویا است.

منابع و جلوه‌های صوتی بازی‌های ویدیویی نیز به موسیقی راه پیدا کرده‌اند. منطق ، خواننده رپ که در بالا به آن اشاره شد. درباره راهی که دلتنگی برای بازی‌های دوران کودکی‌اش در موسیقی او ایجاد کرده است بحث کرده است. از جلوه‌های صوتی سوپر‌ماریو در آهنگ “Lord Willin” تا ضرب آهنگ Chrono Trigger در “Used To Hate It”. دریک (Drake) به عنوان اصلی ماریو در عنوان آهنگ خود “Jumpman” اشاره می‌کند. لانا دل ری (Lana Del Rey) آهنگی به نام “بازی‌های ویدیویی” دارد. فراتر از سرگرمی، بازی سال‌هاست که الهام بخش، موارد و نمونه‌هایی متعددی به موسیقی دانان است.

آهنگ “Six-Thirty” آریانا گراند همچنین اشاره‌ای به انجام بازی‌ها دارد و در ویدیوی جدیدی که او به سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد. اعلام می‌کند که بازی‌هایی که او به آن‌ها اشاره می‌کند شامل Sackboy: A Big Adventure ، Mario Kart و Mario Party است. در این ویدیو، گراند یکی از توییت‌های طرفداران را می‌خواند. و اعلام می‌کند که در زمان نوشتن شعر آن آهنگ، منظور وی Mario Party و Mario Kart بوده است. وی ادامه داد که در حال حاضر، او می‌خواهد در مورد Sackboy صحبت کند. تأکید کرد که چقدر از آن لذت برده است. تیم توسعه دهنده The Sackboy Big Adventure با انتشار این ویدیو در توییتر، از این خواننده برای به اشتراک گذاشتن افکار خود و صحبت در مورد اینکه چقدر بازی را دوست دارد تشکر کرده‌اند

[evp_embed_video url=”https://savisgame.com/wp-content/uploads/2021/02/ariana-grande-Savisgame.mp4″ preload=”auto” template=”mediaelement”]

طرفداران بدون شک از شنیدن آنچه گراند بازی می‌کند بسیار هیجان زده خواهند شد. این حتی می‌تواند منجر به افزایش فروش Sackboy: A Big Adventure و Sumo Digital، توسعه دهنده آن شود. آن‌ها ممکن است به منابع و فرصت‌های بیشتری نسبت به یک فرد معمولی دسترسی داشته باشند. اما شنیدن اینکه چگونه یکی از ستارگان موسیقی پاپ در جهان دوست دارد در ساعت 2 صبح بازی‌های ویدیویی را انجام دهد مثل بقیه ما بسیار جالب توجه است.

شما ساعت 2 صبح دوست دارید چه بازیی را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها