در نینتندو دایرکت فوریه 2023 چه گذشت

در نینتندو دایرکت فوریه 2023 چه گذشت Nintendo Direct February 2023 زلدا مترویید لیتون

زلدا نمایش خوبی داشت اما با یک نمایش شاهکار فاصله داشتیم، در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به این بپردازیم که در نینتندو دایرکت فوریه 2023 چه گذشت.

جدیدترین نینتندو دایرکت در بامداد 9 فوریه پخش شد و مملو از اعلان‌ها و اخبار بازی بود – هم برای بازی‌های جدید و هم برای بازی‌های کلاسیک. در این نمایش ۴۰ دقیقه‌ای، شاهد معرفی‌های زیادی بودیم، اما ما بزرگ‌ترین اخبار و اعلامیه‌ها را برای شما گلچین کرده‌ایم تا در وقت شما صرفه‌جویی کنیم. حتی اگر به Zelda (که نمایش خوبی داشت) علاقه ندارید، تقریباً مطمئناً چیزی برای شما وجود دارد که در مورد آن هیجان زده شوید. Metroid Prime Remastered؟ بازگشت یک بازی استراتژی نوبتی با تأخیر طولانی؟ در مورد تجربه بازی‌های Game Boy در سوییچ چطور؟ قطعاََ برای هر سلیقه‌ای چیزی وجود دارد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های مشابه The Legend Of Zelda 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

آخرین نمایش شب گذشته به بزرگ‌ترین بازی اختصاص داده شده بود. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک نمایش گیم پلی جدید ارائه کرد و تاریخ عرضه نیز مشخص شد. این تریلر نشان می‌دهد که Hyrule در خطر است – حتی با استانداردهای معمول سری – با شهاب‌های شعله ور در حال برخورد با هیولاهای عظیم به زمین. لینک به بسیاری از سلاح‌ها و وسایل همیشگی خود دسترسی دارد، اما او همچنین می‌تواند وسیله نقلیه‌ای را روی زمین رانندگی کند، وسیله دیگری را در هوا هدایت کند و مانند تونی هاوک روی ریل‌های مخصوص اسکیت سواری کند. در کنار انتشار بازی استاندارد در ۱۲ می برابر با ۲۲ اردیبهشت ماه، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نسخه کلکسیونی مملو از چیزهای اضافی را نیز دریافت خواهد کرد. این بازی برچسب قیمتی ۷۰ دلاری خورده است و نسخه کلکسیونی ۱۳۰ دلار آب می‌خورد.

نوشتار مرتبط:  10 بازی برتر سگا در سال‌های اخیر از نظر متاکریتیک 

Metroid Prime Remastered

بازی اصلی Metroid Prime برای نینتندو سوییچ ریمستر شده است، و ظاهراً تلاش زیادی برای اینکه به نظر برسد به سخت‌افزار جدید تعلق دارد، صورت گرفته. عنوان ارتقاء یافته GameCube با حفظ سبک هنری متمایز خود، تغییرات بصری بزرگی دریافت کرده است، و گزینه‌های کنترلی متعددی برای پاسخگویی به نیاز طرفداران قدیمی و همچنین تازه واردانی وجود دارد که بیش‌تر به تنظیمات آنالوگ دوتایی عادت دارند. این موارد را که کنار بگذاریم، به نظر می‌رسد که گیم‌پلی کاملاً دست نخورده باقی مانده است. بهترین قسمت؟ شما می‌توانید این بازی را امروز از طریق خرید نسخه دیجیتالی آن انجام دهید و نسخه فیزیکی آن در تاریخ ۲۲ فوریه برابر با ۳ اسفند ماه عرضه می‌شود.

نوشتار مرتبط:  25 بازی برتر نینتندو سوییچ در طول تاریخ 

Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp

پس از یک تأخیر یک ساله، نینتندو سرانجام Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp را منتشر خواهد کرد. نه، بازی‌های بازسازی‌شده امروز از طریق عرضه غافلگیر کننده منتشر نمی‌شوند، اما لازم نیست خیلی منتظر بمانید. Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp در ۲۱ آوریل برابر با یک اردیبهشت منتشر می‌شود، درست بیش از یک سال از تاریخ عرضه قبلی برنامه ریزی شده آن.

نوشتار مرتبط:  معرفی بزرگان: شیگرو میاموتو، پدربزرگ بازی‌های ویدیویی 

Pikmin 4

حقیقتاً ما کمی شگفت زده شدیم از اینکه Pikmin 4 در طول Nintendo Direct فوریه 2023 ظاهر شد، چرا که اخیراً رونمایی شده بود، اما ظاهراً روند توسعه بازی بسیار بیش‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم پیشرفت داشته است. نینتندو اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۱ جولای برابر با ۳۰ تیر ماه منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد بر اساس فرمول Pikmin با تمرکز روی چندین موجود جدید ساخته شده است. این‌ها شامل یک همراه سگ مانند است که می‌تواند به عنوان ماهیچه شما و به عنوان یک قایق برای سفر در آب‌های خطرناک عمل کند. همچنین به نظر می‌رسد اوضاع به سمت تاریکی می‌رود، با توجه به یک کلیپ پایانی که موجودی را نشان می‌دهد که ظاهراً توسط نیرویی مرموز تسخیر شده است.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم دی ان اس روی نینتندو سوییچ 

اضافه شدن بازی‌های گیم بوی به نینتندو سوییچ آنلاین

پس از سال‌ها درخواست از جانب طرفداران، نینتندو بالأخره بازی‌های Game Boy و Game Boy Advance را روی سوییچ به ما ارائه داد. عناوین Game Boy که در یک اشتراک استاندارد Nintendo Switch Online گنجانده شده‌اند، عبارتند از Super Mario Land 2، Tetris، The Legend of Zelda: Link’s Awakening DX و چندین عنوان دیگر. عناوین Game Boy Advance به اشتراک Expansion Pass نیاز دارند و شامل نام‌های بزرگی مانند Super Mario Advance 4 و WarioWare, Inc. Mega Microgames می‌شوند. چندین مورد دیگر برای گنجاندن در آینده برنامه ریزی شده است، مانند Fire Emblem و Mario & Luigi: Superstar Saga.

نوشتار مرتبط:  بهترین موسیقی بازی‌ها در طول تاریخ 

Octopath Traveler 2

بازی Octopath Traveler 2 تنها چند هفته دیگر منتشر می‌شود، و در جریان نینتندو دایرکت یک نمایش گیم‌پلی جدید دریافت کرد. همچنین نمایش جدید یک نسخه دمو قابل بازی را نشان داد – نسخه دمو از امروز در دسترس است. نه تنها این، بلکه save این دمو که شامل چند ساعت ابتدایی بازی است، در زمان انتشار در ۲۴ فوریه برابر با ۵ اسفند ماه به نسخه کامل بازی قابل انتقال خواهد بود. یک ماجراجویی فوق العاده با ۸ شخصیت جذاب در انتظار طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی است.

نوشتار مرتبط:  تماشا کنید: تریلر رونمایی از بازی Splatoon 3؛ به علاوه‌ی تاریخ عرضه 

DLC بازی Splatoon 3

مجموعه Splatoon از عجیب‌ترین فرنچایزهای نینتندو است و Splatoon 3 با DLC جدید خود همه چیز را عجیب‌تر می‌کند. نیمه اول که در دو موج از طریق Splatoon 3 Expansion Pass می‌آید، ما را به Inkopolis بازی اصلی بازمی‌گرداند، جایی که با چهره‌های آشنا روبرو می‌شویم و به فروشگاه‌های قدیمی سر می‌زنیم. با این حال، چیزی که به نظر می‌رسد شگفتی بزرگ است، محتوای عجیب Wave 2، تحت عنوان “Side Order” است. دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی را شامل می‌شود، اما به نظر می‌رسد یک تیزر نشان می‌دهد که ذهن یک بچه ماهی مرکب دو نیم شده است، ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم نینتندو چه داستان آشفته‌ای را در نظر گرفته است.

نوشتار مرتبط:  نینتندو سوییچ لایت جلوی پیشرفت نینتندو را گرفته است 

Samba de Amigo: Party Central

بازی ریتمیک کلاسیک Samba de Amigo با Samba de Amigo: Party Central بازگشته است. این نسخه جدید که به طور خاص برای سوییچ ساخته شده است، به شما امکان می‌دهد از کنترلرهای Joy-Con خود برای مطابقت با اهداف روی صفحه در طول هر آهنگ و همچنین برای گرفتن ژست‌های خاص و رقصیدن استفاده کنید. شما و یکی از دوستانتان می‌توانید در حالت «Love Checker» با هم اجرا کنید، و حتی یک حالت چندنفره به سبک بتل رویال به نام World Party وجود دارد که بازیکنی که کمترین امتیاز را کسب می‌کند از بازی حذف می‌شود. این بازی جذاب و نوآورانه در تابستان ۱۴۰۲ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دیگر معرفی‌های حائز اهمیت نینتندو دایرکت فوریه 2023 شامل Baten Kaitos I & II HD Remaster و تیزر کوتاه Professor Layton and the New World of Steam می‌شوند. همچنین نینتندو تأکید کرد که قیمت ۷۰ دلاری زلدا قرار نیست به یک ترند برای سایر بازی‌های نینتندو سوییچ تبدیل شود.

نظر شما در خصوص بازی‌های معرفی شده چیست؟ نینتندو دایرکت فوریه 2023 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها