تماشا کنید: آخرین تریلر از بازی به شدت مورد انتظار Bravely Default 2

Bravely Default 2

به گزارش ساویس‌گیم، اسکوئرانیکس در نمایش شب گذشته‌ی نینتندو دایرکت حسابی فعال بود. این ناشر ژاپنی نمایش جدیدی از عناوین Project Triangle Strategy، Legend of Mana و Bravely Default 2 ارائه کرد. بازی مذکور یک عنوان نقش‌آفرینی است که نسخه‌ی نخست آن برای Nintendo 3DS حسابی خوش درخشیده بود. این بازی داستان 4 قهرمان را پی می‌گیرد که به دنبال کریستال می‌گردند تا جلوی یک فاجعه را بگیرند.

تریلر منتشر شده به ابعاد مختلف این بازی مورد انتظار می‌پردازد. از مکان‌ها و شخصیت‌های مختلف گرفته تا مراحل و جزئیات مختلف بازی. همچنین تاریخ عرضه‌ی Bravely Default 2 نیز مشخص شد.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Bravely Default 2 قرار است در تاریخ 8 اسفندماه برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شود. شایان ذکر است که شما می‌توانید از نسخه‌ی دموی بازی در نینتندو eShop استفاده کنید و پیش از خرید به کیفیت بازی نگاهی بیاندازید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ طرفدار این سبک بازی هستید؟ نسخه‌ی نخست این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها