پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6

پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6 کاور بازی gta 6

چندی پیش با انتشار گزارش مالی Take Two، شرکت مادر و ناشر جی تی ای 6 Grand Theft Auto 6، اطلاعات جالبی به دست آوردیم. برای اولین بار، بازی بعدی این سری در بیانیه این شرکت ذکر شده است، پس از آن که Rockstar سال گذشته تنها به طور غیرمستقیم در مورد آن صحبت کرد، این مهم اتفاق ویژه‌ای بود و در پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6 به ما کمک خواهد کرد.

با این حال، T2 نام کامل بازی را ذکر نکرد، و تنها به این نکته اشاره کرد که توسعه Grand Theft Auto بعدی به خوبی پیش می‌رود. اما آنچه بیشتر مورد توجه قرار گرفت، برنامه انتشاری است که این شرکت برای سال مالی آینده 2024-2025 آماده می‌کند.

شرکت T2 اظهار داشت که در حال برنامه ریزی برای عرضه بیش از 16 بازی مختلف در طول سال مالی آینده است که از اول فروردین 1403 برابر با آوریل 2024 شروع و در اوایل فروردین 1404 برابر با 31 مارس 2025 به پایان می‌رسد. در بین این عناوین یکی از آن‌ها با نام «عنوان مورد انتظار بزرگ» توصیف شده است.

نوشتار مرتبط:  اعتبارسنجی و تحلیل تریلر جی تی ای 6 GTA 6 

شکی نیست که این عنوان بزرگ مورد انتظار Grand Theft Auto 6 است. چرا که مورد انتظارترین عنوان چند سال اخیر است. همچنين در مورد توسعه دهنده درجه یک، شکی نیست که آن راکستار است، شرکتی که مسئول عناوین سودآور و بزرگ تیک تو T2 است.

خب، برخی ممکن است بگویند که این داده‌ها تا حدودی ناکافی هستند، بنابراین اجازه دهید به شواهد دیگر بپردازیم، یعنی بودجه درآمدی که T2 در طول سال مالی آینده انتظار آن را دارد.

از طریق بیانیه رسمی، شرکت انتظار دارد بیش از 8 میلیارد دلار در طول سال مالی 2024-2025 جمع آوری کند. با نگاهی به سال‌های مالی گذشته، متوجه می‌شویم که چارچوب درآمدی برای T2 فقط حدود 3 میلیارد دلار است؛ و برای جهش آن به تقریباً سه برابر این عدد، باید یک بازی درجه یک و AAA وجود داشته باشد که بتواند سود شرکت را تا این سطح بالا ببرد. این نکته بار دیگر ما را مستقیماً به جی تی ای 6 Grand Theft Auto 6 می‌رساند، بازی بزرگی که تنها سلاحی است که می‌تواند شرکت را به این هدف برساند.

نوشتار مرتبط:  بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6 GTA 6 

با توجه به این نکات، ما کاملاً باور داریم که بازی بین 1 آوریل 2024 تا 31 مارس 2025 منتشر خواهد شد. اما اجازه دهید با تحقیق درباره نسخه‌های قبلی بازی‌های Rockstar این بازه زمانی را به تاریخ انتشار مورد انتظار بازی محدود کنیم.

بازی جی تی ای وی GTA 5 برای اولین بار در سپتامبر 2013 روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. در مورد بازی Red Dead Redemption 2، در اکتبر 2018 منتشر شد.

با توجه به تاریخ انتشار بازی‌های بزرگ قبلی Rockstar، به نظر می‌رسد که این شرکت فصل تعطیلات آخر سال میلادی را هدف قرار داده تا عناوین خود را منتشر کند. بنابراین این می تواند باعث شود که انتظار داشته باشیم Grand Theft Auto 6 در همان بازه زمانی عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 GTA 6 را بازی نمی‌کند 

این بازی می‌تواند بازه زمانی بین سپتامبر و اکتبر سال آینده میلادی 2024 را هدف قرار دهد. در حالی که ما احتمال عرضه جی تی ای 6 GTA VI در تاریخ بعد از دسامبر سال آینده را رد می‌کنیم. این به این دلیل است که سه ماهه آخر سال مالی بعدی که در دوره بین دسامبر و مارس است، طی آن دستاوردهای مالی شرکت در طول سال مالی که در شرف پایان است مورد مطالعه قرار می‌گیرد، و شرکت‌ها معمولاً از انتشار هر یک از عناوین بزرگ خود در این بازه زمانی اجتناب می‌کنند.

انتشار بازی جی تی ای 6 GTA 6 در سه ماهه چهارم سال آینده 2024 بسیار مورد انتظار است، زیرا فصل تعطیلات را هدف قرار می‌دهد که شاهد تقاضای زیادی برای خرید منابع سرگرمی از جمله بازی‌های ویدیویی است که بخش زیادی از آن را اشغال می‌کند.

بنابراین، بازی بعدی Rockstar حدود یک سال با تاریخ انتشار فاصله دارد و این ما را به مرحله بعدی می‌برد که انتظار داریم شرکت به زودی آن را پشت سر بگذارد، که آن مرحله اولین رونمایی از بازی است که قبل از کمپین تبلیغات خواهد بود، شاید حداکثر 6 ماه با رونمایی از بازی فاصله داشته باشیم و اگر برنامه به این شکل پیش برود، بازی Grand Theft Auto 6 باید حدود یک سال پس از تاریخ رونمایی عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 gta 6 تصویری جنجالی منتشر کرد 

بدین ترتیب، علاوه بر انتظارات بسیاری از متخصصان و اصحاب رسانه، ما انتظار داریم که بازی GTA 6 تا قبل از پایان سال 2023 رونمایی شود. اولین رونمایی معمولاً از طریق یک ویدیوی کوتاه یا شاید یک عکس از طریق حساب‌های رسمی Rockstar در سایت خواهد بود. در صورتی که Rockstar بخواهد با طرفداران خود که این همه سال منتظر بوده‌اند، سخاوتمند باشد، می‌تواند پستی حاوی جزئیات و تصاویر بیشتر از داخل بازی را در وبلاگ رسمی خود در اینترنت قرار دهد.

نظر شما در خصوص موارد مطرح شده در مقاله پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6 چیست؟ آیا برای ساعت صفر آماده هستید؟ به نظر شما جی تی ای 6 می‌تواند پس از یک دهه انتظار طرفداران را برآورده و آن‌ها را شگفت‌زده کند؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  جی تی ای 6 gta 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید 

4.7 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها