راهنمای Cyberpunk 2077 – نحوه استفاده از Mantis Blades و Smart Link

Mantis Blades

به گزارش ساویس‌گیم، Mantis Blades را می‌توان از Ripperdocs زمانی خریداری کرد که 20  Street Cred را داشته باشید. این Cyberware جدید تیغه‌های برنده‌ای را جایگزین حملات استاندارد V خواهد کرد. همچنین می‌توانید دکمه را برای شارژ حمله قدرتی نگه دارید تا به یک دشمن حجوم برده و صدمات زیادی وارد کنید.

برای استفاده کامل از Mantis Blades، اطمینان حاصل کنید که حالت شتاب دهنده Synaptic را دارید. که زمان را قبل از حمله کند می‌کند. همچنین برای افزایش سرعت حمله از حالت Haming-8 Rotor استفاده کنید. به بخش Reflex توجه بیشتری کنید و امتیازاتی مانند Roaring Waters و Judge ، Jury ، Executioner که برای استفاده با کاتانا نیز مناسب هستند دریافت کنید.

نحوه استفاده از لینک هوشمند (Smart Link)

اگر شما از طرفداران شلیک به دشمنان از پشت پناهگاه هستید. قابلیت لینک هوشمند برای شما گزینه مناسبی است. برای باز کردن قفل آن به 14 Street Cred نیاز دارید. در صورت دارا بودن آن، امکان استفاده از سلاح‌های هوشمند را فراهم می‌کند. که گلوله‌های آن‌ها بدون نیاز به هدف‌گیری به دشمنان برخورد می‌کند. برخی از سلاح‌ها مانند Skippy نیازی به قابلیت لینک هوشمند ندارند. اما شما آن را برای Cyberware بعدی نیاز دارید.

projectile launch system

نحوه استفاده از سیستم پرتاب موشکی (Projectile Launch System)

سیستم پرتاب موشکی، یک پرتابگر موشک در بازوی شما است. این قابلیت می‌تواند مواد منفجره‌ای را که خسارت زیادی به منطقه وارد می‌کند شلیک کند. شلیک‌ها همچنین می‌توانند برای خسارت بیشتر، شعاع انفجار بیشتر و سایر موارد شارژ شوند. برای خرید این قابلیت به سیستم لینک هوشمند و 20 Street Cred نیاز دارید. این ویژگی جایگزین نارنجک‌های استاندارد شما می‌شود.

شما از Mantis Blades استفاده کرده‌اید؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها