محبوب‌ترین بازی‌ها در سال 2020 در بین گیمرهای خانم مشخص شدند

محبوب‌ترین بازی‌ها در سال 2020 در بین گیمرهای خانم مشخص شدند

به گزارش ساویس‌گیم، فروشگاه اینترنتی Kinguin، که خرید و فروش بازی را از طریق وب سایت خود Kinguin.net تسهیل می‌کند، اطلاعات جالبی در خصوص بازی‌بازان خانم ارئه کرد. Kinguin اعلام کرد که تعداد مشتریان خانم سایت آن‌ها بیش از 50٪ در طول سال 2020 افزایش یافته است. اکنون، بیش از 1 میلیون مشتری خانم از Kinguin برای خرید بازی استفاده می‌کنند. تعداد کل مشتریان این سایت در سال 2020 افزایش عمومی داشته است. احتمالاً به دلیل محبوبیت بازی‌ها به عنوان سرگرمی ایمن در دوران قرنطینه.

اگرچه Kinguin در لهستان مستقر است، اما داده‌ها نشان می‌دهد که بیشتر مشتریان خانم این سایت در واقع در آلمان واقع شده‌اند. 10٪ از مشتریان خانم این شرکت در آلمان واقع شده‌اند. 8.5٪ از لهستان، 6.6٪ از اسپانیا و 4.15٪ نیز از انگلستان هستند. Kinguin همچنین درصد کمتری از گیمرهای خانم را از کانادا و ایالات متحده جذب کرده است. در واقع مشتریان خانم کانادایی بیشترین پول را در Kinguin خرج می‌کنند. خرید متوسط ​​Kinguin توسط یک بازی‌باز خانم در کانادا 23/18 یورو یا تقریباً معادل 27/50 دلار آمریکاست.

Kinguin از داده‌های خرید و تعداد ساعت بازی، برای تعیین اینکه کدام بازی‌ها بیشترین محبوبیت را در بین خانم‌ها  در سال 2020 دارند استفاده کرده است. برنده بازی The Sims 4 می‌باشد. یک شبیه ساز زندگی  که اخیراً بیست و یکمین سالگردش را جشن گرفت. به طور کلی، بیشتر عناوین چندنفره در سال 2020 خریداری می‌شدند. این احتمالاً به دلیل همه گیری جهانی ویروس و تمایل به برقراری ارتباط با دوستان می‌باشد. علاوه بر بازی The Sims 4، گیمرهای خانم Minecraft ،Rust ،Fortnite ،Call of Duty ،ARK: Survival Evolution  Planet Zoo ،Anno 1800 و The Elder Scrolls 5: Skyrim را بیشتر بازی کرده‌اند.

آخرین اطلاعات مورد بررسی توسط  Kinguin میانگین دامنه‌ی سنی مشتریان بود. کشف شد که 66٪ یا دو سوم گیمرهای خانم که از Kinguin استفاده می‌کنند در سنین 18 تا 34 سال هستند. با این حال، Kinguin خاطر نشان کرد که زنان مسن بیشتر بازی می‌کنند. و 11٪ از مشتریان خانم آن‌ها بیش از 55 سال دارند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها