بهترین مادهای Witcher 3

بهترین مادهای Witcher 3 گرالت و سیری ویچر 3

وقتی کسی در مورد برخی از بهترین بازی‌های ویدیویی ساخته شده صحبت می‌کند، فقط مسئله زمان است که نام The Witcher 3 در این گفتگو مطرح شود. CD Projekt Red از آغاز بسیار فروتنانه با عنوان اول این سری شروع کرد، عنوانی که در نهایت راه را برای یک دنباله هموار کرد و سرانجام در نسخه پایانی این سه گانه که به عقیده بسیاری یک اکشن نقش‌آفرینی جهان باز عالی است، به اوج رسید. اکنون که به عرضه به‌روزرسانی بزرگ ویچر 3 نزدیک شده‌ایم، وقت آن رسیده که شما را با بهترین مادهای Witcher 3 آشنا کنیم.

تجربه بازی The Witcher 3 روی کامپیوتر مسلماً بهترین راه برای لذت بردن از این شاهکار است، عمدتاً به این دلیل که در آن فرد می‌تواند مجموعه‌ای از مادها را برای بهبود تجربه نهایی با بازی ادغام کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین مادهایی که افراد می‌توانند در The Witcher 3 نصب کنند، فهرست شده‌اند.

بازی The Witcher 3 یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی ساخته شده در تاریخ است. داستان سرایی درجه یک، طراحی مرحله عالی و هر چیز دیگری در این بازی فوق العاده است. با توجه به این‌که ارتقاء نسل جدید بازی در راه است، زمان بهتری برای ورود به این عنوان شگفت انگیز وجود ندارد. به این ترتیب، ما این لیست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا تعدادی دیگر از بهترین مادهای Witcher 3 را که بازیکنان کامپیوتر می‌توانند برای بهبود تجربه خود استفاده کنند، را در آن قرار دهیم.

نوشتار مرتبط:  5 بازی سابقاً مورد انتظار که پس از عرضه به شدت منفور شدند 

نحوه نصب مادهای Witcher 3

مانند اکثر بازی‌ها، The Witcher 3 اضافه کردن مادها را در کامپیوتر، نسبتاً ساده و سر راست کرده است. این روند کلی است:

  • به محل نصب The Witcher 3 بروید.
  • یک پوشه جدید با عنوان Mods ایجاد کنید.
  • یک ماد را دانلود کنید.
  • فایل‌های ماد را به پوشه Mods اضافه کنید.

اگر توضیحات یک ماد دستورالعمل‌های نصب خاصی دارد، لطفاً به آن‌ها پایبند باشید. همچنین برنامه Vortex می‌تواند ابزار مفیدی برای هماهنگی و مدیریت مادهای The Witcher 3 باشد.

نوشتار مرتبط:  20 بازی برتر کامپیوتر برای سیستم‌های متوسط و ضعیف 

نشان گرگ ویچر

20. ادغام اسکریپت

ماد کردن ممکن است در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد، اما چندین نکته وجود دارد که بازیکنان باید در این زمینه در نظر داشته باشند. بزرگترین مشکلی که اکثر افراد ممکن است پس از دانلود مادها با آن مواجه شوند، بازنویسی، شکسته شدن یا از کار افتادن برخی از آن‌هاست تا جایی که باعث می‌شود بازی به بدتر از آنچه که باید باشد تبدیل شود.

اینجاست که ماد Script Merger وارد عمل می‌شود. این کامل‌ترین راه‌حل نیست، اما کار را با ادغام هر ماد مشکل دار انجام می‌دهد تا بازیکنان بتوانند بدون نیاز به انجام کار دیگری و در عین حال لذت بردن از حالت‌های خاص، بهترین‌های هر دو جهان را به دست آورند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی برتر کامپیوتر که باید تجربه کنید 

بهترین مادهای Witcher 3 گرالت در میدان مبارزه

19. جایزه یا غنیمت بهتر

چندین تروفی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند پس از شکست دادن برخی از هیولاهای جان سخت بازی به دست آورند. در حالی که این غنائم جنگی عالی به نظر می‌رسند، اما عملکرد آن‌ها ثابت می‌کند که در بیشتر این موارد بسیار خسته کننده و فراموش شدنی هستند.

ماد Better Trophies قصد دارد این نگرانی را با اطمینان از اینکه هر تروفی 5٪ پاداش برای حمله به آن دشمن خاص می‌دهد، در حالی که پاداش‌های منحصر به فرد خود را نیز دارد، کاهش دهد. کافی است بگوییم، زمانی که بازیکنان از این ماد استفاده می‌کنند، مدیریت تروفی در واقع به یک بخش سرگرم کننده از بازی تبدیل خواهد شد!

نوشتار مرتبط:  30 بازی داستان‌محور برتر 

بهترین مادهای Witcher 3 گرالت روی اسب خانه آتش گرفته

18. قدرت‌های جادویی بهبود یافته

جادوهای مختلفی که گرالت می‌تواند در The Witcher 3 از آن‌ها استفاده کند، کار بزرگی را انجام می‌دهند تا زرادخانه او را متنوع‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند. با این حال، برخی افراد ممکن است جادوها را تا حدودی ضعیف بدانند، به خصوص با توجه به کاربرد آن‌ها در مبارزه.

بازیکنانی که نمی‌خواهند بارها و بارها در حین استفاده از این جادوها ناامید شوند، قطعاً باید ماد Improved Sign Effects را دانلود کنند. ممکن است این یک تغییر ساده باشد، اما وقتی صحبت از بهبود حس مبارزه در The Witcher 3 می‌شود، دنیای متفاوتی را ایجاد می‌کند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

شخصیت ویچر 3 وسط حلقه جادوگری شیطانی

17. گرامر و جمله بندی بهبود یافته

بازی The Witcher 3 یک عنوان داستانی سنگین است که در آن بازیکنان به دیالوگ‌ها گوش می‌دهند و متن‌ها را تا حد زیادی می‌خوانند. این امر مستلزم آن است که اطمینان حاصل شود که بازی هیچ غلط املایی در ارائه خود نداشته باشد. اشتباهاتی که ممکن است از تجربه کلی بکاهد.

ماد Grammar of the Path به عنوان یک ماد ساده و در عین حال عالی عمل می‌کند که اشتباهات تایپی و دیگر اشتباهات موجود در متن بازی را برطرف می‌کند. برای ساخت این ماد زحمت زیادی کشیده شده است تا بازیکنان پس از مشاهده چنین اشتباهات تایپی در بازی از غوطه ور شدن خود خارج نشوند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی جهان‌باز برتر که باید تجربه کنید 

بهترین مادهای Witcher 3 گرالت در حال مبارزه در ویچر 3 ضربه با سر به شکم دشمن

16. خشونت بیش‌تر

بسته به نحوه برخورد بازیکنان با مبارزه در The Witcher 3، بازی می‌تواند گاهی اوقات بسیار وحشیانه و خشن شود. با این حال، برخی از افراد احساس می‌کنند که نسبت ضربات شمشیر به قطعه قطعه شدن دشمنان در بازی بسیار کم است.

ماد Ultra Gore 2 قصد دارد تا جداسازی اندام‌ها را به یک اتفاق عادی در بازی تبدیل کند. تماشای پرواز اندام‌های دشمن با آخرین حرکت شمشیر، احساس رضایت بخشی ایجاد می‌کند که هرگز قدیمی نمی‌شود، مهم نیست که بازیکنان چند بار این حرکت را تکرار کنند.

نوشتار مرتبط:  10 شخصیت جذاب و خوش تیپ مرد در بازی‌های ویدیویی 

گرالت روی قله برفی

15. نورپردازی فوق العاده

همانطور که در مورد اکثر نمایش‌های E3 صدق می‌کند، کیفیت بصری The Witcher 3 قطعاً در این رویداد برخلاف نسخه نهایی متفاوت بود. در هر حال، جلوه‌های بصری بازی نهایی لزوماً کاهشی نبودند، اگرچه نورپردازی ضربه شدیدی دید.

بازیکنانی که نورپردازی اصلی بازی را می‌خواهند می‌توانند ماد Super Turbo Lighting را انتخاب کنند. این ماد نورپردازی را تغییر می‌دهد تا بیشتر یادآور دموهای E3 باشد و مطمئناً راهی تازه برای تجربه یک بار دیگر The Witcher 3 است.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Cyberpunk 2077 

گرالت در حال پریدن از صخره در ویچر 3

14. خنثی کردن آسیب سقوط

یکی از بزرگترین چیزهایی که در The Witcher 3 باعث عصبانیت افراد می‌شود این است که گرالت می‌تواند ضربات زیادی را از هیولاهای قدرتمند دریافت کند و به طور کلی در اوج قدرت بدنی است… اما بدون هیچ دلیلی از کوچکترین سقوط می‌میرد.

ماد No Fall Damage شما را از شر این عذاب خلاص می‌کند، به این معنی که بازیکنان می‌توانند آزادانه در سراسر جهان The Witcher 3 بدون نگرانی از مرگ‌های احمقانه در جهان بازی بالا و پایین بپرند.

نوشتار مرتبط:  چرا ایکس باکس گیم پس بهترین پدیده‌ی گیمینگ است؟ 

فست تراول در ویچر 3

13. سفر سریع از هر کجا

کاوش در دنیای The Witcher 3 ممکن است سرگرم کننده باشد، اما نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که مواقعی وجود دارند که تلاش برای یافتن یک تابلوی راهنما تنها برای یک سفر سریع ممکن است کمی آزاردهنده باشد.

خوشبختانه، با ماد Fast Travel from Anywhere، بازیکنان اکنون آزادی کامل دارند تا به سرعت به هر قسمت از نقشه بدون نیاز به پیدا کردن یک تابلوی راهنما سفر کنند.

نوشتار مرتبط:  8 نکته‌ی جالب درباره‌ی The Witcher 3 که نمی‌دانستید 

بهترین مادهای Witcher 3 دی ال سی ویچر 3

12. امتیاز تجربه همیشه کامل

بازی Witcher 3 ممکن است روایت‌های درخشان و چالش‌هایی را در اکثر مراحل فرعی خود داشته باشد… اما نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که بازیکنانی که در نهایت کوئستی را به پایان می‌رسانند که برای آن کمی بیش از حد سطح‌بندی یا لول آپ شده‌اند، به نوعی از این واقعیت که تکمیل این کوئست عملاً امتیاز تجربه یا EXP چندانی به آن‌ها نمی‌دهد ناراحت می‌شوند.

ماد Always Full EXP قصد دارد این را تغییر دهد، و مجموعه‌ای از گزینه‌های متعادل کننده را ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان این احساس را نکنند که وقت خود را با برخی از ماموریت‌های بازی تلف می‌کنند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی ‌های پیشنهادی برای سرگرم شدن در تعطیلات 

مبارزات ویچر 3

11. HUD بهبود یافته

بدون شک HUD بازی The Witcher 3 قطعاََ کار خود را انجام می‌دهد. اما، هنوز پیشرفت‌های قابل توجهی در این زمینه وجود دارد، چیزی که می‌توان با این ماد به دست آورد.

ماد Friendly HUD تعدادی گزینه اضافه می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به طور گسترده عناصر HUD و چیدمان خود را شخصی‌سازی کنند. بازیکنانی که HUD را برای غوطه وری ضروری می‌دانند، متوجه می‌شوند که این یکی از مادهای ضروری Witcher 3 است که باید داشته باشند.

نوشتار مرتبط:  30 بازی داستان‌محور PS4 که باید تجربه کنید؛ قسمت سوم 

نقشه بازی ویچر 3

10. همه اهداف روی نقشه

باید اعتراف کرد که با توجه به سطح بالای ماموریت‌های اصلی و فرعی موجود در The Witcher 3، بازی واقعاً کار چندانی در زمینه ساده سازی دنبال کردن این اهداف برای بازیکنان انجام نمی‌دهد.

خوشبختانه، ماد All Quest Objectives On Map با انجام عملکرد دقیقی که در نام خود ذکر شده است، این مشکل را برطرف می‌کند. این ماد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا چندین هدف را روی نقشه بدون پیچیدگی خاصی ردیابی کنند. در واقع، این ماد حتی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اهداف و مراحل فعال خود را تنها با فشار یک دکمه تغییر دهند!

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Dragon Age Inquisition 

بهترین مادهای Witcher 3 گرالت خیره به دوربین

9. افزایش لوت

گرایند کردن در هر بازی نقش‌آفرینی دردناک است. درحالی‌که The Witcher 3 از این کار اجتناب می‌کند، اما در بیشتر موارد، هنگام شکار اجزای هیولاها و دیگر موجودات، این گرایند کردن ممکن است کمی عذاب‌آور شود.

اینجاست که ماد Increased Creature Loot وارد صحنه می‌شود. این ماد دارای نسخه‌های مختلفی است که همه آن‌ها در نهایت باعث افزایش کلی لوتی می‌شوند که هیولاها می‌توانند به صورت تصاعدی بر جای بگذارند.

نوشتار مرتبط:  سونی در پی رقابت با ایکس باکس؛ در مسیر بمان 

قدرت های ویچر 3

8. اسلات بیش‌تر

بازی پایه در نهایت تعداد کل اسلات‌ها، جهش‌ها و مهارت را محدود می‌کند تا تجربه‌ای متعادل را ارائه دهد. با این حال، این محدودیت برای بازیکنانی که می‌خواهند کل زرادخانه Geralt را بدون هیچ محدودیتی کشف کنند، می‌تواند تا حدودی آزاردهنده باشد.

هدف ماد Slots Slots SLOTS این است که دقیقاً با حذف این محدودیت‌ها در مهارت‌ها و جهش‌ها، تجربه را برای آن دسته از گیمرها بهبود بخشد. به لطف این ماد بازیکن می‌تواند به سطح بالایی از سفارشی‌سازی دسترسی پیدا کند. البته، همیشه یک گزینه متعادل برای افرادی وجود دارد که هنوز هم سطح مناسبی از چالش را هنگام تجربه بازی می‌خواهند.

نوشتار مرتبط:  ماجرای جنجالی اخراج بازیگر سریال The Mandalorian توسط دیزنی 

منوی تنظیمات و اینونتوری ویچر 3

7. اعمال روغن خودکار

در حالی که ایده استفاده از روغن‌ها برای مبارزه با دشمنان خاص می‌تواند نسبتاً استراتژیک و جالب به نظر برسد، باید اعتراف کرد که گذراندن کل فرآیند رفتن به منو و انتخاب روغن مناسب برای استفاده می‌تواند بعد از مدتی تا حدودی دست و پا گیر باشد.

با استفاده از حالت Auto Apply Oils، این دردسر کاملاً از بین می‌رود. این ماد زمانی که گرالت وارد نبرد می‌شود، دشمنان اطراف را اسکن می‌کند و به طور خودکار روغن‌های مناسب را برای مقابله با این وضعیت اعمال می‌کند.

نوشتار مرتبط:  بررسی: آیا Xbox Game Pass به پلتفرم‌های نینتندو و پلی‌استیشن خواهد آمد؟! 

گرالت با مشعل در دست کنار بشکه چوبی

6. لوت خودکار

لوت کردن در The Witcher 3 شاید آزاردهنده‌ترین چیز در جهان نباشد. با این حال، مواقعی وجود دارد که نیاز به لوت تک تک اقلام دنیای بازی می‌تواند تا حدودی آزاردهنده باشد.

با ماد AutoLoot، این موضوع کاملاً برطرف خواهد شد. اکنون، بازیکنان می‌توانند این سیستم را پیکربندی نمایند تا آیتم‌های مورد نظر خود را بدون هیچ زحمتی لوت کنند، تغییری که مطمئناً عالی است.

نوشتار مرتبط:  سایبرپانک 2099؛ از VIGILANCE 2099 چه می‌دانیم؟ 

بهترین مادهای Witcher 3 اسکرین شات های ویچر 3

5. سلاح‌های تخریب ناپذیر

دوام سلاح چیزی است که موضوع اصلی مناقشه در The Witcher 3 بوده است، و اکثر مردم با صمیم قلب موافق هستند که به استثنای چند بازی مانند Breath of the Wild مکانیزم دوام سلاح واقعاً هیچ کاری را انجام نمی‌دهد و در نهایت به یک دردسر کامل تبدیل می‌شود.

بنابراین، برای افرادی که می‌خواهند از بازی The Witcher 3 لذت ببرند بدون اینکه تجربه‌شان توسط مکانیک‌های غیرضروری مختل شود، ماد Indestructible Items — No More Weapon Degradation کاملاً حیاتی است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های چند نفره در گیم پس 

ماد بازی ویچر 3 محدودیت وزن

4. حذف محدودیت بار

یکی دیگر از مکانیک‌های آزاردهنده در بازی‌های ویدیویی که در نهایت به نوعی دردسر تبدیل می‌شود، داشتن محدودیت بار است. در حالی که این مکانیک ممکن است از احتکار غیرضروری و جمع‌آوری ثروت سریع جلوگیری کند، اما قطعاً به قیمت وضعیت آزاردهنده و ناخوشایندی است. به عنوان مثال بازیکن آزادانه در محیط پرسه می‌زند اما از آنجایی که میزان بار از حد مجاز فراتر رفته است بلافاصله متوقف می‌شود.

خوشبختانه، با ماد Over 9000 — Weight Limit، بازیکنان اکنون می‌توانند دنیای غنی The Witcher 3 را بدون کوچک‌ترین نگرانی در مورد محدودیت بار بیش از حد کاوش کنند.

نوشتار مرتبط:  جزئیات جذاب از بازی Cyberpunk 2077 که باید بدانید 

بهترین مادهای Witcher 3 شخصیت های ویچر 3 گرالت سیری

3. چهره با کیفیت بالا

گرافیک The Witcher 3 در حال حاضر در یک کلاس خاص قرار دارد. با این حال، برای بازیکنانی که می‌خواهند این چهره‌ها جزئیات چشمگیرتری داشته باشند، این ماد جالب The Witcher 3 باید مد نظر قرار گیرد.

ماد High Quality Faces باعث افزایش LOD و کیفیت هر چهره‌ای در بازی می‌شود، مادی که تماشای بازی را بسیار لذت بخش می‌کند. بازیکنانی که روی گرافیک بازی‌ها وسواس دارند، قطعاً از تغییرات ایجاد شده توسط این ماد لذت خواهند برد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Cyberpunk 2077 

چهره گرالت با چشم های زرد عسلی

2. ویچر هماهنگ شده با داستان اصلی

مجموعه Witcher عموماً کار بسیار خوبی را برای پایبندی به سنت‌ها و قوانین جهانی که توسط نویسنده آن آندری ساپکوفسکی تعیین شده انجام می‌دهد. با این حال، بازی تا حدودی متهم است که بیشتر شخصیت‌های بازی را زیباتر کرده تا آن‌ها را به چشم دلپذیرتر نشان دهد… مخصوصاً وقتی صحبت از Witcherها به میان می‌آید.

با نصب Lore-Friendly Witchers، بازیکنان می‌توانند در نهایت به گرالت و بقیه ویچرها به شکلی که در نظر گرفته شده‌اند نگاه کنند. این یک تغییر کوچک اما خوشایند است.

نوشتار مرتبط:  راهنمای Cyberpunk 2077 – نحوه استفاده از Mantis Blades و Smart Link 

بهترین مادهای Witcher 3 گرالت ایستاده در دشت گل و منظره کوهستان

1. The Witcher 3 HD Reworked Project

با توجه به گرافیک فوق‌العاده The Witcher 3، می‌توان حدس زد که بازی واقعاً نیازی به ارتقاء بصری ندارد. با این حال، یک نگاه به پروژه بازسازی شده The Witcher 3 HD نشان خواهد داد که دنیای The Witcher 3 هنوز چقدر پتانسیل‌های بکر و دست نخورده دارد.

افرادی با سیستم عالی و قدرتمند که می‌توانند نیازهای گرافیکی یکی از بهترین مادهای Witcher 3 را برآورده کنند، می‌توانند از تجربه بازی با بهترین کیفیت ممکن‌ نهایت لذت را ببرند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در دسترس است. نظر شما در خصوص فهرست بهترین مادهای Witcher 3 چیست؟ جای کدام ماد در این بین خالی بود؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها