طبق گزارشات شینجی میکامی قصد ترک Tango Gameworks را دارد

طبق گزارشات شینجی میکامی قصد ترک Tango Gameworks را دارد شینجی میکامی زنیمکس مدیا

طبق گزارشات شینجی میکامی قصد ترک Tango Gameworks را دارد، این در حالی است که استودیو مذکور اخیراََ بازی تحسین برانگیز HI-FI RUSH را عرضه کرده است.

سایت TrueAchievements مدعی است که ایمیل ارسالی به کارمندان ZeniMax را مشاهده کرده است. ایمیلی که در آن مدیر ارشد بتزدا، Todd Vaughn، خبر کنار رفتن استاد شینجی میکامی از Tango Gameworks را می‌دهد.

متن ایمیل به شرح ذیل است:

«من این نوشته را به این منظور ارسال کرده‌ام که شما را مطلع کنم شینجی میکامی، رهبر استودیوی Tango Gameworks تصمیم به ترک استودیو در ماه‌های آتی گرفته است.

جناب میکامی در طول ۱۲ سال گذشته یک مدیر خلاق و حامی بازی‌سازان و کارگردانان جوان بوده‌اند. ایشان در خلق مجموعه اویل ویتین، گوست وایر توکیو و البته بازی «های فای راش» نقش داشته‌اند.»

نوشتار مرتبط:  معرفی بزرگان: شینجی میکامی، به نام پدرخوانده 

بازی های شینجی میکامی رزیدنت لیان کندی داینو کرایسیس ونکوییش

استاد شینجی میکامی بیش‌تر برای کار در شرکت کپکام مشهور و محبوب شده‌اند. از شینجی میکامی به عنوان پدرخوانده وحشت و بقا یاد می‌شود و ایشان خلق مجموعه بزرگ رزیدنت اویل را در کارنامه دارند.

استاد میکامی در خلال فعالیت پربار و حرفه‌ای خود روی بازی‌های Vanquish در PlatinumGames، بازی Shadows of the Damned در Grasshopper و عناوين بزرگ دیگر نیز کار کرده‌اند. ایشان سرانجام در سال ۲۰۱۰ استودیو Tango Gameworks را تأسیس کردند و اندکی بعد با تصاحب استودیو توسط ZeniMax Media (شرکت مادر بتزدا) موافقت نمودند.

میکامی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که قصد کارگردانی یک بازی دیگر پیش از بازنشستگی را دارد. ایشان این را هم اضافه کرد که ایده‌های زیادی در سر دارد و آن‌ها محدود به سبک وحشت و بقا نیستند.

سال گذشته نیز میکامی این صحبت خود را مجدداً تأیید کرد و در مصاحبه با تهیه کننده رزیدنت اویل ویلیج، Jun Takeuchi، گفت:

«یکی از کارهایی که قصد انجام آن را دارم این است که بازی خودم را بسازم. یک بازی دیگر خواهم ساخت. در حال حاضر ما به آرامی مشغول فراهم کردن شرایط هستیم و برای عملی شدن پروژه من قصد دارم همه کارهای خسته کننده و حوصله سر بر را به شخص دیگری محول کنم.»

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی گوست وایر توکیو 

استاد میکامی در Tango Gameworks بیش‌تر وظیفه نظارتی و مشاور دادن به کارگردانان جوان را بر عهده داشته‌اند. طی سال‌های اخیر به جز اویل ویتین، ایشان کارگردانی بازی دیگری را بر عهده نداشته‌اند.

استودیو Tango Gameworks تا کنون ۵ بازی را عرضه کرده است که عبارتند از: The Evil Within, The Evil Within 2, Ghostwire: Tokyo، بازی موبایلی Hero Dice (که ۵ ماه پس از عرضه تعطیل شد) و بازی Hi-Fi Rush که اخیراً به شکل غیرمنتظره‌ای عرضه شد.

بازی HI-FI RUSH یک شگفتانه بود که در جریان مراسم Xbox and Bethesda‘s Developer Direct در ماه گذشته معرفی و در همان روز عرضه شد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hi-Fi RUSH 

بازی اکشن ریتیمک با گرافیک سل شید HI-FI RUSH به شدت مورد تحسین قرار گرفت و طبق آمارهای استیم از بازی‌های بزرگی چون Forspoken عملکرد بهتری در هفته نخست عرضه بر جای گذاشته است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ در صورت کنار رفتن شینجی میکامی، Tango Gameworks قادر به ادامه روند رو به رشد خود خواهد بود؟ آیا میکامی از ساخت بازی جدید منصرف شده است یا قصد دارد پروژه خود را در جای دیگری به سرانجام رساند؟ احتمال عرضه بازی جدید استاد میکامی پیش از ترک کردن Tango Gameworks در ماه‌های آتی وجود دارد؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها