بهترین مادهای Fallout 3

بهترین مادهای Fallout 3 بازی فالوت 3

زمانی بود که مجموعه Fallout چیزی نبود جز یک سری CRPG که روزگاری محبوب شده بود ولی به آرامی بیشتر محبوبیت خود را از دست داده بود، با عرضه آخرین بازی این مجموعه کلاسیک یعنی Fallout: Brotherhood of Steel که توسط طرفداران قدیمی فرنچایز به دلیل اینکه یک زیرمجموعه بود مورد تحقیر قرار گرفت، میخ آخر به تابوت فالوت خورد. بنابراین، زمانی که Bethesda این سری را به دست گرفت، طرفداران بیش از حد برای بازی بعدی این سری که آن را به شکوه سابق خود بازگرداند، هیجان زده بودند. Fallout 3 دقیقاً موفق به انجام این کار شد، با ارائه یک تجربه جهان باز درخشان و یک فصل جدید در این سری که قطعاً در نوع خود خاطره انگیز بود. برای بازیکنانی که می‌خواهند بازی Fallout 3 را به‌طور تمام و کامل روی کامپیوتر تجربه کنند، ما بهترین مادهای Fallout 3 را فهرست کرده‌ایم.

بازی Fallout 3 یک گام بزرگ برای ورود این سری به جریان اصلی بود. Bethesda یک ماجراجویی دنیای باز عالی را ساخت، عنوانی که تقریباً برای طرفداران جدید دروازه‌ای عالی بود تا وارد مجموعه‌ای شوند که بسیار دلهره‌آور و درگیر کننده است. در اینجا ما برخی از بهترین مادهای Fallout 3 که بازیکنان کامپیوتر باید از آن‌ها نهایت استفاده را ببرند، معرفی کرده‌ایم.

نوشتار مرتبط:  معرفی بزرگان: تاد هاوارد 

شمش های طلا

20. چیزی به نام شهرت بد وجود ندارد

ماد کوئست سفارشی برای اکثر بازی‌های Bethesda یک دوجین هستند و Fallout 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، بازیکنان در اینجا به فیلتری نیاز دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد بین ماد کوئست‌های خوب و بدی که برای بازی منتشر شده‌اند تمایز قائل شوند.

اشتباه نکنید، There’s No Such Thing As Bad Publicity یک کوئست ماد عالی است. صداگذاری برای یک ماد رایگان بسیار مناسب است، و کوئست به دقت داستان‌های دنیای Fallout را ادغام می‌کند تا بازی را به خودی خود بسیار جذاب‌تر کند.

نوشتار مرتبط:  20 بازی برتر کامپیوتر برای سیستم‌های متوسط و ضعیف 

بهترین مادهای Fallout 3 آیفون تصویری

19. اینترکام تصویری

در دنیای Fallout 3 چندین اینترکام وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای تعامل با سایر شخصیت‌های بازی استفاده کنند. با این حال، ماهیت فقط صوتی بودن این تماس‌ها ممکن است برای افرادی که می‌خواهند دنیا از هر نظر از نظر فناوری پیشرفته‌تر باشد، خوشایند نباشد.

اینجاست که ماد Video Intercoms به صحنه می‌آید. مادی که چهره و همگام سازی لب را برای برخی از اینترکام‌های بازی اضافه می‌کند، موضوعی که یک تغییر کوچک اما خوشایند است که غوطه وری را برای برخی از بازیکنان بهبود می‌بخشد.

نوشتار مرتبط:  100 نقل قول برتر بازی‌های ویدیویی در طول تاریخ 

غارت شخصیت مرده

18. منوی لوت

بازی Fallout 4 تغییرات زیادی را اضافه کرد تا هم مبارزه و هم اکتشاف را به یک سرگرمی در بازی تبدیل کند. یک تغییر نسبتاََ کوچک و در عین حال درخشان که یک منوی لوت سریع متنی بود که هنگام بررسی هر چیزی در بازی ظاهر می‌شد.

به لطف ماد Loot Menu، این قابلیت را می‌توان به Fallout 3 نیز اضافه کرد. لذتی که بازیکنان تجربه می‌کنند از اینکه مجبور نمی‌شوند تک تک بارگنج‌های بازی را فقط برای اینکه محتویات آن را ببینند باز کنند، وصف ناشدنی است.

نوشتار مرتبط:  15 بازی پساآخرالزمانی برتر که باید تجربه کنید 

بهترین مادهای Fallout 3 بازار پساآخرالزمانی

17. Fallout 3 Rebirth

نمی‌توان انکار کرد که محیط جهان باز Fallout 3 بسیار دقیق و فوق العاده لذت‌بخش برای کشف است. با این حال، برخی از بازیکنان استدلال می‌کنند که فضای بیرونی بازی کمی بیش از حد متروک به نظر می‌رسد، حتی با وجود پسا آخرالزمانی بودن.

ماد Fallout 3 Rebirth یک اصلاح بصری عظیم در این زمینه است که مجموعه‌ای از جزئیات را به دنیای ماوراء الطبیعه اضافه می‌کند تا محیط را زنده‌تر نشان دهد. همچنین پاسگاه‌های مهاجمان را بازسازی می‌کند تا بیشتر شبیه سکونتگاه‌های مناسب به نظر برسند تا ترکیب‌های موقت.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

بهترین مادهای Fallout 3 شخصیت زن ژست گرفته با تفنگ در دست

16. Fallout 3 Heap Replacer

تخصیص هیپ همان چیزی است که Fallout 3 برای لود سریع محیط‌ها استفاده می‌کند… اما راه‌حل کاملی نیست. گاهی اوقات، زمان لودینگ هنوز هم ممکن است طولانی و آزاردهنده باشد، موضوعی که می‌تواند بازیکنان را بی نهایت نا امید کند.

اینجاست که Fallout 3 Heap Replacer وارد صحنه می‌شود. این یک ماد ساده است که هیپ درون بازی را با یک نسخه سفارشی جایگزین می‌کند که امکان نرخ فریم سریع‌تر، زمان بارگذاری و همچنین لگ کمتر را فراهم می‌کند!

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Fallout 4 به علاوه‌ی آموزش 

خون روی شیشه دوربین

15. بافت خونی با کیفیت

اجازه بدهید خیلی شفاف عرض کنم. سری Fallout به‌خاطر خشن بودن مشهور است. به هر حال، مکانیکی در بازی وجود دارد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قسمت‌های مختلف دشمنان خود را هدف قرار داده و از بین ببرند!

بنابراین، واقعاً نمی‌توان از این خرده گرفت که عده‌ای می‌خواهند خشونت در بازی آن‌ها تا حد امکان با کیفیت به نظر برسد. اینجاست که حالت Enhanced Blood Textures به میدان می‌آید و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از خشونت با وضوح بالا لذت ببرند.

نوشتار مرتبط:  10 سال برتر در تاریخ بازی‌های ویدیویی 

بهترین مادهای Fallout 3 شخصیت زن با مدل موی زیبا

14. پک مو

سفارشی سازی کاراکتر بخشی جدایی ناپذیر از هر بازی نقش‌آفرینی است. Fallout 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست… اگرچه باید اعتراف کرد که گزینه‌های سفارشی‌سازی آن به طرز تاسف‌باری ناکافی هستند، به خصوص در مورد مدل مو.

برای کاهش این مشکل، بازیکنان می‌توانند ماد Hair Pack را انتخاب کنند. مدل‌های موی جدیدی که این ماد به بازی اضافه می‌کند در مورد بهبود سطح کلی غوطه‌ور شدن در خود بازی شگفت‌انگیز است.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام استودیوهای داخلی مایکروسافت 

قدرت های جالب در فالوت 3

13. بسته پرک کامل

طبیعتاً Perksهای موجود در Fallout 3 در نوع خود بسیار جالب هستند. با این حال، پس از مدتی، بازیکنان مطمئناً از پرک‌های موجود در تجربه اصلی Fallout خسته خواهند شد.

برای اطمینان از اینکه این مشکل در نهایت تجربه بازیکن را مختل نمی‌کند، می‌توان ماد Ultimate Perk Pack را انتخاب کرد. این ماد بیش از 70 پرک جدید و منحصربه‌فرد را به بازی اضافه می‌کند تا تجربه فرد در Capital Wasteland را لذت‌بخش‌تر کند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی جهان‌باز برتر که باید تجربه کنید 

بهترین مادهای Fallout 3 شخصی سازی سلاح

12. کیت ماد سلاح

شخصی سازی سلاح‌ها در Fallout 4 بسیار جالب است، موضوعی که باعث شرمساری مردم می‌شود وقتی که به Fallout 3 برمی‌گردند و متوجه می‌شوند که این مکانیک در این بازی غایب است.

خوشبختانه، با ماد Weapon Mod Kits، بازیکنان اکنون می‌توانند در نهایت سلاح‌ها را به دلخواه خود تغییر دهند. این باعث می‌شود گان‌پلی در Fallout جذاب‌تر و منحصربه‌فردتر شود. چیزی که در بازی‌ای که مدت‌هاست قدمت خود را نشان می‌دهد بسیار مورد نیاز است. بنابراین Weapon Mod Kits یکی از بهترین مادهای Fallout 3 است.

نوشتار مرتبط:  ماجرای برکناری Chris Avellone؛ پای یک حسادت زنانه در میان است! 

آسمان نیمه صاف نیمه خاکی

11. Fellout

رنگ سبز موجود در Fallout 3 می‌تواند در ابتدا تا حدودی منحصربه‌فرد باشد، اما باید اعتراف کرد که این رنگ در طول زمان به‌شدت طاقت‌فرسا و همچنین تا حدودی زشت می‌شود.

بنابراین، برای حذف این رنگ، Fellout یک ماد کاملاً ضروری است. این ماد آب و هوا و نورپردازی بازی را به روش‌های مختلف تغییر می‌دهد و اصلاح می‌کند. به صورت ظریف و غیرمستقیم تجربه‌ای بسیار فراگیر و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نوشتار مرتبط:  چرا ایکس باکس گیم پس بهترین پدیده‌ی گیمینگ است؟ 

شلیک با تفنگ لیزری

10. EVE – جلوه‌های انرژی بهبود یافته

بسیاری از سلاح‌های انرژی محور در Fallout ممکن است برای استفاده بسیار سرگرم کننده باشند، اما نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که جلوه‌های همراه با این سلاح‌ها می‌تواند تا حدودی کم‌رنگ و یکنواخت باشند.

هدف ماد EVE تغییر آن است و اجازه می‌دهد تا سلاح‌های انرژی محور و سنگین با مجموعه‌ای از انیمیشن‌های منحصربه‌فرد کریتیکال کیل، همراه با مجموعه‌ای از افکت‌ها مانند آتش شلیک بهتر و انیمیشن‌های پرتابه خودنمایی کنند. به صورت خلاصه منجر به تجربه‌ای جذاب‌تر و سرگرم کننده‌تر می‌شود.

نوشتار مرتبط:  شاه دزد؛ 2 دهه‌ی پیش Thief: The Dark Project سبک مخفی‌کاری را تعریف کرد 

زامبی جهش یافته در تونل

9. Martigen’s Mutant Mod

موجودات Fallout 3 ممکن است در نوع خود منحصر به فرد باشند، اما نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که تنوع موجود در اکثر این دشمنان پراکنده در سراسر نقشه محدود است.

زمانی که بازیکنان ماد Martigen’s Mutant را نصب می‌کنند، این موضوع تغییر می‌کند، تنوع زیادی را به دشمنان موجود می‌افزاید و همزمان دشمن‌های جدید منطبق بر پس‌زمینه فالوت را نیز به Fallout 3 اضافه می‌کند! به طور ناگهانی، کاوش در Commonwealth و شرکت در نبرد احساس شادابی و رضایت بیشتری را منتقل می‌کند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mount & Blade: Warband 

بهترین مادهای Fallout 3 هیولاهای جهش یافته

8. Fallout 3 Hirezd

این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که Fallout 3 یک عنوان بسیار قدیمی است. این در ارائه بازی نشان می‌دهد که به دلیل ماهیت قدیمی این بافت‌ها می‌تواند در برخی مواقع نسبتاً گل آلود و بدون الهام باشد.

خوشبختانه با ماد Fallout 3 Hirezd، این موضوع برطرف خواهد شد. اکنون بازیکنان می‌توانند جادوی Fallout 3 را همراه با بافت‌هایی با وضوح بالا هم برای موجودات و هم برای سلاح‌ها تجربه کنند.

نوشتار مرتبط:  فیل اسپنسر چگونه Xbox را متحول کرد و به اوج بازگرداند؟ 

بهترین مادهای Fallout 3 سرباز در حال شلیک در تونل

7. Fallout 3 Re-animated

با اینکه ماد Fallout 3 Re-animated ممکن است متوقف شود و دیگر پشتیبانی دریافت نکند، کارهایی که قبلاً در این ماد انجام شده است، به دلیل روش ظریفی که در آن باعث می‌شود دنیای Fallout 3 احساس زنده‌تری داشته باشد، به راحتی آن را به یکی از ساده‌ترین مادهای پیشنهادی تبدیل می‌کند.

این کار عمدتاً برای انیمیشن‌های انسانی که در طول سکانس‌های اکشن پخش می‌شوند انجام می‌شود، به این معنی که تیراندازی‌ها قطعاً متنوع‌تر و سرگرم‌کننده‌تر خواهند بود. این ماد قطعاً یکی از بهترین مادهای Fallout 3 به شمار می‌رود.

نوشتار مرتبط:  محبوب‌ترین بازی‌ها در بین گیمرهای خانم 

محیط تخریب شده و آخرالزمانی

6. The D.C. Interiors Project

منطقه Downtown DC Waste مطمئناً یکی از جالب‌ترین مناطق برای کاوش در Fallout 3 است. اما متأسفانه یک منبع اصلی ناامیدی در این منطقه وجود دارد و آن هم این است که بسیاری از ساختمان‌های این منطقه بدون هیچ دلیلی تخته‌بندی شده‌اند.

با ماد The D.C. Interiors Project، بازیکنان می‌توانند به راحتی در داخل شهر DC Waste کاوش کنند و ساختمان‌های مختلف و ساکنان آن‌ها را کشف نمایند. این یک راه عالی برای افزایش حس اکتشاف و غوطه ور شدن در این منطقه خاص است.

نوشتار مرتبط:  حواشی Hogwarts Legacy پایانی ندارد؛ اخراج یا استعفا مسئله این است 

بهترین مادهای Fallout 3 شخصیت زن با کلاه کابوی رو به دوربین

5. طراحی مجدد Fallout 3

در حالی که بهبود انیمیشن‌های موجود در بازی به خودی خود یک پیشرفت ملموس است، اما باید اعتراف کرد که اگر NPC‌ها همچنان قدیمی و زشت به نظر برسند، همه این کارها بیهوده خواهد بود.

این همان چیزی است که Fallout 3 Redesigned قصد دارد آن را کاهش دهد، با تغییرات کوچک مختلف و طراحی‌های مجدد تمام عیار که تنوع بیشتری به NPC‌ها می‌افزاید و صحبت کردن با آن‌ها را برای بازیکن دلچسب‌تر می‌کند.

نوشتار مرتبط:  10 مورد از نادرترین ماشین‌های فرانچایز محبوب Forza 

محفظه عجیب فالوت 3

4. بسته بافت NMC برای FO3

خب NPCها تنها بخشی از Fallout 3 نیستند که قدیمی شده‌اند، بافت‌های موجود در خود بازی نیز عالی نیستند. خوشبختانه، افرادی که چشمانشان از دیدن این تصاویر تاریخ گذشته به درد آمده، می‌توانند NMCs Texture Pack For FO3 را برای این بازی دانلود کنند. مادی که در به‌روزرسانی و زیباتر کردن ظاهر Fallout 3 بسیار تاثیرگذار است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 

نشانه گرفتن با مسلسل

3. مگسک

سیستم مبارزه Fallout 3 یکی از جنبه‌های ضعیف آن است. گان‌پلی تا حد ممکن ابتدایی است، و این واقعیت که هیچ یک از سلاح‌های بازی دارای Iron Sights یا مگسک نیستند، این موضوع را بسیار فاحش‌تر می‌کند.

خوشبختانه، یک ماد وجود دارد که مگسک را به تمام سلاح‌های بازی اضافه می‌کند و مبارزه را به یک امر قابل تحمل تبدیل می‌کند. برای افرادی که می‌خواهند مادهایی را نصب کنند که مبارزات را در این بازی قابل تحمل کند، Rogue Hallow’s Iron Sights در اولویت اول قرار دارد. این ماد یکی از بهترین مادهای Fallout 3 است.

نوشتار مرتبط:  مقایسه: PS5 در برابر Xbox Series X؛ کدام را بخرم؟ 

فالوت 3 ایستاده بالای برجک و تماشای انفجار بمب اتم در دور دست

2. پچ غیر رسمی Fallout 3 به روز شده

پچ غیر رسمی اصطلاحی است که هر طرفدار بازی‌های بتسدا با آن آشنایی دارد. این وصله‌های ساخته شده توسط طرفداران تقریباً برای همه بازی‌های Bethesda روی کامپیوتر وجود دارند. بازی‌هایی که به دلیل داشتن تعداد زیادی باگ مشهور هستند و به دلایل بی‌شماری هرگز برطرف نمی‌شوند.

بنابراین، اگر بازیکنی می‌خواهد از این باگ‌ها و اشکالاتی که تجربه کلی را مختل می‌کنند، اجتناب کند، Updated Unofficial Fallout 3 Patch تا حد زیادی نسبت به نسخه اصلی تجربه را بهبود می‌بخشد. تجربه بهینه‌سازی شده با Fallout 3 امکان‌پذیر است، چیزی که بسیار مورد نیاز است، با توجه به این واقعیت که اجرای این بازی گاهی اوقات روی کامپیوتر دردسرساز است.

نوشتار مرتبط:  مقایسه‌ی استودیوهای داخلی پلی استیشن با ایکس باکس 

Fallout 3 Wanderers Edition

1. Fallout 3 Wanderers Edition

رسیدیم به رتبه نخست فهرست بهترین مادهای Fallout 3؛ تعدادی از بازنگری‌های گیم‌پلی برای Fallout 3 وجود دارد که در نهایت تجربه را به طور قابل‌توجهی ساده‌تر می‌کنند، اما باید اعتراف کرد که Fallout 3 Wanderers Edition شاید بهترین نسخه از آن‌ها باشد.

این ابر ماد دارای مجموعاََ 50 ماد است که در نهایت باعث بهبود کلی گان‌پلی اول شخص می‌شود و در عین حال سطح بالاتری از چالش و غوطه وری را نیز تضمین می‌کند. Wanderers Edition راهی عالی برای گسترش گیم پلی اصلی Fallout 3 بدون به خطر انداختن حس کلی است.

بازی Fallout 3 هم اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 3 و ایکس‌ باکس 360 در دسترس است. نظر شما در خصوص فهرست بهترین مادهای Fallout 3 چیست؟ جای کدام ماد در این بین خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها