30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید

چه تازه‌وارد باشید و چه PCباز قهاری باشید جای درستی آمده‌اید. ما در این مقاله 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید را فهرست کرده‌ایم. بهترین بازی‌های کامپیوتر در این مقاله گردآوری شده‌اند و این فهرست به صورت منظم به‌روزرسانی خواهد شد. با ساویس‌گیم همراه شوید.

نوشتار مرتبط:  Monster Hunter Rise در برابر Monster Hunter World؛ کدامیک برتر است؟ 

30. Monster Hunter: World

هدف اصلی شما در Monster Hunter: World شکست دادن هیولاهای گوناگون و عظیم الجثه است. هیولاهایی که هر کدام منحصر به فرد هستند و حرکات مخصوص به خود را دارند. بازی مانستر هانتر ورلد محتوای فراوانی دارد. همچنین DLCهای داستانی زیادی نیز برای آن عرضه شده است. Monster Hunter: World در دسترس‌ترین عنوان در فرانچایز محبوب شکارچی هیولاست. 14 نوع سلاح در بازی وجود دارد. سلاح‌هایی که تجربه‌ی گیم پلی با هر کدام حس تازه‌ای را القا می‌کند.

نوشتار مرتبط:  15 ویژگی Forza Horizon 5 که باید بدانید 

29. Forza Horizon 5

فورزا هورایزون 5 با هر نسخه کیفیت خود را افزایش می‌دهد. سازندگان این بار مکزیک را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرده‌اند. مثل همیشه کیفیت بصری و فنی بازی شگفت‌انگیز است. گیم پلی بازی در بهترین حالت ممکن قرار دارد و تنوع حالت‌های مختلف بازی بالاست. فورزا هورایزون 5 در یک کلام بهترین ماشین سواری آرکید است. بازی‌های دیگر از لحاظ کیفی حتی نزدیک این عنوان نمی‌شوند. از دست ندهید دوستان.

نوشتار مرتبط:  سلاح‌های بی جان و جاودان؛ 10 سلاح برتر Doom Eternal 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Doom Eternal دووم اترنال

28. Doom Eternal

بازی Doom Eternal گیم پلی شاهکار Doom را ارتقاء می‌دهد. سرعت، هیجان و خشونت در بازی به سقف چسبیده است. گیم پلی بی نظیر در کنار گرافیک خارق‌العاده تا ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. از طرفی سازندگان چندین مکانیک جدید به بازی افزوده‌اند و مراحل را اندکی گسترده‌تر کرده‌اند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شوند که Doom Eternal همچون نسخه‌ی 2016 یک شاهکار به تمام معنا باشد. طرفداران شوتر اول شخص نباید این بازی را از دست بدهند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید It Takes Two

27. It Takes Two

یک بازی فوق العاده‌ی دیگر از جوزف فارس دوست داشتنی. این عنوان نیز به مانند A Way Out یک اثر co-op است. تجربه‌ی این بازی فقط به صورت 2 نفره امکان‌پذیر است. داستان و گیم پلی It Takes Two به مانند بازی پیشین Hazelight عالی است و این بار به زن و شوهر جوانی می‌پردازد که قصد دارند طلاق بگیرند. 

نوشتار مرتبط:  آشنایی با 10 صداپیشه‌ی Resident Evil Village 

26. Resident Evil Village

شاید رزیدنت ایول ویلیج به خوبی نسخه‌ی چهارم این فرانچایز محبوب نباشد، ولی تجربه‌ی آن خالی از لطف نخواهد بود. البته مقایسه‌ی دیگر عناوين با شاهکار استاد میکامی ممکن است زیاده‌خواهی باشد. رزیدنت اویل 8 نیز علیرغم تلاشی که می‌کند، تنها اندکی به شاهکار رزیدنت 4 نزدیک می‌شود. هر چند که همان هم کار کمی نیست. به هر حال Resident Evil Village بهترین نسخه‌ی رزیدنت در سال‌های اخیر است. حداقل از نسخه‌ی هفتم که اصلاً رزیدنت نبود به مراتب بهتر است.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rocket League به علاوه‌ی آموزش 

Rocket League راکت لیگ فوتبال ماشینی

25. Rocket League

راکت لیگ یا همان فوتبال ماشینی خودمان با ایده‌ی ساده‌ای که داشت توانست فراتر از انتظار ظاهر شود. چه کسی فکرش را می‌کرد فوتبال بازی کردن با ماشین‌ها تا این حد پرطرفدار شود. شما در این بازی باید یک توپ غول پیکر را با ماشین حرکت دهید و به دروازه‌ی حریف وارد نمایید. درست به مانند فوتبال. حالت‌های مختلفی برای این بازی تعبیه شده است. یک در مقابل یک، 2 در مقابل 2 و بیش‌تر. همچنین حالت‌های بازی والیبال و بسکتبال نیز طراحی شده‌اند که از همان ایده‌ی اصلی پیروی می‌کنند. تجربه‌ی این بازی با دوستان یا به صورت آنلاین فوق‌العاده لذت‌بخش است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های متروییدوانیا که باید هم‌اکنون تجربه کنید 

Hollow Knight

24. Hollow Knight

بازی Hollow Knight یک متروییدوانیای فوق‌العاده جذاب است. شخصیت خود را ارتقاء دهید، سلاح‌های جدید پیدا کنید و مسیرهای مختلف را امتحان نمایید. Hollow Knight سرشار از شگفتی است. باور این‌که این بازی شاهکار توسط تیمی مستقل توسعه یافته هوش از سر آدمی می‌پراند. فقط کافی است برای چند دقیقه تجربه‌اش کنید تا شیفته‌ی آن شوید. انتظار برای دنباله‌ی بازی یعنی Hollow Knight: Silksong فوق‌العاده دشوار است.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade 

Final Fantasy 14 فاینال فانتزی 14

23. Final Fantasy 14

فاینال فانتزی 14 هنگام عرضه عنوانی کاملاً معمولی و یکنواخت بود. امیدی به موفقیت این عنوان نمی‌رفت ولی اسکوئرانیکس بی‌خیال نشد. طی سال‌ها شرکت ژاپنی بسته‌های گسترش دهنده‌ی عظیمی برای بازی عرضه کرد و تا جای ممکن مشکلات آن را برطرف کردند. امروز Final Fantasy 14 بهترین و پرطرفدارترین بازی MMO است، محتوای منظم دریافت می‌کند و برای 5 سال آینده محتوای جدید برنامه‌ریزی شده خواهد داشت. در نتیجه اگر قصد تجربه‌ی این بازی را دارید هنوز دیر نشده است.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect Legendary Edition 

Mass Effect 2 مس افکت 2

22. Mass Effect 2

بازی Mass Effect Andromeda در حد انتظارات ظاهر نشد. مشکلات فنی گسترده و داستان ضعیف نام فرانچایز را خدشه‌دار کرد. با این وجود سه‌گانه‌ی اصلی مس افکت هنوز هم درخشان است. طرفداران عناوین نقش‌آفرینی با عناصر علمی-تخیلی و فضایی شیفته‌ی مجموعه‌ی مس افکت هستند. در این بین Mass Effect 2 بهترین است. گیم پلی فوق‌العاده، داستان درگیر کننده و گرافیک چشم‌نواز از این بازی تجربه‌ای ناب ساخته‌اند.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع Call of Duty Mobile، هر آنچه که باید درباره‌ی کالاف دیوتی موبایل بدانید 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Call of Duty: Warzone وارزون

21. Call of Duty: Warzone

وارزون یکی از بهترین بتل رویال‌های حال حاضر بازار است. هر چند که در ماه‌های اخیر شاهد افت و عملکرد ضعیف نقشه‌ی جدید بازی بوده‌ایم. وارزون همان گان‌پلی و اکشن نفس‌گیر کالاف دیوتی را به ارمغان می‌آورد. این بتل رویال جذاب نوآوری‌های خود را نیز داشته است. به عنوان مثال قابلیت یک بار زنده شدن در صورتی که مبارزه‌ی تک به تک را پیروز شوید. همچنین Contract نیز عمق بازی را افزایش می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  10 فرانچایز اکتیویژن بلیزارد که دوست داریم در ایکس باکس بازآفرینی شوند 

Disco Elysium

20. Disco Elysium

داستان یک کارآگاه افسرده‌ی دائم الخمر Disco Elysium شاید بیش از حد تکراری به نظر برسد. ولی کافی است 10 ثانیه به بازی فرصت دهید تا نظرتان را تغییر دهد. در این نقش‌آفرینی داستان‌محور خبری از مبارزه نیست. کلمات سلاح شما هستند. برای تک تک موقعیت‌ها دیالوگ و حق انتخاب خواهید داشت. Disco Elysium در این بازار بدون خلاقیت و مملو از عناوین تکراری به مثابه‌ی یک نسیم تازه می‌ماند.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Destiny 2 به همراه آموزش 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Destiny 2 دستینی 2

19. Destiny 2

بازی شوتر اول شخص جدید خالقان هیلو عنوانی co-op محور است. شروع کندی داشت قبول دارم. ولی رفته رفته اوضاع بهتر شد و در حال حاضر یکی از بهترین عناوین بازار است. این بازی رایگان است دوستان. صدها ساعت سرگرمی انتظارتان را می‌کشد. به علاوه این‌که انبوه محتوای پولی و اضافه شونده نیز در دسترس است. ولی هیچ اجباری به خرید آن‌ها نیست. نخست بازی را به رايگان تجربه کنید و اگر خوشتان آمد بسته‌های گسترش دهنده‌ی عظیم آن را نیز تهیه نمایید.

نوشتار مرتبط:  چرا ایکس باکس گیم پس بهترین پدیده‌ی گیمینگ است؟ 

Outer Wilds

18. Outer Wilds

تنها 22 دقیقه فرصت دارید تا سیاره را از نابودی نجات دهید. 22 دقیقه برای کاوش، گشت و گذار و کشف اسرار. پس از هر 22 دقیقه سیاره از هم می‌پاشد و روز از نو، روزی از نو. در جهانی که هر 22 دقیقه از نو زاده می‌شود چه می‌شود کرد؟ 22 دقیقه برای زندگی، سیاره نوردی و کاوش جهان شگفت‌انگیز Outer Wilds. آیا می‌توانید راز این چرخه‌ی زمانی را پیدا کنید و از این منظومه‌ی نفرین شده بگریزید؟

نوشتار مرتبط:  20 بازی شبیه‌ساز برتر که باید تجربه کنید 

The Sims 4 سیمز

17. The Sims 4

بهترین شبیه‌ساز زندگی PC همیشه در حال پیشرفت است. DLCهای بازی گران هستند ولی همیشه محتوای جدیدی به بازی اضافه می‌کنند. از جادو و طلسم گرفته تا جزیره‌ی استوایی و وسایل تزیینات منزل. The Sims 4 شبیه‌ساز زندگی است یعنی انتهایی ندارد. کلی کار برای انجام دادن وجود دارد و پویایی محیط بازی شما را مجذوب خواهد کرد. با این‌که 5 سال از عرضه‌ی بازی می‌گذرد ولی EA هیچ نشانه‌ای از توقف پشتیبانی از خود نشان نمی‌دهد. بنابراین احتمال می‌رود تا آینده‌ی نزدیک کماکان شاهد پشتیبانی از آن باشیم.

نوشتار مرتبط:  10 بازی مستقل برتر که گرافیک شگفت‌انگیزی دارند 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Subnautica

16. Subnautica

هدف شما در Subnautica گسترش پایگاه زیر آبی خود و فرار از سیاره است. جهان زیر آب این بازی شگفت‌انگیز و مدهوش کننده است. داستان فوق‌العاده و پایان‌بندی لذت‌بخشی نیز در این بازی انتظارتان را می‌کشد. این بازی چشم‌نواز یک عنوانی معمولی در سبک بقا نیست. بدون شک از ماجراجویی در جهان Subnautica لذت خواهید برد.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

15. Psychonauts 2

از شما چه پنهان یکی از دلایل محبوبیت بالای Psychonauts 2 به نوستالژی مربوط است. 16 سال پیش نسخه‌ی نخست این بازی برای PS2 عرضه شد و طرفداران از آن زمان منتظر یک دنباله بودند. اگر بگوییم امروزه این سبک بازی‌های اکشن-ماجراجویی ساخته نمی‌شوند اغراق نکرده‌ایم. تجربه‌ی این بازی منحصر به فرد واجب است. بازی Psychonauts 2 صرفاً یک دنباله‌ی شگفت‌انگیز نیست، این بازی شما را غرق در لذت خواهد کرد. تجربه‌ی آن را از دست ندهید. سایکوناتس 2 رتبه‌ی پانزدهم فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید را از آن خود کرده است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های گیم پس برای PC 

XCOM 2

14. XCOM 2

آه، XCOM 2، این بازی هیچ ارزشی برای احساسات شما قائل نیست. فکرش را بکنید که ساعت‌ها صرف ارتقاء همیاران و شخصی‌سازی آن‌ها کرده‌اید و در این عنوان استراتژی سخت مشغول مبارزه با بیگانگان هستید، آن‌وقت یک حرکت اشتباه کافی است تا همه‌ی زحمات شما بر باد رود. وقتی یکی از همیاران شما می‌میرد هیچ کاری از دست شما ساخته نیست، هیچ دکمه‌ی بازگشتی وجود ندارد. برای همین است که پیروزی و جنگ در نبردهای استراتژیک این بازی به موضوعی شخصی تبدیل می‌شوند. اگر طرفدار بازی‌های تاکتیکال هستید هیچ عنوانی را به خوبی XCOM 2 پیدا نخواهید کرد.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Deathloop 

13. Deathloop

استودیوی Arkane در کارش استاد است. این سازندگان خوش ذوق گیم پلی را معنا می‌بخشند. بازی‌های Arkane همواره لذت‌بخش بوده‌اند و Deathloop نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی یک شوتر اول شخص با عناصر چرخه‌ی زمانی است. شما در یک چرخه‌ی زمانی گیر افتاده‌اید و می‌بایست اهداف خود را نابود کنید. در صورتی که بنا به هر دلیلی موفق به نابودی آن‌ها نشوید، چرخه از نو تکرار می‌شود. دث لوپ در جایگاه سیزدهم فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید جا خوش کرده است.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی God of War 

12. God of War

فرانچایز خدای جنگ برای عاشقان هنرصنعت کاملاً شناخته شده است. فرانچایزی که برای سال‌ها در انحصار پلی استیشن بود ولی اکنون برای کاربران PC نیز در دسترس قرار گرفته است. خوشبختانه پورت صورت گرفته فوق‌العاده است و عاری از مشکلات فنی رایج سایر بازی‌هاست. در نتیجه شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن از بازی سال 2018 لذت ببرید. خدای جنگ گیم پلی و داستان فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و از لحاظ فنی با یک شاهکار طرف هستیم.

نوشتار مرتبط:  13 دنباله‌ی مورد انتظار در هنرصنعت بازی‌های ویدئویی 

Half Life: Alyx هاف لایف

11. Half Life: Alyx

رتبه‌ی یازدهم فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید به یک عنوان واقعیت مجازی تعلق دارد. بازی Half Life: Alyx بهترین عنوان واقعیت مجازی تا به امروز است. این بازی به مانند نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Half-Life 2 که خود جزو بهترین‌های شوتر اول شخص است، می‌باشد. Alyx داستان درگیر کننده را با طراحی مرحله‌ی نبوغ آمیز ترکیب کرده است و تجربه‌ای فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. تیراندازی و گان‌پلی بازی نیز کیفیت خوبی دارد و شما را سرگرم خواهد کرد. شخصیت اصلی بازی همان‌طور که از نام آن مشخص است الیکس ونس می‌باشد. او به دنبال پدرش ایلای شهر 17 را زیر و رو می‌کند. در پایان نیز شاهد یک پایان‌بندی فوق‌العاده هستیم.

نوشتار مرتبط:  راهنمای برطرف کردن مشکلات Elden Ring 

10. Elden Ring

استودیوی FromSoftware با ارائه‌ی الدن رینگ مکانیک‌های شناخته شده‌ی عناوین سولز را با عناصر جهان‌باز ترکیب می‌کند. نتیجه‌ی کار برای طرفداران آثار این استودیو فوق‌العاده رضایت بخش بوده است. فروش بالای بازی نیز نوید یک موفقیت تمام عیار را می‌دهد. علیرغم همه‌ی این‌ها Elden Ring هنوز هم یک بازی سولزبورن است. در نتیجه اگر عناوین پیشین را دوست نداشته باشید، این نسخه قرار نیست معجزه کند.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series X که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

Minecraft ماینکرفت

9. Minecraft

ماینکرفت از زمان عرضه دائماََ در حال تکامل است. سال‌های زیادی از انتشار بازی می‌گذرد ولی کماکان بازی‌بازان زیادی مشغول تجربه‌ی این عنوان هستند. در این بازی تنها محدودیت خلاقیت شماست. کافی است درگیر آن شوید تا پیش از آن‌که به خودتان آیید چندین ساعت مشغول ساختمان سازی باشید. حالت‌های مختلفی برای لذت بردن از این بازی وجود دارند. به همه‌ی این‌ها مادها و نقشه‌های سفارشی را نیز اضافه کنید. ماینکرفت مناسب بازی‌بازانی است که به خلاقیت و آزادی عمل اهمیت می‌دهند. ماینکرفت در رتبه‌ی نهم فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید قرار گرفته است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پیشنهادی برای تجربه در سال 1401 

8. Spelunky

در عصر طلایی بازی‌های مستقل که همان دهه‌ی پیش بود، افراد زیادی مشغول تجربه‌ی Spelunky بودند. یک بازی roguelike سخت ولی در این حال جذاب و سرگرم کننده. اگر بتوانید مردن‌های پی در پی را تحمل کنید، قطعاً از تجربه‌ی Spelunky لذت خواهید برد. چرا که در پس این چالش لذت‌بخش دنیایی از شگفتی نهفته است.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rainbow Six Siege به همراه آموزش 

7. Rainbow Six Siege

رینبو سیکس یکی از بهترین بازی‌های تاکتیکال آنلاین است. این بازی توان تاکتیکی و استراتژی شما را به چالش می‌کشد. خبری از اکشن کالاف دیوتی یا بتلفیلد نیست. رینبو سیکس به نوعی شبیه‌ساز مبارزات نزدیک و تاکتیکال است. شاید در ابتدای امر تجربه‌ی بازی خیلی سخت و دشوار به نظر آید ولی با تمرین و تلاش بیش‌تر مکانیک‌های بازی را از بر خواهید شد. با توجه به محتواهای زیادی که برای بازی عرضه شده است. اکنون بهترین فرصت برای تجربه‌ی بازی است. شایان ذکر است که یوبیسافت کماکان با نقشه‌ها و اپراتورهای جدید بازی را تغذیه می‌کند. بازی Rainbow Six Siege جزو بهترین بازی‌های کامپیوتر است و رتبه‌ی هفتم را در فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید دارد.

نوشتار مرتبط:  7 بازی متروییدوانیای جذاب برای افرادی که از این سبک متنفرند! 

6. Ori

مجموعه‌ی Ori از جمله‌ بهترین‌ عناوین متروییدوانیا هستند. این بازی‌های فوق‌العاده گیم پلی جذاب، چالش‌برانگیز و طراحی هنری چشم‌نواز را ارائه می‌دهند. تجربه‌ی هر 2 بازی این مجموعه به شدت توصیه می‌شود. کیفیت این عناوین به قدری فوق‌العاده است که همیشه پای ثابت فهرست‌های بهترین عناوین متروییدوانیا و مستقل هستند. اگر هنوز این عناوین هنری ارزشمند را تجربه نکرده‌اید، دست بجنبانید و بیش از این خودتان را از یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز محروم نسازید. داستان بازی با وجود ساده بودن فراموش نشدنی است و احساسات شما را برانگیخته خواهد کرد. موسیقی نیز هم سطح با گرافیک درجه یک است.

نوشتار مرتبط:  7 بازی شگفت‌انگیزی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Dishonored 2

5. Dishonored 2

پنجمین بازی در فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Dishonored 2 است. بازی Dishonored 2 را می‌شود یک شبیه‌ساز آدم کشی بی عیب و نقص قلمداد کرد. در بازی نخست شما اهدافی را در محیط‌های بزرگ تعقيب می‌کردید و برای کشتن آن‌ها آزادی عمل بی نظیری در اختیار داشتید. نسخه‌ی دوم همه‌ی نقاط قوت را گسترش داده و اکنون با محیط‌های بزرگ‌تر و قدرت‌های جذاب‌تر طرف هستیم. علاوه بر همه‌ی این‌ها شما امکان بازی با شخصیت دیگری نیز خواهید داشت. امیلی آن شخصیت دوم است. او قدرت‌های جدید و جذاب‌تری در اختیار دارد و همچنین چابکی بی نظیرش گیم پلی را لذت‌بخش‌تر کرده است. این بازی شگفت‌انگیز و پر جزئیات را از دست ندهید. مثل همیشه Arkane عنوانی دوست داشتنی را ارائه داده است.

نوشتار مرتبط:  رد دد ردمپشن 2: حقایق و نکات| 42 نکته و حقیقت از Red Dead Redemption 2 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Red Dead Redemption 2 رد دد 2

4. Red Dead Redemption 2

پس از درخشش کور کننده‌ی رد دد ردمپشن یک، کسی فکرش را نمی‌کرد راکستار بتواند موفقیت شگفت‌انگیزش را تکرار کند. ولی Red Dead Redemption 2 از راه رسید و عناوين جهان‌باز را یک پله نه چند پله به جلو راند. این دنباله‌ی شگفت‌انگیز بازی‌های جهان‌باز دیگر را شرمسار کرد. کیفیت بصری و جزئیات خیره کننده‌ی محیط عظیم بازی غیر قابل توصیف است. مهندسان راکستار فوتورئالیسم را در کنسول‌های ضعیف نسل هشتم عینیت بخشیده‌اند. هنگام تجربه‌ی بازی تصور می‌کنید که در حال قدم زدن در غرب وحشی هستید. از بخش گرافیک که بگذریم به داستان می‌رسیم. شخصیت پردازی و روایت در این بازی کلاس درسی است برای سایر استودیوها. راکستار طبق معمول تاریخ سازی کرد و Red Dead Redemption 2 هنرصنعت را مفتخر ساخت. تجربه‌ی این بازی شاهکار تا مدت‌ها زیر زبانتان مزه خواهد کرد.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن-نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید Divinity: Original Sin 2

3. Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity: Original Sin 2 یادآور دوران شگفت‌انگیز نقش‌آفرینی‌های ایزومتریک است. اما این بازی قرار نیست صرفاً حس نوستالژی ما را به بازی بگیرد. بلکه سازندگان عناصر ارزشمند نقش‌آفرینی‌های کلاسیک از جمله داستان‌های چند لایه، شخصیت‌های پیچیده و سیستم پارتی را گرفته و آن را با ویژگی‌های مدرن ترکیب کرده‌اند. به عنوان مثال جادوهای فیزیک محور و یا پشتیبانی از ماد و چیزهایی از این دست. اگر به دنبال تجربه‌ای عمیق، چالش‌برانگیز و جذاب هستید، Divinity: Original Sin 2 برای شما ساخته شده است. در جهان فانتزی و شگفت‌انگیز این بازی، هميشه کاری برای انجام دادن وجود دارد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتر و رتبه‌ی سوم فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید است.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت جذاب و قابل توجه از بازی BioShock Infinite 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید BioShock Infinite

2. BioShock Infinite

بایوشاک بی‌کران، عجب اسم برازنده‌ای! این بازی شاهکار تجربه‌ای بکر و تأمل برانگیز را به شما هدیه می‌دهد. تجربه‌ای که بعید است آن را فراموش کنید. گیم پلی دیوانه‌وار، داستان دوست داشتنی و گرافیک هنرمندانه با روح و روان شما بازی می‌کنند. ما بر این باوریم که بازی‌های ویدیویی هنر محسوب می‌شوند. BioShock Infinite یکی از این عناوینی است که باور ما را تجلی می‌بخشند. تقریباً یک دهه از عرضه‌ی این بازی گذشته است. اما گذر ایام حتی اندکی از زیبایی‌های این جواهر نکاسته است. فرقی نمی‌کند طرفدار چه سبک عنوانی هستید، تفاوتی ندارد داستان را ارجح می‌دانید یا گیم پلی، مهم نیست که موسیقی یا طراحی هنری جزو ملاک‌های شما برای انتخاب بازی هستند یا خیر، فقط این شاهکار را بازی کنید، همین. BioShock Infinite را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  30 بازی داستان‌محور برتر 

30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید The Witcher 3: Wild Hunt ویچر 3

1. The Witcher 3: Wild Hunt

دو شماره‌ی نخست فرانچایز ویچر عناوین خوب و آینده داری بودند. ولی فاقد ظرافت‌های لازم و در خور یک شاهکار بودند. ویچر 3 اما یک نقش‌آفرینی همه چیز تمام است. این بازی به عقیده‌ی خیلی‌ها بهترین نقش‌آفرینی تاریخ و چه بسا بهترین بازی تمام دوران باشد. همه چیز در این بازی درجه یک است. از گیم پلی گرفته تا گرافیک و موسیقی. از همه‌ی این‌ها مهم‌تر داستان شگفت‌انگیز و درگیر کننده‌ی ویچر 3 است. این بازی به نوعی پایان‌بخش ماجراهای گرالت است. سازندگان به خوبی سه‌گانه‌ی شگفت‌انگیز ویچر را پایان دادند و سرگذشت شخصیت‌های اصلی را به نمایش گذاشتند. تجربه‌ی این بازی از واجبات است. ویچر 3 را نمی‌شود بازی نکرد. رتبه‌ی نخست فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید با افتخار به ویچر 3 می‌رسد.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی فهرست 30 بازی برتر PC که باید تجربه کنید چیست؟ کدام عناوین را تجربه کرده‌اید؟ جای کدام بازی در این فهرست خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها