تماشا کنید: تریلر رونمایی از Mario Golf: Super Rush

Mario Golf: Super Rush

به گزارش ساویس‌گیم، ماریو در طول سال‌های گذشته حسابی ورزشکار شده‌ است. اما هیچ چیز جای گُلف را برای او نمی‌گیرد(و یا شاید تنیس). ماریو در نینتندو دایرکت دیشب حضور داشت، مگر نینتندو دایرکت بدون ماریو معنایی هم دارد؟ لوله‌کش سیبیلو باز هم با دوستانش قرار است در Mario Golf: Super Rush هنرنمایی کند.

به نظر می‌رسد که این نسخه حسابی حرفه‌ای شده است. مشکلات نسخه‌های قبلی برطرف شده است و بازی حسابی بهینه شده است. Mario Golf: Super Rush ضمن ارائه‌ی کنترل بهینه‌تر حالت‌های جدیدی را نیز ارائه می‌دهد. از جمله حالت Speed Golf که بسیار جذاب است. تریلر بازی را در پائین تماشا بفرمائید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

از نظر من که فوق‌العاده است. آیا این بازی می‌تواند بهترین بازی ورزشی ماریو شود؟ بازی Mario Golf: Super Rush قرار است در تاریخ 4تیرماه برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

شایان ذکر است که این بازی یک حالت جذاب نقش‌آفرینی هم دارد که شخصیت شما از پایه اقدام به پیشرفت در گلف می‌کند. و در این راه با افراد مختلف مسابقه خواهد داد و در تورنمنت‌های مختلف شرکت می‌کند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها