در پلی استیشن State of Play فوریه 2023 چه گذشت

پلی استیشن State of Play فوریه 2023 بازی tchia foglands suicide squad

بامداد گذشته شاهد نخستین مراسم سونی در سال جدید میلادی بودیم. این مراسم حول بازی‌های PSVR2، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 متمرکز بود و اطلاعات جدیدی از بازی‌های مورد انتظار ارائه شد. همچنين بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز نمایش مفصلی دريافت کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به این بپردازیم که در پلی استیشن State of Play فوریه 2023 چه گذشت.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی Get Even 

The Foglands

آغاز نمایش با بازی‌های PSVR2 بود. ۵ بازی به نمایش گذاشته شدند که مهم‌ترین آن‌ها The Foglands بود. این بازی اکشن علمی تخیلی با عناصر roguelike قرار است در ادامه سال میلادی برای نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی استیشن عرضه شود.

نوشتار مرتبط:  22 بازی برتر پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 

پلی استیشن State of Play فوریه 2023 – Tchia

بازی مهم دیگری که نمایش جدیدی دريافت کرد Tchia بود. این بازی که مدت‌هاست مورد انتظار طرفداران پلی استیشن است و تا کنون شاهد نمایش‌های زیادی از آن بوده‌ایم قرار است در ماه مارس میلادی برای پلی استیشن عرضه شود و از روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

Baldur’s Gate 3

در ادامه که نوبت به بازی‌های مهم‌تر و جذاب‌تر رسید، ما تریلر و تاریخ عرضه Baldur’s Gate 3 را داشتیم. Larian Studios یک نمایش جذاب را برای State of Play فوریه 2023 تدارک دیده بود. تاریخ عرضه بازی ۹ شهریور خواهد بود. این بازی که برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است، از حالت co op و split screen نیز پشتیبانی می‌کند.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت جالب توجه از فرانچایز بزرگ Street Fighter 

پلی استیشن State of Play فوریه 2023 – Street Fighter 6

سپس نوبت به نمایش جذاب و دوست داشتنی Street Fighter 6 رسید. تریلر جدید شخصیت‌های Zangief, Lily و Cammy را به نمایش گذاشت. طراحی هنری بازی واقعاً چشم‌نواز و خیره‌کننده است. گیم پلی نیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد، هر چند برای تصمیم‌گیری نهایی باید تا عرضه دمو بازی صبر کنیم.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 4 Remake 

Resident Evil 4

کپکام در ادامه تریلر جدید بازسازی Resident Evil 4 را به مخاطبان هدیه کرد. در این تریلر شاهد ماجراجویی لیان و اشلی بودیم. همچنين مکان‌ها و سکانس‌های جدید هم به چشم می‌خوردند. به علاوه این‌که حضور دشمنان و گیم پلی جدید نیز تأیید شد. این بازی به شدت مورد انتظار ۴ فروردین ماه برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. در ضمن دمو ویژه بازی به‌زودی عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  معرفی استودیوهای بازی‌سازی: راکستدی 

Suicide Squad: Kill the Justice League

به عنوان حسن ختام هم شاهد تریلر طولانی Suicide Squad: Kill the Justice League بودیم. بازی جدید راکستدی قرار است ۵ خرداد ماه عرضه شود. گیم پلی بازی به نظر فوق‌العاده می‌آمد. بخش‌های مختلف بازی از جمله حالت co op و شخصی‌سازی شخصیت‌ها نیز به نمایش گذاشته شدند. سازندگان این را هم تأکید کردند که پشتیبانی خوبی از بازی به عمل خواهد آمد و طرفداران انتظار محتوای جدید و بیش‌تر را پس از عرضه داشته باشند. همچنين یک سیزن پس هم برای بازی در نظر گرفته شده است که صرفاً به جنبه‌های تزئینی می‌پردازد. متأسفانه یک موضوع آزاردهنده هم در این بین تأیید شد و آن اتصال دائمی به اینترنت برای تجربه تک‌نفره بازی است.

خب دوستان این هم از مهم‌ترین نمایش‌ها و اتفاقات پلی استیشن State of Play فوریه 2023، نظر شما در خصوص بازی‌های به نمایش درآمده چیست؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها