در Devolver Digital Direct 2023 چه گذشت

در Devolver Digital Direct 2023 چه گذشت پوستر بازگشت volvy مسکات خیلی دیوالور دیجیتال

دیوالور دیجیتال این ناشر دوست داشتنی بازی‌های مستقل باز هم یک نمایش فوق العاده و دلچسب را ارائه داد. در ادامه با ما همراه باشید تا به این بپردازیم که در Devolver Digital Direct 2023 چه گذشت.

قبل از هر چیز جای ماهیرا زوک Mahria Zook در نقش نینا استراترس Nina Struthers حسابی خالی بود، نمایش امسال حول یک شخصیت و مسکات خیالی (ببخشید، کاملاً واقعی) تحت عنوان volvy جریان داشت. در ابتدا شاهد داستان شکل گیری، طراحی و دست بزرگ این مسکات که صرفاً برای «بازی» کاربرد دارد بودیم. شخصیتی که در دهه 90 میلادی به اوج محبوبیت می‌رسد و در اوایل 2000 به واسطه تغییرات افراطی از دور خارج می‌شود. تا این‌که به زمان حال می‌رسیم و این مسکات به صورت بازطراحی شده و تحت عنوان Volv-E که یک ربات بی احساس است احیا می‌شود.

در ادامه به بازی‌هایی معرفی شده در Devolver Digital Direct 2023 (ببخشید ساخته شده توسط Volv-E) خواهیم پرداخت!

پیش از آغاز مراسم اصلی

قبل از شروع مراسم اصلی دیوالور دیجیتال دایرکت 2023 شاهد معرفی چند بازی ایندی جذاب بودیم و در نهایت یک شگفتانه را نظاره کردیم. شگفتانه‌ای که طرفداران مدت‌ها منتظر آن بودند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پلتفرمر پلی استیشن 5 

Sludge Life 2 – در Devolver Digital Direct 2023 چه گذشت

این بازی سکوبازی جذاب با طراحی خاص و منحصر به فرد قرار است در تاریخ 6 تیر ماه عرضه شود. Sludge Life 2 یک سبک هنری خاص را ارائه می‌دهد و از لحاظ گیم پلی نیز جذاب به نظر می‌رسد.

نوشتار مرتبط:  بیوگرافی سودا 51 suda 51 آقای خاص دنیای بازی‌ 

Shadows of the Damned Remastered

ریمستر بازی سودا 51 و شینجی میکامی در راه است، چی از این بهتر؟ اطلاعات بیش‌تر درباره این ریمستر در نمایش اختصاصی Grasshopper Manufacture ارائه خواهد شد. برای تجربه ریمستر Shadows of the Damned مشتاق هستید؟

بازی‌های مراسم اصلی devolver digital direct 2023

Wizard With A Gun

یک بازی ایزومتریک اکشن بقا با الهام از غرب وحشی که شباهتی هم به Don’t Starve دارد. دموی Wizard With A Gun هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس است.

نوشتار مرتبط:  20 بازی برتر کامپیوتر برای سیستم‌های متوسط و ضعیف 

The Talos Principle 2

تریلر رونمایی از این بازی را در پلی استیشن شوکیس 2023 شاهد بودیم، اما به لطف Volv-E در Devolver Digital Direct 2023 توانستیم نگاهی هم به گیم پلی The Talos Principle 2 بیاندازیم. این بازی اول شخص معمایی جهان بزرگ‌تر و داستان جدی‌تر را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌دهد. تاریخ عرضه بازی 2023 ذکر شده است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای موبایل 

Baby Steps – در Devolver Digital Direct 2023 چه گذشت

یک بازی شبیه‌ساز پیاده‌روی فیزیک محور نیمه واقع‌گرایانه است که شما در آن پاهای یک مرد بالغ را کنترل می‌کنید! بازی شباهت زیادی به Walk Master، بازی اندرویدی معروف دارد. تاریخ عرضه: 2024 برای کامپیوتر و پلی استیشن 5.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های چند نفره در گیم پس 

Human Fall Flat 2

دنباله بازی فیزیک محور و معمایی Human Fall Flat با یک تریلر کوتاه معرفی شد. اما خبری از تاریخ عرضه یا حتی پلتفرم‌های مقصد نبود.

نوشتار مرتبط:  تماشا کنید نمایش جذاب Devolver Digital 

volvy مسکات خیالی دیوالور دیجیتال Volv-E ربات هوش مصنوعی بازیساز دیوالور دیجیتال دایرکت 2023

در این نقطه بود که Volv-E، ربات بی احساسی که به کمک هوش مصنوعی بازی می‌ساخت، به خودآگاهی رسید و یک دست بزرگ (مخصوص گیمینگ!) درآورد و با همان دست سر مجری مراسم را گرفت تا او را بکشد. Volv-E در ادامه خالقش را ترغیب کرد که به زجر کشیدنش پایان دهد و بدین ترتیب Devolver Digital Direct 2023 هم تمام شد.

داستان اصلی مراسم روی هوش مصنوعی، بحث روز، متمرکز بود. دیوالور دیجیتال هر ساله با بهره‌گیری از موضوعات روز برای مراسم خود یک تم در نظر می‌گیرد و همین بر جذابیت نمایش‌های آن‌ها افزوده است. البته مراسم امسال به خوبی سال‌های گذشته نبود، اما باز هم 3 بر هیچ از نمایش‌های کسل کننده امثال جف کیلی جلوتر است.

خب دوستان نظر شما در خصوص Devolver Digital Direct 2023 چیست؟ طرفدار مراسم‌های اینچنینی که یک تم و داستان مخصوص دارند هستید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها