زندگی در Dontnod Montreal عجیب است

زندگی در Dontnod Montreal عجیب است

به گزارش ساویس‌گیم، Dontnod را حتماً می‌شناسید. سازنده‌ی مجموعه‌ی Life is Strange و چند بازی دیگر. استودیوای که در ابتدا به نظر آینده دار می‌رسید ولی پای در وادی حاشیه گذاشت.

سازندگان مجموعه‌ی  «زندگی عجیب است» که شروع نسبتاََ خوبی داشتند و طرفدارانی برای خود دست و پا کردند، رفته رفته به سمت SJW و فمینیسم متمایل شدند. وقتی از لحاظ هنری و حرفه‌ای حرفی برای گفتن نداشته باشید، باید هم برای جلب توجه روح خودتان را به شیطان بفروشید! استودیوای که حال بازی‌دوستان را با داستان‌های چندش آور و مشمئزکننده‌اش به هم زده بود، حال دسته گل جدیدی به آب داده است.

زندگی در Dontnod Montreal عجیب است

شعبه‌ی نسبتاََ جدید Dontnod تحت عنوان Dontnod Montreal بر اساس جنسیت نیرو استخدام می‌کند نه مهارت و شایستگی! به این شکل که تعداد کارمندان می‌بایست بین زن و مرد مساوی باشند. مثلاً 16 مرد و 16 زن، یا 14 زن و 14 مرد! به خیال خودشان این روش عادلانه است. آن هم در هنرصنعتی که نزدیک به 90% افراد شاغل در آن مرد هستند. در چنین شرایطی استخدام 50/50 و بر اساس جنسیت عادلانه است؟ آیا برای استخدام باید موضوعی هم‌چون جنسیت که شخص در آن دخیل نیست و امری خدادادی است ملاک واقع شود یا مهارت و شایستگی فردی؟

واقعاً این حجم از بلاهت خجالت آور است. و جالب آنکه مسؤل استودیو Frédérique Fourny-Jennings با افتخار از این موضوع سخن می‌گوید. تصور کنید فردا روزی را که چنین آدم‌های عقده‌ای و پلیدی در رأس امور قرار گیرند، شاهد جهانی جنسیت زده و مشمئز کننده خواهیم بود. جهانی که جنسیت شما در امر استخدام حرف اول را می‌زند. و مهارت در درجات بعدی قرار می‌گیرد. وقتی جریان‌های کثیف SJW و فمینیستی اجازه‌ی فعالیت دریافت می‌کنند، باید هم شاهد چنین رفتارهای چندش‌آوری باشیم.

Frédérique Fourny-Jennings  Dontnod Montreal

نظر شما در این خصوص چيست دوستان؟ مهارت در اولويت باشد یا جنسیت؟ این رفتارهای احمقانه مصداق برابری است؟  اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها