تراویس از No More Heroes در راه PC؛ آماده‌ باشید

No More Heroes

به گزارش ساویس‌گیم، استاد سودا51 از جمله خلاق‌ترین کارگردان‌های هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی می‌باشد. ایشان در استودیوی شخصی خودش یعنی Grasshopper Manufacture به ساخت بازی‌های منحصر به فرد و بکر می‌پردازد. یکی از شناخته‌شده‌ترین عناوین این استودیو بدون شک مجموعه‌ی No More Heroes می‌باشد. این مجموعه در زمان کنسول wii از اقبال بالایی برخوردار بود و به تازگی راهی نینتندو سوئیچ شده است. حال خبر رسیده که این مجموعه‌ی دوست داشتی قرار است راهی PC شود. و بدین ترتیب این بازی در اختيار افراد بیشتری قرار خواهد گرفت.

سازمان رده‌بندی بازی‌ها ESRB، نسخه‌ی PC شماره‌ی اول و دوم No More Heroes را رده‌بندی کرده است. البته تا کنون هیچ اطلاعیه‌ی رسمی در این خصوص انجام نشده است. اما می‌شود امیدوار بود که این اتفاق به‌زودی بیفتد.

شایان ذکر است که بازی No More Heroes 3 نیز در حال ساخت است. پیش از این قرار بود این بازی در سال 2020 میلادی به شکل انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه شود. اما حال باید در 2021 منتظر عرضه‌ی این بازی مورد انتظار باشیم. بازی مذکور به سبب نمایش‌های جذابی که داشته است توانسته طرفداران زیادی را جذب کند و باید دید عاقبت چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

خب دوستان نظر شما چیست؟ از طرفداران بازی‌های استاد سودا51 هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها