انتظار می‌رود جی تی ای 6 در هفته نخست یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد

انتظار می‌رود جی تی ای 6 در هفته نخست یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد کاور بازی gta 6 غروب هوای گرگ و میش نخل

بازی جی تی ای 6 GTA 6 یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل جدید است و Take-Two Interactive در گزارش مالی خود اعلام کرده است که انتظار دارد این بازی در فصل تعطیلات 2024 یا اوایل سال 2025 منتشر شود و طبق گزارش Joost van Drunen، کارشناس صنعت بازی، پیش بینی اولیه فروش Grand Theft Auto 6 حدود 25 میلیون کپی است. انتظار می‌رود جی تی ای 6 در هفته نخست یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

یک خبرنگار برای شفافیت بیشتر در مورد تخمین فروش با Van Drunen تماس گرفت و گفته می‌شود که رقم 25 میلیونی به نسل فعلی که در سال‌های 2024-2025 به اوج خود می‌رسد بستگی دارد. این بدان معنا است که در آن زمان حداقل حدود 125 میلیون دستگاه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس فروش رفته باشد، آماری که البته منطقی است. چرا که سونی انتظار دارد فروش پلی استیشن 5 PS5 تا مارس 2024 به 63.4 میلیون دستگاه برسد.

نوشتار مرتبط:  جی تی ای 6 آنلاین gta 6 online شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنلاین را کنار بگذارد 

انتظار می‌رود که جی تی ای 6 Grand Theft Auto 6 در زمان عرضه حدود 12 تا 14 میلیون نسخه بفروشد که تقریباً همان تعداد نسخه‌های فروخته شده در 24 ساعت نخست است. همچنین انتظار می‌رود جی تی ای 6 در هفته نخست یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد، البته جی تی ای 5 GTA 5 تنها در 3 روز رکورد فروش 1 میلیارد دلاری را شکست.

بازی جی تی ای 5 GTA 5 در سه ماهه اول خود حدود 32.5 میلیون نسخه فروخت. البته جی تی ای 5 در پایان نسل برای ایکس‌ باکس 360 و پلی استیشن 3 در سپتامبر 2013 عرضه شد. بنابراین Rockstar Games توانست از هر دو کنسول در دوره بلوغ آن‌ها استفاده کند و GTA 5 با استقبال وحشتناک گیمرها مواجه شد. بازی شاهکار راکستار فقط چند ماه قبل از عرضه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در نوامبر 2013 منتشر شد.

نوشتار مرتبط:  سرویس استریم Kick جی تی ای 6 gta 6 را در بین بازی‌های پیشنهادی اضافه کرد 

پیش بینی دقیق میزان فروش جی تی ای 6 Grand Theft Auto 6 غیرممکن است. چرا که این آمار صرفاً پیش بینی‌هایی بر اساس انتظارات هستند که طبق روندهای مورد انتظار بازار تنظیم می‌شوند. در هر صورت، ما در حال حاضر در آرزوی رونمایی رسمی بازی gta 6 از طرف Rockstar هستیم.

به هر روی Rockstar و Take Two همچنان در مورد بازی رویکرد مخفیانه را اتخاذ کرده‌اند و تنها چیزی که تا لحظه نگارش این گزارش تایید شده است، در دست ساخت بودن نسخه جدید جی تی ای است که به آرامی در حال انجام است.

نوشتار مرتبط:  آپدیت جدید جی تی ای آنلاین gta online معرفی شد 

برخی از تحلیلگران و فعالان رسانه‌ای انتظار دارند حداقل یک رونمایی اولیه از این بازی در سال 2023 انجام شود. عرضه بازی یک سال پس از اولین رونمایی خواهد بود که احتمالاً فصل تعطیلات سال آینده میلادی باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ جی تی ای 6 موفق به فروش یک میلیارد دلاری در هفته نخست خواهد بود؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  پیش بینی تاریخ عرضه جی تی ای 6 gta 6 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها