تاریخ عرضه‌ی بازی No More Heroes 3 مشخص شد؛ به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی

No More Heroes 3

به گزارش ساویس‌گیم، جدیدترین بازی کارگردان خلاق استاد سودا51 بالأخره یک تاریخ عرضه دریافت کرد. No More Heroes 3 جدیدترین هنرنمایی این کارگردان خوش ذوق است. بازی‌بازان می‌توانند تراویس تاچ داون را برای تبدیل شدن به بهترین آدم‌کش جهان-ببخشید کهکشان- همراهی کنند.

با این بازی قرار است مرزها را در نوردید و حتی با فضایی‌ها درگیر شوید. یک معجون جذاب دیگر از استاد سودا51 و استودیوی Grasshopper Manufacture.

قاتل افسانه‌ای تراویس تاچ داون در No More Heroes 3 بازگشت باشکوه خود را به سرزمین جنون انجام می‌دهد! قهرمان ما، تراویس تاچ داون، باید بتواند در بالای رتبه‌بندی ابرقهرمانان کهکشانی قرار گیرد. تا شاهزاده FUی شرور و 10 قاتل بیگانه‌اش را از تصرف زمین باز دارد.

برای ورود به مسابقات رده‌بندی No More Heroes 3 پول کسب کنید! برای شرکت در هر نبرد رتبه‌بندی شده بعدی، باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید. تراویس باید ماموریت‌های مختلفی را در اطراف شهر بر عهده گیرد. تا بتواند پول لازم برای مبارزه را بدست آورد. پس از انتقال هزینه‌های لازم از طریق خودپرداز، دعوت به مبارزه‌ی بعدی ارسال می‌شود.

از مهارت‌های خود برای تسلط بر مخالفان استفاده کنید! با استفاده از کنترل‌های Joy-Con برای استفاده از Beam Katana قابلِ اعتماد Travis Touchdown همراه با تعداد زیادی از تکنیک‌های حرفه‌ای کشتی، حتی بیشتر از قبل از زد و خورد لذت ببرید.

 No More Heroes 3

همچنین، برای اولین بار در این مجموعه، تراویس اکنون می‌تواند با استفاده از دستکش مرگ خود مهارت‌های مختلفی را فعال کند. و نبردهای استراتژیک بیشتری را تجربه کند. علاوه بر این، اکنون می‌توانید درخت مهارت جدیدی را سفارشی‌سازی کرده و ترکیبات مختلف تراشه‌‌ی دستکش مرگ را امتحان کنید. تا سبک بازی مناسب خودتان را پیدا کنید. یک کهکشان در برابر شماست و کلی مبارزات هیجان‌انگیز.

بازی No More Heroes 3 در تاریخ 5 شهریور برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

بخش نظرات از آن شماست دوستان.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها