اشاره مجدد یک بازیگر به جی تی ای 6

اشاره مجدد یک بازیگر به جی تی ای 6 برایان زامپلا جیسون gta 6

برایان زامپلا، بازیگری که طبق شایعات یکی از شخصیت‌های اصلی جی تی ای 6 را بازی می‌کند در مصاحبه اخیر خود اشاره‌ای غیرمستقیم به این بازی داشت.

راکستار مدت‌ها است که روی نسخه جدید جی تی ای کار می‌کند. بیش از یک دهه از عرضه جی تی ای 5 گذشته است و آمار جی تی ای آنلاین نیز روند نزولی به خود گرفته، اما کماکان خبری از رونمایی یا اطلاعات رسمی از جی تی ای 6 نیست. تنها اطلاعیه رسمی این است که بازی در دست ساخت قرار دارد. با این حال هر چند وقت یک بار شاهد درز اطلاعات و شایعاتی پیرامون gta 6 هستیم. جالب است که اکثر این اشاره‌ها و شایعات به برایان زامپلا ختم می‌شوند. بازیگری که ظاهراً نقش یکی از شخصیت‌های اصلی بازی جی تی ای 6 موسوم به جیسون را ایفا می‌کند.

زامپلا در ماه‌های اخیر اشاره‌های زیادی به جی تی ای 6 داشته است و باری دیگر این کار خود را تکرار کرد. زامپلا اخیراََ یک مصاحبه با جوزف روبینو سینماتوگراف سابق راکستار انجام داده و گفته است که پروژه بعدی او شامل انجام مراحل، دزدی ماشین و ماجراجویی در میامی است، این پروژه خیلی بزرگ است و فعلاً نمی‌تواند در خصوص آن صحبت کند. همان‌طور که می‌دانید شهر بعدی جی تی ای وایس سیتی خواهد بود که منطبق بر میامی است. ویدیو صحبت‌های برایان زامپلا را در زیر مشاهده کنید.

نوشتار مرتبط:  اشاره به جی تی ای 6 در آپدیت جدید جی تی ای 5 

اخیراََ تیک تو اینتراکتیو گزارش مالی خود را منتشر کرده است و طبق این گزارش شرکت مادر راکستار قرار است در سال مالی آینده چند بازی بزرگ عرضه کند و انتظار سودآوری 8 میلیارد دلاری دارد. گزارشی که به نوعی بازه زمانی عرضه جی تی ای 6 را مشخص کرد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ برای تجربه جی تی ای 6 مشتاق هستید؟ آیا این بازی می‌تواند انتظار طرفداران را برآورده کند؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  اکتیویژن اسکین کالاف دیوتی Nickmercs که از کودکان حمایت کرده بود را حذف کرد 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها