در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

در سامر گیم فست 2023 چه گذشت بازی‌های معرفی شده در summer game fest 2023 بازی prince of persia lost crown بازی sand land بازی final fantasy 7 rebirth

سامر گیم فست 2023 Summer Game Fest 2023 طبق معمول با هایپ‌های فراوان جف کیلی از راه رسید و در نهایت یک نمایش معمولی را برای گیمرها به ارمغان آورد. البته این مراسم میزبان چند بازی شایسته نیز بود. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این بپردازیم که در سامر گیم فست 2023 چه گذشت.

نوشتار مرتبط:  SJW سرطان بازی‌های ویدیویی 

بازی‌های متعددی در سامر گیم فست 2023 به نمایش درآمدند، از گیم پلی مورتال کامبت 1 گرفته تا رونمایی از پرنس اف پرشیا جدید و تریلر فورتنایت وایلدز. همچنین افرادی همچون نیکولاس کیج، اد بون و سم لیک روی صحنه حاضر شدند و توضیحاتی ارائه دادند. البته تریلر بی ارتباط به مراسم هم داشتیم، مثل تریلر فصل سوم سریال ویچر و تریلر سریال twisted metal با حضور شخصیت اصلی مجموعه! در ادامه به مهم‌ترین وقایع سامر گیم فست 2023 Summer Game Fest 2023 خواهیم پرداخت.

نوشتار مرتبط:  رتبه بندی بازی‌های شاهزاده پارسی Prince of Persia 

Prince of Persia the Lost Crown

پرنس اف پرشیا لاست کراون

سرانجام شاهد یک پرنس اف پرشیا جدید بودیم، اما خبری از Sands Of Time Remake نبود. بازی جدید یک هک اند اسلش 2 بعدی جذاب از استودیو سازنده ریمن است. بازی امیدوار کننده به نظر می‌رسد و قرار است در تاریخ 28 دی ماه برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی مورتال کامبت 1 Mortal Kombat 1 

Mortal Kombat 1

مورتال کامبت 1

در ادامه شاهد گیم پلی مورتال کامبت 1 بودیم. اد بون خالق افسانه‌ای مورتال کامبت روی صحنه آمد و توضیحاتی را در خصوص بازی ارائه داد. علت تغییر نام از مورتال کامبت 12 به 1 این است که لیو کانگ تایم لاین را تغییر داده و حال شاهد داستان جدیدی هستیم. صادقانه بگویم گیم پلی بازی به دل من ننشست، به نظرم همان تکرار مکررات است و چیز جدیدی برای عرضه ندارد.

از طرفی در مقایسه با استریت فایتر 6 و تکن 8 که به‌زودی عرضه خواهد شد، مورتال کامبت 1 یک پسرفت گرافیکی به شمار می‌رود و بعید است به موفقیت خوبی دست پیدا کند. سیستم کمیو یا همان یار کمکی که روی آن مانور می‌دهند هم چیز جدیدی نیست و سایر رقبا مدت‌هاست که از آن بهره برده‌اند. تنها جذابیت این نمایش گیم پلی کسل کننده دیدن نسخه جوان شخصیت‌های مورتال کامبت بود، رایدن در قامت یک دانش آموز! جالب بود.

نوشتار مرتبط:  6 بازی که تغییرات آن‌ها مورد توجه گیمرها قرار نگرفت 

Sonic Superstars – در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

سونیک سوپراستارز

سونیک سوپراستارز تلفیق گرافیک مدرن با گیم پلی کلاسیک است. این بازی 2 بعدی دلنشین با قدرت‌ها و قابلیت‌های جدید خود قرار است خاطرات قدیمی را زنده کند. تا 4 نفر می‌توانند از تجربه هم‌زمان بازی سونیک لذت ببرند. بازی دلنشینی بود، من که خوشم آمد.

نوشتار مرتبط:  رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره هونکای استار ریل Honkai Star Rail 

تریلر بازی هونکای استار ریل برای پلی استیشن 5 در سامر گیم فست 2023

Honkai Star Rail

هونکای استار ریل

بازی محبوب هونکای استار ریل Honkai Star Rail سرانجام قرار است برای پلی استیشن 5 عرضه شود. متأسفانه تاریخ عرضه مشخص نشد اما تریلر جذابی را شاهد بودیم. برای تجربه این بازی روی پلی استیشن 5 مشتاق هستید؟

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پینوکیو Lies of P 

Lies of P

لایز اف پی

بازی پینوکیو Lies of P که جدیدترین بازی در سبک سولزلایک است یک نمایش گیم پلی نفس گیر داشت. حقیقتاً ابتدا علاقه‌ای به این بازی نداشتم، اما نمایش‌های بازی یکی بهتر از دیگری می‌شوند و واقعاََ پتانسیل خوبی دارد. این بازی 28 شهریور ماه برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌های تاریخ 

Sand Land

سند لند

بازی Sand Land شاید شگفتانه سامر گیم فست 2023 بود، بازی جذابی که کسی انتظارش را نداشت و حتی منابع داخلی هم اسمی از آن نبرده بودند. این بازی جذاب هنرنمایی جدید آکیرا توریاما خالق دراگون بال است و یک نقش آفرینی انیمه‌ای درجه یک به شمار می‌رود که گویی مد مکس را با دراگون بال ترکیب کرده‌اید! تریلر بازی که به نمایش درآمد گمان کردم گیم پلی Dragon Quest 12 را شاهد هستیم، ولی خب این بازی هم امیدوار کننده به نظر آمد. خیلی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد، نه؟ راستی باندای نامکو سازنده بازی است.

نوشتار مرتبط:  7 بازی شگفت انگیزی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند 

Alan Wake 2 – در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

آلن ویک 2

آلن ویک 2 Alan Wake 2 که همین چند روز پیش در پلی استیشن شوکیس 2023 نمایش داشت، یک گیم پلی اختصاصی هم برای سامر گیم فست 2023 تدارک دیده بود. گیم پلی جذابی را شاهد بودیم و بازی فوق العاده به نظر می‌رسد. فقط این‌که حضور سم لیک روی صحنه واقعاً نچسب بود. اشتباه نکنید، سم لیک نویسنده خیلی خوبی است، ولی این ادا بازی‌ها واقعاََ دوره‌اش گذشته، سم لیک شیفته دیوید لینچ افسانه‌ای است ولی نمی‌تواند جا پای آن بگذارد، بهتر است رفتارهای دیوید لینچی و اداهای کوجیمایی را کنار بگذارد!

نوشتار مرتبط:  6 کاری که باید پیش از تجربه افسانه زلدا اشک‌های پادشاهی Zelda: Tears of the Kingdom انجام دهید 

طرح هنری جذاب بازی بله سرورم پادشاه سپر به دست ملکه عبوس خنجر به دست

Yes, Your Grace snowfall

بله، سرورم بارش برف

سامر گیم فست 2023 میزبان بازی‌های مستقل زیادی بود، یکی از جذاب‌ترین آن‌ها Yes, Your Grace snowfall بود که خیلی هیجان انگیز به نظر می‌رسید. شما در این بازی حکم یک پادشاه را دارید که باید سرزمین خود را مدیریت کنید و تصمیمات حیاتی بگیرید. سبک هنری بازی دلنشین و گیم پلی هم چالش برانگیز به نظر می‌رسید.

نوشتار مرتبط:  7 بازی فوق العاده که به شما حس ابرقهرمان بودن را می‌دهند 

مرد عنکبوتی لیزارد و کریون

Spider-Man 2 – در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

مرد عنکبوتی 2

برایان اینتیهار از اینسومنیاک گیمز روی صحنه آمد و در خصوص بازی مورد انتظار مرد عنکبوتی 2 انحصاری پلی استیشن 5 صحبت کرد. صرفاً شاهد رونمایی از باکس آرت بازی با حضور پیتر پارکر و مایلز مورالس بودیم و البته چند تصویر هنری جذاب. همچنين کارگردان بازی از این صحبت کرد که Spider-Man 2 نقشه‌ای 2 برابر بازی قبلی دارد و محله‌های کویینز و بروکلین نیویورک در مرد عنکبوتی 2 گنجانده شده‌اند. شما می‌توانید بین 2 مرد عنکبوتی جابه‌جا شوید و نکته جالب این‌که ونوم ادی بروک نیست! همه این‌ها به کنار، باورتان می‌شود تاریخ عرضه Spider-Man 2 در سامر گیم فست 2023 رونمایی شد!؟ 28 مهر ماه. سونی عقل خودش را از دست داده، اطلاعات به این مهمی را در پلی استیشن شوکیس 2023 ارائه ندادند تا در یک نمایش معمولی شاهد آن باشیم!

نوشتار مرتبط:  فمینیست ها بازی و سینما را به لجن کشیده‌اند 

Banishers: Ghosts Of New Eden

بنیشرز گوست اف نیو ایدن

استودیو سازنده لایف ایز استرنج و Vampyr سرانجام از گیم پلی بازی جدید خود Banishers: Ghosts Of New Eden رونمایی کرد. بازی خیلی خوب به نظر می‌رسید و ظاهراً با یک بازی اکشن داستان محور درجه یک طرف خواهیم بود. این بازی قرار است در اواخر 2023 عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های 2023 که باید تجربه کنید 

Like A Dragon: The Man Who Erased His Name

مانند اژدها مردی که اسم خود را پاک کرد

تاریخ عرضه بازی جدید یاکوزا Like A Dragon: The Man Who Erased His Name مشخص شد. این بازی که وقایع بین یاکوزا 6 و 7 را بازگو می‌کند به طور کامل روی Kiryu متمرکز است و گیم پلی اکشن beat em up کلاسیک را ارائه خواهد داد. توجه کنید که این یک بازی یاکوزا اصلی نیست. 18 آبان ماه منتظر تجربه این بازی فوق العاده باشید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی ماوراء: دو روح Beyond: Two Souls 

بازی Under The Waves کاوش اقیانوس با زیردریایی

Under The Waves – در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

زیر امواج

نمایش قبلی این بازی چنگی به دل نمی‌زد، اما گیم پلی جدید Under The Waves واقعاََ عالی بود. انتظار یک ماجراجویی شگفت انگیز زیر اقیانوس را داشته باشید. استودیو دوست داشتنی کوانتیک دریم وظیفه نشر این بازی را بر عهده گرفته است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی وارزون 2 Call of Duty Warzone 2 

فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون 2 در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون 2

فصل چهارم کالاف دیوتی وارزون 2 هفته آینده با یک نقشه بزرگ و پرجزئیات از راه خواهد رسید. یک زمین فوتبال، باغ وحش متروکه و کلی فضای شهری در انتظار شماست تا حسابی ماجراجویی کنید.

نوشتار مرتبط:  تامب رایدر در برابر آنچارتد | کدام مجموعه بهتر است؟ 

بازی Lysfanga جنگجوی باستانی زمان در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

Lysfanga: The Time Shift Warrior

لیس فانگا

یک بازی مستقل دیگر، Lysfanga ترکیبی از مکانیک دستکاری زمان و roguelike است. یک بازی اکشن ایزومتریک هک اند اسلش که شما در آن خودتان را تکثیر می‌کنید تا از سد دشمنان و پازل‌ها عبور کنید!

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فورتنایت fortnite 

Fortnite Wilds

فورتنایت وایلدز

چپتر چهارم فورتنایت به دایناسورها اختصاص دارد! فکر کنم دیگر ایده‌ای نمانده باشد تا اپیک گیمز استفاده کند و حسابی کفگیرشان به ته دیگ خورده! ماجرا چيست؟ وسط جزیره ریزش می‌کند و یکدفعه متوجه حضور یک جنگل باستانی در آن‌جا می‌شوند! من که یاد عصر یخبندان 3 افتادم! بگذریم، Fortnite Wilds هم‌اکنون در دسترس است، بروید و باک را پیدا کنید!

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه بهترین بازی‌های 2023 

Final Fantasy 7 Rebirth – در سامر گیم فست 2023 چه گذشت

فاینال فانتزی 7 تولدی دوباره

باورکردنی نیست که سونی قید رونمایی گیم پلی جدید فاینال فانتزی را در پلی استیشن شوکیس 2023 زده و آن را به مراسم جف کیلی اختصاص داده است! حقیقتاً قابل درک نیست، اما بگذریم، گیم پلی عالی بود، شاهد نکات داستانی فراوانی بودیم که طرفداران را حسابی برای تجربه بازی مشتاق کرد. گرافیک بازی اما خیلی نسل بعدی به نظر نمی‌رسید، کاملاً مشخص است که بازی برای پلی استیشن 4 توسعه یافته، جاهایی حتی کیفیت از بازی قبلی هم پایین‌تر به نظر می‌رسید. متأسفانه باز هم خبری از تاریخ عرضه نبود، صرفاً با عبارت اوایل 2024 بدرقه شدیم. نیازی به گفتن نیست که بازی انحصاری پلی استیشن 5 است!

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک 

خب دوستان این هم از خلاصه مراسم سامر گیم فست 2023، برای صرفه جویی در وقت شما قید رونمایی‌های بی اهمیت یا تکراری را زدیم و فقط به جذاب‌ترین نکات پرداختیم. به عنوان مثال تریلر ضعیف سریال Twisted Metal چه جذابیتی دارد، یا مثلاً حضور نیکولاس کیج (با احترام به این بازیگر با استعداد) در بازی Dead By Daylight چه معنی می‌دهد! طبق معمول جف کیلی یک نمایش ضعیف ارائه داد، فقط چه عجب که این بار خبری از هیدئو کوجیما در مراسم جف نبود! نظر شما در خصوص سامر گیم فست 2023 چیست دوستان؟ کدام نمایش یا معرفی توجه شما را جلب کرد؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها