بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6

بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6 شخصیت زن gta 6 لوسیا نقشه جی تی ای 6

به نظر می‌رسد که کاربران انجمن جی تی ای توانسته‌اند به شکل کلی نقشه GTA 6 برسند که معتقدیم این بار ما را به Vice City خواهد برد. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6 بپردازیم.

این نقشه بازخورد زیادی داشت و در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های بازی‌های ویدیویی پخش شد؛ و حتی برخی آن را با نقشه جی تی ای 5 مقایسه کردند.

نوشتار مرتبط:  برایان زامپلا نقش شخصیت جیسون در جی تی ای 6 را بازی نمی‌کند 

نقشه جی تی ای 6 با توجه به اطلاعاتی که ما از طریق بررسی و ردیابی منابع به دست آوردیم، از طریق اطلاعات و داده‌هایی که اخیراً به بیرون درز کرده است، ایجاد و طراحی شده است که به موجب آن بخش‌ها و مناطقی از طریق داده‌های به‌دست‌آمده از نشت‌های فوق‌الذکر مشخص شده‌اند. و اگر این طراحی نقشه Vice City دقیق باشد، پس ما انتظار داریم که دنیای Grand Theft Auto 6 بزرگ و گسترده باشد و از شهر لوس سانتوس که وقایع GTA 5 در آن رخ می‌دهند بهتر عمل کند.

اگرچه این نقشه مفهومی در حال حاضر بزرگ به نظر می‌رسد، اما اعتقاد بر این است که اندازه کامل نقشه واقعی بازی را منعکس نمی‌کند، به دلیل وجود برخی داده‌هایی که در این نشت‌ها وجود داشت که نشان می‌دهد نقشه gta 6 ممکن است به طور گسترده‌تری به سمت شمال گسترش یابد تا مناطق بزرگی مانند لیبرتی سیتی که نماینده ایالت نیویورک است و همچنین کارائیب و غیره را شامل شود.

در واقع نقشه دوم طرح دقیق تری نسبت به اولی که در زیر قرار دارد دارد را ارائه می‌دهد و همان‌طور که ملاحظه می‌کنید برخی مناطق شناسایی و نامگذاری شده‌اند و جزئیاتی به آن‌ها داده شده است.

مقایسه نقشه جی تی ای 6 gta 6 با جی تی ای 5 gta 5

مقایسه نقشه جی تی ای 6 با جی تی ای 5

gta-6-map-comparison مقایسه نقشه جی تی ای 6 gta vi با جی تی ای 5 gta v

نقشه gta 6 با جزئیات بالا

در هر صورت، این نقشه و اطلاعات مربوط به آن، حتی اگر بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از طریق نشت‌های بزرگی باشد که اخیراً رخ داده، باز هم در حد حدس و گمان باقی می‌ماند.

اگرچه راکستار در حال مبارزه با این نشت اطلاعاتی است، اما انجمن GTA 6 همچنان در حال دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتری است که هر از گاهی بر اساس این افشاگری‌ها ظاهر می‌شود. آخرین مورد توسط افشاگر معروف و قابل اعتماد Tez2 به اشتراک گذاشته شد که از طریق اطلاعات استنباط شده نشان داد که ممکن است بازی تقریباً آماده باشد و راکستار  آخرین اقدامات را روی آن انجام می‌دهد تا برخی از مشکلات فنی پراکنده را برطرف کند.

همچنین، همه منابع و برخی رسانه‌های مطرح به طور دائم و متفق القول صحبت کردند که راک استار ممکن است برای اولین بار بازی GTA VI را قبل از پایان سال جاری معرفی کند. در حالی که پایان سال 2024 یا شاید آغاز سال 2025 را به عنوان تاریخ عرضه پیش بینی می‌کنیم.

نوشتار مرتبط:  بازیگر نقش جیسون در بازی جی تی ای 6 gta 6 تصویری جنجالی منتشر کرد 

در رابطه با نقشه بازی نیز منابع و رسانه‌های متعددی اعلام کرده‌اند که راکستار در گسترش تدریجی دنیای بازی از شیوه بازی فورتنایت Fortnite پیروی می‌کند. به عبارت دیگر، اندازه دنیای بازی Grand Theft Auto 6 ممکن است در هنگام عرضه بزرگ یا کامل نباشد، اما با افزودن مناطق و مأموریت‌های جدید در دوره‌های جداگانه پس از عرضه اولیه در قالب DLCهای اضافی، محتوای بازی گسترش خواهد یافت.

تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد قسمت بعدی این سری به دست نیاوردیم، تمام این صحبت‌ها و اطلاعات در حد حدس و گمان است. شما در خصوص جی تی ای 6 چه فکری می‌کنید؟ با توجه به بررسی نقشه فاش شده از جی تی ای 6، اندازه این نقشه را مناسب می‌دانید یا انتظار بیش‌تری دارید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  جی تی ای 6 gta 6 تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که هرگز ندیده‌اید 

3.8 29 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
50 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها