در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت nintendo direct june 2023 بازی‌های سوپر ماریو واندر متال گیر کالکشن

nintendo direct june 2023 ساعاتی پیش به پایان رسید و ما این مقاله جامع را برای شما تدارک دیده‌ایم. این مقاله همه چیز نمایش را پوشش می‌دهد، از رونمایی‌های کاملاً جدید گرفته تا دی ال سی و اطلاعات دست اول. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این بپردازیم که در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت.

در ادامه اتفاقات نینتندو دایرکت ژوئن 2023 June 2023 Nintendo Direct را فهرست کرده‌ایم:

فهرست مجموعه بازی‌های ماریو برای نینتندو سوییچ بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود! در Nintendo Direct، نینتندو طیف گسترده‌ای از بازی‌های جدید را معرفی کرد که در طول سال جاری و پس از آن عرضه می‌شوند، از جمله طیف وسیعی از بازی‌ها و محتوای جدید با حضور ماریو و دوستان و همچنین بازی‌هایی از شرکای شخص ثالت و همکاران نینتندو.

برخی از بازی‌های رونمایی شده عبارتند از Super Mario Bros. Wonder، تکامل بعدی ماریو و اولین قسمت جدید از سری Super Mario Bros پس از 10 سال! عرضه در تاریخ 28 مهر ماه برابر با ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳؛ Super Mario RPG، اولین نقش آفرینی سری Super Mario، با گرافیک جدید در 26 آبان ماه برابر با ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ باز می‌گردد. نسخه بهبود یافته از لحاظ بصری بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon که در ابتدا روی سیستم Nintendo 3DS منتشر شده بود و قرار است در سال ۲۰۲۴ برای نینتندو سوییچ عرضه شود و یک بازی جدید با محوریت پرنسس پیچ که آن هم برای ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است!

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ 

Mario + Rabbids Sparks of Hope: The Last Spark Hunter

همچنین در این مراسم Mario + Rabbids Sparks of Hope: The Last Spark Hunter – دومین DLC پولی برای بازی ماجراجویی تاکتیکی – که همین امروز در دسترس قرار گرفت، به نمایش درآمد! به علاوه، زمین مسابقه Squeaky Clean Sprint و شخصیت‌های جدید Mushroom Kingdom در قالب موج پنجم Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass DLC معرفی شدند که شامل Petey Piranha ،Wiggler و Kamek می‌شوند.

نینتندو همچنین Detective Pikachu Returns را معرفی کرد، یک بازی ماجراجویی سینمایی با پرونده‌هایی برای حل کردن و مقدار زیادی قهوه، که در 14 مهر ماه برابر با ۶ اکتبر ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. WarioWare: Move It!، قسمت جدیدی از سری WarioWare که از شما می‌خواهد بدن خود را برای فائق آمدن بر مینی‌گیم‌های جذاب حرکت دهید و در 12 آبان ماه برابر با ۳ نوامبر ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. همچنین اطلاعات جدیدی در مورد بازی مورد انتظار Pikmin 4 به اشتراک گذاشته شد که شامل ماجراجویی شبانه و نمایش Glow Pikmin برای اولین بار است، این بازی در تاریخ 30 تیر ماه برابر با ۲۱ جولای عرضه می‌شود. در ادامه نیز نسخه‌های HD بازی‌های اصلی Pikmin 1 و Pikmin 2 برای نینتندو سوییچ معرفی شدند و در فروشگاه الکترونیکی نینتندو به صورت جداگانه – یا به صورت یک بسته دیجیتالی با تخفیف – در دسترس خواهند بود!

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌ها که باید تماشا کنید 

بازی آنلاین ی Palia

علاوه بر این، در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 بازی‌های بسیاری از شرکای جهانی نینتندو معرفی شدند، از جمله Batman: Arkham Trilogy، مجموعه‌ای از بازی‌های اکشن ماجراجویی با محوریت شوالیه Gotham City، بازی Palia، یک شبیه ساز ماجراجویی چندنفره و دنج که در آن زندگی رویایی خود را خلق می‌کنید. DRAGON QUEST MONSTERS: The Dark Prince، سفری حماسی که از دیدگاه یک دشمن نمادین روایت می‌شود و Persona 5 Tactica، یک ماجراجویی جدید هیجان‌انگیز با هنرنمایی دزدان فانتوم.

دوون پریچارد، معاون اجرایی فروش، بازاریابی نینتندو آمریکا، گفت:

«هیچ زمان بهتری برای طرفدار ماریو بودن نبوده است و ما دوست داریم که بتوانیم به بازیکنان جدید و طرفداران قدیمی تجربیاتی ارائه دهیم که حس شگفتی را به همراه دارد و نینتندو سوییچ بهترین مکان برای انجام بازی‌های هیجان‌انگیز شرکای توسعه و انتشار ما و همچنین برای ادامه کاوش در ماجراجویی‌های شخصیت‌های نینتندو است که بازیکنان در همه جا عاشق آن‌ها شده‌اند.»

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های رایگان نینتندو سوییچ 

کلاژ بازی های معرفی شده در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت

در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد بازی‌های ویژه نینتندو دایرکت 2023 آورده شده است:

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی Super Mario Bros. Wonder: تکامل بعدی بازی‌های Super Mario Bros. هنگامی که یک گل شگفت‌انگیز را در بازی لمس می‌کنید، قفل شگفتی‌های جهان باز می‌شود – لوله‌ها ممکن است زنده شوند، انبوهی از دشمنان ممکن است ظاهر شوند، شخصیت‌ها ممکن است ظاهر خود را تغییر دهند و گیم پلی را به روش‌های غیرقابل پیش بینی متحول کنند. در هر دوره هیجان و شگفتی‌های متفاوتی در انتظار شماست.

Super Mario Bros. Wonder شامل پرنسس پیچ، پرنسس دیزی و یوشی به عنوان شخصیت‌های قابل بازی است، به علاوه شخصیت‌های آشنا مانند ماریو، لوئیجی و تاد. همچنين در Super Mario Bros. Wonder اولین پاور آپ جدید ماریو را می‌بیند که به او اجازه می‌دهد به فیل ماریو تبدیل شود! این بازی چه شگفتی‌های دیگری می‌تواند داشته باشد؟ جزئیات بیشتر در فرصتی دیگر به اشتراک گذاشته خواهد شد، بنابراین لطفاً منتظر آن باشید! بازی سوپر ماریو واندر 28 مهر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  بیوگرافی شیگرو میاموتو خالق ماریو 

بازی Super Mario RPG: در ابتدا برای Super NES منتشر شد، حال Super Mario RPG با گرافیک جدید بازنگری شده است! به ماریو، باوزر، Princess Peach و شخصیت‌های اصلی Mallow و Geno بپیوندید تا در یک نقش آفرینی پر از پیچ و تاب، چرخش و گنج ماجراجویی کنید. ماریو باید با متحدانش همراه شود تا با یک نیروی تهدیدآمیز به نام Smithy Gang مقابله کند و هفت ستاره را بازیابی و جاده ستاره‌ها را تعمیر کند. فرقی نمی‌کند بازی اصلی را بازی کرده باشید یا نه، می‌توانید در نسخه Nintendo Switch از اولین بازی نقش آفرینی در سری Super Mario لذت ببرید! بازی Super Mario RPG برای نینتندو سوییچ در 26 آبان ماه عرضه می‌شود.

نوشتار مرتبط:  آموزش تغییر دی ان اس نینتندو سوییچ 

نسخه بهبود یافته بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon که ابتدا روی Nintendo 3DS منتشر شده بود، در حال حاضر برای Nintendo Switch در حال توسعه است. آیا لوئیجی می‌تواند شجاعت کافی برای نجات دره اورشید را کسب کند؟ عمارت‌های خالی از سکنه و پر از شبح‌های ترسناک و چالش‌های وحشتناک را در سال آینده کاوش کنید. اطلاعات بیشتر در آینده در دسترس خواهد بود.

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – پرنسس پیچ در بازی جدید خودش که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد به عنوان شخصیت اصلی هنرنمایی خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی در آینده با ما همراه باشید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نینتندو 3ds 

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی Pikmin 4: به Rescue Corps خوش آمدید. در این بازی، شما جدیدترین سرباز هستید و قبل از شروع کار، شخصیت خود را شخصی‌سازی می‌کنید تا با Rescue Pup Oatchi و موجودات گیاه‌مانند به نام Pikmin آشنا شوید. آشنایی چندانی با این مجموعه ندارید؟ نگران نباشید – این بازی یک نقطه ورود عالی برای هر کسی است که می‌خواهد درباره Pikmin اطلاعات بیشتری کسب کند.

گنجینه‌هایی را در سراسر سیاره جمع آوری کنید تا رادار سفینه فضایی Rescue Corp را تعمیر کرده و مناطق جدیدی را برای اکتشاف باز کنید، از جمله غارهای زیرزمینی، جایی که محیطی کاملا متفاوت از سطح در انتظار شما خواهد بود. Pikmin 4 همچنین دارای نبردهای Dandori است – سعی کنید در مدت زمان تعیین شده اشیاء بیشتری نسبت به حریف خود جمع آوری کنید تا برنده شوید و شخص طرد شده را نجات دهید. به علاوه، برای اولین بار در سری Pikmin، در نهایت می‌توانید برای سفرهای شبانه راهی شوید. اما شب، موجودات را به دیوانگی می‌کشاند، پس هوشیار باشید.

خوشبختانه، شما با Glow Pikmin جدید آشنا خواهید شد تا با آن‌ها موجودات دیوانه را دور کنید. چیزهای بیشتری در این سیاره ناشناخته در انتظار شما است. وقتی بازی Pikmin 4 در 30 تیر ماه روی نینتندو سوییچ عرضه شد، آن را از دست ندهید. به علاوه، نسخه دمو Pikmin 4 در فروشگاه eShop نینتندو و در فروشگاه My Nintendo در Nintendo.com در تاریخ 7 تیر ماه در دسترس خواهد بود.

شخصیت و موجودات Pikmin

بازی‌های Pikmin 1 و Pikmin 2: نسخه‌های HD دو بازی اول Pikmin، که ابتدا روی سیستم Nintendo GameCube منتشر شده بودند، هم‌اکنون در نینتندو eShop و فروشگاه My Nintendo در Nintendo.com در دسترس هستند. بازی‌ها به‌صورت جداگانه یا در بسته‌ای دیجیتالی که هر دو بازی را در بر می‌گیرد با قیمتی تخفیف‌خورده در دسترس خواهند بود. نسخه فیزیکی شامل هر دو بازی نیز در تاریخ 31 شهریور ماه در دسترس خواهد بود. با گنجاندن این دو بازی در نینتندو سوییچ، هر چهار بازی اصلی سری Pikmin – Pikmin 1، Pikmin 2، Pikmin 3 و از 30 تیر ماه، Pikmin 4 – روی یک کنسول قابل اجرا خواهند بود.

نوشتار مرتبط:  بهترین جوکرهای تاریخ 

بازی های بتمن Batman: Arkham Trilogy

بازی Batman: Arkham Trilogy: تبدیل شدن به محافظ نهایی شهر گاتهام در سه‌گانه تحسین شده Rocksteady، که در یک بسته کامل، شامل تمام DLCها، به نینتندو سوییچ خواهد آمد. درگیری‌های بی‌سابقه Batman: Arkham Asylum به یک توطئه ویرانگر علیه زندانیان در Batman: Arkham City تبدیل می‌شود و در نهایت به رویارویی نهایی برای آینده گاتهام در Batman: Arkham Knight ختم می‌شود. در خیابان‌ها بچرخید و در خط افق شهر گاتهام اوج بگیرید تا تجربه نهایی و کامل بتمن را به‌طور انحصاری روی نینتندو سوییچ در پاییز امسال تجربه کنید.

رونمایی از DLC The Hidden Treasure of Area Zero برای Pokémon Scarlet یا Pokémon Violet: پوکمون‌ها، مکان‌ها و داستان‌های بیشتری در این DLC دو قسمتی برای بازی‌های Pokémon Scarlet و Pokémon Violet در راه هستند. در این داستان، منطقه Paldea را ترک خواهید کرد و حتی عمیق‌تر در دنیای بازی‌های Pokémon Scarlet و Pokémon Violet کاوش خواهید کرد. قسمت ۱: The Teal Mask تاریخ انتشار برنامه ریزی شده‌ای برای پاییز ۲۰۲۳ دارد و قسمت ۲: The Indigo Disk تاریخ انتشار برنامه ریزی شده‌ای برای زمستان ۲۰۲۳ دارد. DLC The Hidden Treasure of Area Zero اکنون برای پیش خرید در eShop نینتندو و در فروشگاه نینتندوی من در Nintendo.com در دسترس است.

نوشتار مرتبط:  بهترین فیلم‌های اقتباسی از بازی 

پیکاچو در حال نگاه کردن با ذره بین

بازی Detective Pikachu Returns: منشأ کارآگاه بزرگ پیکاچو را کشف کنید! با پیکاچوی خوش صحبت و عاشق قهوه، که خود را یک کارآگاه بزرگ می‌نامد، شریک شوید تا رازهای متعددی را در شهر رایم کشف کنید. با کمک بسیاری از پوکمون‌های دیگر، تیم گودمن و شریک پرحرفش پیکاچو با یکدیگر همکاری می‌کنند تا مجموعه‌ای از حوادث مرموز را در این بازی ماجراجویی سینمایی حل کنند. بازی Detective Pikachu Returns را هنگامی که در تاریخ 14 مهر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود تهیه کنید. پیش خرید بازی از امروز در فروشگاه الکترونیکی نینتندو و Nintendo.com آغاز می‌شود.

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی Palia: این شبیه ساز ماجراجویی رایگان و جذاب، دنیایی نفس گیری را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید زندگی و خانه رویاهای خود را بسازید. اسرار این ماجراجویی همیشه در حال تکامل را کشف کنید و در طول مسیر با دوستان جدیدی از روستاییان درون بازی گرفته تا بازیکنانی از سراسر جهان آشنا شوید. یک شخصیت قابل شخصی‌سازی ایجاد کنید و مواد مختلف را در اطراف مناظر و بیوم‌های Palia جمع آوری کنید تا خانه ایده آل خود را بسازید. Palia یک بازی آنلاین چندنفره دنج است، بنابراین دوستان می‌توانند از خانه‌های یکدیگر بازدید کنند و در یک جامعه دوستانه، سر حال و گرم با هم ماجراجویی کنند. Palia در فصل تعطیلات سال نو میلادی روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی WarioWare: Move It! در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت

بازی WarioWare: Move It!: وقت تکان دادن است، به سبک Wario! در جدیدترین بازی WarioWare، خود را برای کلی مینی گیم عجیب و غریب آماده کنید. Joy-Con را در دست بگیرید، سپس بدن خود را حرکت دهید تا با انبوهی از مینی گیم‌های سریع و برق آسا روبرو شوید. با حرکت مناسب به سرعت واکنش نشان دهید تا در مسیر پیروزی قرار بگیرید. اقدامات خود را برای شکست دادن هر مینی گیم همگام کنید. به علاوه، حداکثر تا چهار بازیکن می‌توانند در مینی گیم‌های مختلف در حالت پارتی به صورت محلی بازی کنند. بدن خود را برای برنده شدن در بیش از ۲۰۰ مینی گیم در WarioWare: Move It! که در 12 آبان ماه برای Nintendo Switch عرضه می‌شود، حرکت دهید. پیش خرید از امروز در فروشگاه الکترونیکی نینتندو و Nintendo.com آغاز شده است.

در ادامه Mario + Rabbids Sparks of Hope: The Last Spark Hunter: معرفی جدیدترین DLC پولی برای Mario + Rabbids Sparks of Hope تحت عنوان The Last Spark Hunter، ماریو و دوستانش به یک سیاره موسیقی سفر می‌کنند، پر از مناطق جدید برای کاوش و دشمنان جدید برای مبارزه. شگفتی‌ها و خطراتی را که در این دنیای ملودی‌ها در انتظار شماست را کشف کنید. آخرین شکارچی جرقه امروز عرضه شد! نسخه‌ی دمو بازی اصلی نیز اکنون در فروشگاه اینترنتی نینتندو و Nintendo.com در دسترس است.

ماریو کارت Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass Wave 5: زمین مسابقه Squeaky Clean Sprint و چند شخصیت جدید، در Wave 5 از Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass DLC ارائه می‌شوند. شخصیت‌های اضافه شده عبارتند از – Petey Piranha، که ابتدا در Mario Kart: Double Dash! حضور داشت، شخصیت Wiggler، از Mario Kart 7 و Kamek، از Mario Kart Tour. دی ال سی Wave 5 تابستان امسال روی Nintendo Switch عرضه خواهد شد. Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass شامل شش موج مجزا با هشت زمین مسابقه است که همگی تا پایان سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد. سیزن پس Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass را به طور جداگانه در فروشگاه اینترنتی نینتندو خریداری کنید، یا از آن بدون هزینه اضافی به عنوان بخشی از سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online + Expansion Pack لذت ببرید.

نوشتار مرتبط:  حقایقی که از متال گیر سالید 4 نمی‌دانید 

بازی های METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1

بازی METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1: منشأ اکشن مخفیانه به نینتندو سوییچ می‌رسد. داستان سینمایی هیجان‌انگیز سری متال گیر را با نفوذ به قلعه‌های دشمن و تکمیل مأموریت خود برای جلوگیری از آغاز جنگ کامل توسط سلاح‌های کشتار جمعی، تجربه کنید. این مجموعه شامل Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater به همراه بازی‌هایی است که مجموعه را شروع کردند – Metal Gear، Metal Gear 2: Solid Snake و نسخه‌های NES Metal Gear و Snake’s Revenge – و مقدار زیادی محتوای جایزه. METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol. 1 در 2 آبان ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازی‌های متال گیر سالید به صورت جداگانه نیز قابل خرید خواهند بود.

محتوای The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom: فیگورهای جدید amiibo از Zelda و Ganondorf برای تعطیلات ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده‌اند. تعداد زیادی از بازیکنان در حال حاضر در حال بررسی Hyrule در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هستند و این سفر می‌تواند بهبود یابد. با اسکن فیگورهای انتخابی amiibo برای باز کردن قفل آیتم‌های ارزشمند درون بازی و همچنین پارچه مخصوص پاراگلایدر، تا به لینک در ماجراجویی کمک کند.

بازی Sonic Superstars: با سونیک و دوستانش در جزایر مرموز Northstar در این بازی پلتفرمر اسکرول جانبی دوبعدی و پرسرعت بچرخید. ماجراجویی در ۱۲ منطقه جدید به عنوان یکی از چهار شخصیت قابل بازی و بازگشت یک دشمن قدیمی. از هفت قدرت جدید زمرد برای حرکت و حمله به روش‌های پویا مانند بالا رفتن از آبشار، تکثیر شدن و غیره استفاده کنید و برای اولین بار در این سری، می‌توانید کل کمپین را با دوستانتان به صورت Co-op محلی که برای حداکثر چهار بازیکن در دسترس است، بازی کنید. هنگامی که Sonic Superstars پاییز امسال روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، قدرت‌های خود را در برابر دکتر اگمن و Fang ترکیب کنید.

نوشتار مرتبط:  آیا گیم پس روی نینتندو و پلی استیشن خواهد آمد 

بازی Splatoon 3 شهر نئونی در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت

محتوای Splatoon 3: آغاز Splatfest بعدی برای بازی Splatoon 3 تأیید شد. کدام طعم بستنی بهتر است؟ وانیل؟ توت فرنگی؟ یا نعناع؟ این Splatfest از 23 تیر ماه به مدت 2 روز برگزار می‌شود. طعم مورد علاقه خود را به سمت پیروزی هدایت کنید. به‌علاوه، در نبردهای ویژه با چالش‌های گوناگون همراه شوید. رویدادهای خوش طعم بیشتری نیز در راه است. منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشید.

بازی Just Dance 2024 Edition: سری بازی‌های ویدیویی موسیقی محور با آخرین به روزرسانی خود – Just Dance 2024 Edition، با ۴۰ آهنگ از آهنگ‌های جدید گرفته تا کلاسیک‌های محبوب بازگشته است. با حداکثر پنج نفر از دوستان و اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کنید و یک مهمانی رقص بی‌پایان را از طریق حالت چند نفره آنلاین و محلی تجربه کنید. هر فصل محتوای جدیدی را به همراه خواهد داشت – مانند آهنگ‌ها، آهنگ ترند اختصاصی و جوایز. آواتارها، پس‌زمینه‌ها، نشان‌ها و نام‌های مستعار را به دست آورید تا کارت Dancer خود را شخصی‌سازی کنید و شخصیت خود را در بازی نشان دهید. بعلاوه، نسخه نینتندو سوییچ بازی شامل دسترسی رایگان یک ماهه به سرویس استریم +JustDance می‌شود که به شما امکان دسترسی به صدها آهنگ و مزایای فصلی انحصاری را می‌دهد. بازی Just Dance 2024 در ۲۴ اکتبر برابر با 2 آبان ماه عرضه می‌شود.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی برای کامپیوتر 

بازی DRAGON QUEST MONSTERS: The Dark Prince: پسارو، شاهزاده نفرین شده و همراهش رز را در حالی که در قلمرو شیطان نادیریا سفر می‌کنند، دنبال کنید. هیولاها را کاوش و جستجو کنید، هیولاهای بزرگ شده را آزادانه ترکیب کنید تا متحدان قدرتمندتری ایجاد نمایید و با تیم رویایی قدرتمند خود در فصل‌های مختلف با دشمنان مقابله کنید. DRAGON QUEST MONSTERS: The Dark Prince در تاريخ 10 آذر ماه برابر با اول دسامبر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی MythForce: با دوستان خود در دخمه‌ها و قلعه‌ها در این roguelike اول شخص با الهام از کارتون‌های صبح شنبه سفر کنید. در سیاهچال به تنهایی ماجراجویی کنید یا با حداکثر سه دوست در حالت همکاری آنلاین تیم تشکیل دهید تا سرزمین‌های نفرین شده همیشه در حال تغییر را درنوردید. این به شما بستگی دارد که جلوی تصرف Deadalus شیطانی را بگیرید، اما این کار آسانی نخواهد بود. از سلاح‌های قرون وسطایی و جادوی افسانه‌ای برای شکست دادن انبوهی از دشمنان استفاده کنید. MythForce امسال روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Penny’s Big Breakaway: در این ماجراجویی پلتفرمر سه بعدی از تیم سازنده Sonic Mania، شما دنیای روشن و رنگارنگ ماکارون را در نقش پنی و دوست تازه خلق شده‌اش، یویو، کشف خواهید کرد. ترفندهای شیک و آکروباتیک را انجام دهید تا از چنگال امپراتور ادی بداخلاق و انبوهی از پنگوئن‌های زورگوی او در حالت داستانی فرار کنید. برای محافظت از پنی، یو یو را تقویت کنید و مهارت‌های دویدن خود را در Time Attack Mode آزمایش کنید تا قفل آیتم‌های ویژه را باز کنید و مراحل مخفی را کامل کنید. بازی Penny’s Big Breakaway در اوایل سال آینده روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز دره استاردیو 

بازی مزرعه داری و کشاورزی Fae Farm

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی Fae Farm: خانه جادویی شما در این نقش آفرینی چند نفره، دنج و شبیه ساز مزرعه منتظر دکوراسیون است. برای رشد خانه مشترک خود و کشف جزیره جادویی آزوریا، ساخت و ساز کنید، کشت نمایید و تزئین کنید. شخصیت خود را بسازید و ماجراجویی خود را با لباس‌ها و تزئینات جدید مزرعه خود سفارشی سازی کنید. هرچه خانه شما دنج‌تر باشد، پاداش‌های بیشتری را باز خواهید کرد! یک مزرعه مسحور شده با حداکثر چهار بازیکن در حالت چند نفره محلی یا آنلاین ایجاد کنید. حتی می‌توانید پیشرفت خود را با ساخت اقلام، مراقبت از محصولات و کاوش در محیط اطراف خود به اشتراک بگذارید. Fae Farm به‌عنوان یک انحصاری کنسولی روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازی را پیش خرید کنید تا Cozy Cabin Variety را دریافت کنید!

بازی STAR OCEAN THE SECOND STORY R: برای اولین بار بازیکنان نینتندو می‌توانند نبردهای اکشن انفجاری و سریع قسمت دوم سری STAR OCEAN را تجربه کنند. پس از اینکه یک مأموریت اشتباه می‌شود، افسر فدراسیون کلود در یک سیاره توسعه نیافته گیر می‌افتد. او در آنجا با رنا که دارای قدرت‌های عرفانی است آشنا می‌شود. در نقش کلود یا رنا بازی کنید و تصمیماتی بگیرید که بر سرنوشت شما تأثیر بگذارد. STAR OCEAN THE SECOND STORY R یک بازسازی کامل از نقش آفرینی علمی-تخیلی محصول ۱۹۹۸ است که با گرافیک خیره کننده‌ای که محیط‌های سه بعدی و شخصیت‌های پیکسلی ۲ بعدی را ترکیب می‌کند، بازسازی شده است. علاوه بر این، ویژگی‌های جدید مبارزه‌ای به شما امکان می‌دهد نبردها را با دقت استراتژیک بازی کنید. STAR OCEAN THE SECOND STORY R در تاریخ ۲ نوامبر برابر با 11 آبان ماه روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Persona 5 Tactica: شخصیت‌های پرسونا 5 در یک اسپین آف تاکتیکی باز می‌گردند. در این ماجراجویی جنگی هیجان‌انگیز که در جهان نمادین Persona اتفاق می‌افتد، یک تیم محبوب از قهرمانان را در داستانی جدید گرد هم آورید. پس از یک اتفاق عجیب، دزدان فانتوم خود را در معرض خطر جدی قرار می‌دهند تا اینکه یک انقلابی مرموز آن‌ها را نجات می‌دهد و در ازای کمک آن‌ها معامله‌ای را پیشنهاد می‌کند. تیم سه قهرمان خود را از هشت شخصیت قابل بازی بسازید و مجموعه‌ای از سلاح‌ها را برای از بین بردن ارتش‌های سرکوبگر در نبردهای نوبتی مجهز کنید. هنگامی که Persona 5 Tactica در تاریخ 26 آبان ماه برابر با ۱۷ نوامبر روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود، یک شورش احساسی آغاز خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز ومپایر سوروایور 

اسکرین شات بازی Vampire Survivors با کلی هیولا

بازی Vampire Survivors: شیاطین اینجا هستند و جایی برای فرار یا پنهان شدن وجود ندارد. از هجوم ۳۰ دقیقه‌ای هیولاهایی که هر چه بیشتر مقاومت کنید قوی‌تر می‌شوند زنده بمانید. از دشمنان شکست خورده گنج جمع آوری کنید تا در تلاش برای پیشی گرفتن از مرگ، ارتقاء پیدا کنید. با Couch Co-op، حداکثر چهار بازیکن می‌توانند استقامت کنند، بمیرند و قدرت خود را با هم ترکیب کنند. آیا آنچه را که لازم است دارید؟ پاسخ این سؤال را در زمان عرضه Vampire Survivors روی نینتندو سوییچ در ۱۷ آگوست برابر با 26 مرداد ماه بیابید.

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی Silent Hope: هفت جنگجوی بی‌کلام باید با هم همکاری کنند تا پادشاه منزوی را پیدا کنند. در این اکشن-نقش‌آفرینی، شما ابیس و سیاه چال‌های همیشه در حال تغییر آن را با هفت قهرمان بی‌صدا، که هر کدام توانایی‌ها و سبک‌های مبارزه خود را دارند، کشف خواهید کرد. پس از هر ماجراجویی در سیاهچال، با گنجینه‌های خود برمی‌گردید و تجهیزات بهتری برای شیرجه رفتن عمیق‌تر و قوی‌تر شدن خواهید ساخت و قهرمانان خود را برای مقابله با باس‌های چالش برانگیزی که در اعماق کمین کرده‌اند، لول آپ می‌کنید. Silent Hope در تاریخ 11 مهر ماه برابر با ۳ اکتبر روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Headbangers Rhythm Royale: در این بتل رویال مبتنی بر ریتم به صورت آنلاین بازی کنید و هدفتان این باشد که آخرین پرنده مقاوم باشید. حداکثر ۳۰ بازیکن می‌توانند در بیش از ۲۰ مینی گیم موزیکال، پرهای یکدیگر را به هم بزنند. وقتی Headbangers Rhythm Royale در 9 آبان ماه برابر با ۳۱ اکتبر به نینتندو سوییچ می‌رسد، آماده شوید تا پرهای دمتان را تکان دهید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز Gloomhaven 

شخصیت های بازی کارتی Gloomhaven در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت

بازی Gloomhaven: مزدوران خود را در این اقتباس از بازی تخته‌ای که شامل نبردهای کارتی مبتنی بر نوبت با عناصر نقش آفرینی است، به سوی ثروت یا عذاب هدایت کنید. شما سیاه چال‌های نفرین شده را با مزدوران ناخوشایند کاوش خواهید کرد – از بین ۱۷ شخصیت مختلف انتخاب کنید و بر بیش از ۱۰۰۰ توانایی منحصر به فرد مسلط شوید. دست خود را اصلاح کنید، هم افزایی ایجاد کنید و با چالشی رو به رشد روبرو شوید که در آن هر انتخاب مهم است. Gloomhaven در تاریخ ۱۸ سپتامبر برابر با 27 شهریور ماه روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت – بازی Manic Mechanics: در این بازی co-op آشفته، شما و حداکثر سه دوست به عنوان مکانیک‌های سیار بازی می‌کنید که باید وسایل نقلیه را به سرعت تعمیر کنید تا امتیاز کسب کنید و در شهر Octane Isle قدم بزنید. تا جایی که ممکن است ماشین‌ها، کامیون‌ها، هلی‌کوپترها (و تراکتورها، مینی بوس‌ها و بشقاب پرنده‌ها…) را قبل از تمام شدن تایمر تعمیر کنید. هرچه سریعتر کار کنید، هرج و مرج بیشتری ایجاد خواهید کرد – نشت سوخت، منفجر شدن لاستیک‌ها، ربات‌های دیوانه، گاوهای کوبنده و حتی ربوده شدن توسط بیگانگان. هنگامی که Manic Mechanics اولین بار برای کنسول‌ها روی Nintendo Switch در تاریخ 22 تیر ماه برابر با ۱۳ ژوئیه عرضه می‌شود، خدمه خود را وارد فروشگاه کنید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 برای بچه‌ها 

ماشین های اسباب بازی شارژی در پیست مسابقه Hot Wheels Unleashed 2 - Turbocharged در نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چه گذشت

بازی Hot Wheels Unleashed 2 – Turbocharged: سرسخت‌ترین خودروهای جهان بازگشته‌اند و سرگرمی را به سطح بعدی می‌برند! با بیش از ۱۳۰ وسیله نقلیه، روی این بازی اکشن مسابقه‌ای وحشی تمرکز کنید و برای جلوگیری از سقوط از موانع، حرکات محیرالعقول انجام دهید، میانبرها را پیدا کنید و رقبای خود را از سر راه بردارید. خلاقیت خود را با اصلاح وسایل نقلیه خود و ساختن مسیرهای جذاب آزاد کنید. به صورت محلی با دوستان خود به صورت اسپلیت اسکرین مسابقه دهید، یا حداکثر ۱۲ بازیکن می‌توانند به صورت آنلاین وارد مسیر شوند. وقتی این بازی در ۱۹ اکتبر برابر با 27 مهر ماه روی نینتندو سوییچ آمد، سکان را در دست بگیرید.

خب دوستان نظرتان درباره نینتندو دایرکت ژوئن 2023 چیست؟ کدام بازی توجه شما را جلب کرد؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها