سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Ishin

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Ishin کاور بازی یاکوزا ایشین

لباس و سلاح نخبگان را بپوشید تا به سامورایی افسانه‌ای، ساکاموتو ریوما تبدیل شوید. شمشیر خود را بکشید و در این ماجراجویی تاریخی داغ به انقلاب بپیوندید. کیو در دهه 1860 گرفتار نابرابری گسترده است و یک سامورایی مسیر تاریخ را در جستجوی عدالت تغییر خواهد داد. شمشیر ساکاموتو ریوما را بردارید و به کیوتو بروید تا قاتل پدرتان را بیابید، خود را از پاپوشی که برایتان دوخته شده رهایی بخشید و شرافت خود را بازگردانید. با انجام این کار، به دوران سامورایی‌ها پایان می‌دهید و آینده ژاپن را برای همیشه تغییر خواهید داد. شمشیر خود را بکشید، هفت تیر خود را پر کنید و در این ماجراجویی تاریخی داغ که فقط سازندگان Yakuza: Like a Dragon می‌توانستند آن را تهیه کنند به انقلاب بپیوندید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Ishin را در ساویس‌گیم بخوانید.

برای حداقل سیستم مورد نیاز، شما نیازمند یک پردازنده‌ی Intel Core i5-3470 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز یا AMD Ryzen 3 1200 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز خواهید بود. در راستای تجربه‌ی این بازی به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960, 2 GB یا AMD Radeon RX 460, 2 GB نیاز خواهید داشت.

برای اجرای بازی یاکوزا ایشین با سیستم پیشنهادی شما به پردازنده‌ای هم سطح Intel Core i7-4790 با فرکانس 3.6 گیگاهرتز یا AMD Ryzen 5 1600 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز نیاز دارید. همچنین شما به کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت حافظه گرافیکی یا AMD Radeon RX Vega 56 با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی و 60 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

نوشتار مرتبط:  رتبه‌بندی بهترین JRPGهای استیم که دارای سیستم مبارزه عالی هستند 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Like a Dragon: Ishin

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-3470 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز یا AMD Ryzen 3 1200 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 960, 2 GB یا AMD Radeon RX 460, 2 GB
  • فضای ذخیره‌سازی: 60 گیگابایت فضای خالی

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Like a Dragon: Ishin

  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-4790 با فرکانس 3.6 گیگاهرتز یا AMD Ryzen 5 1600 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز
  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت رم
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت حافظه گرافیکی یا AMD Radeon RX Vega 56 با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی
  • فضای ذخیره‌سازی: 60 گیگابایت فضای خالی

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها