10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم

بازی God of War Ragnarok که دنباله‌ی God of War 2018 است، اگر نگوییم مورد انتظارترین، حداقل یکی از عناوین به شدت مورد انتظار است. اطلاعات زیادی از این بازی ارائه نشده است ولی تا کنون حضور شخصیت‌های کلیدی Freya, Thor و Odin تأیید رسمی شده است. حال با ساویس‌گیم همراه شوید تا به معرفی 10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم، بپردازیم.

نوشتار مرتبط:  10 نکته‌ی قابل توجه در مورد فرانچایز God of War که نمی‌دانید 

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم فنریر

Fenrir

با توجه به اسم اصلی بازی، ماجرای Ragnarok نقش اصلی را در آن ایفا خواهد کرد. در این بین کلیدی‌ترین عنصر شاید همین Fenrir باشد که در فعل و انفعالاتی Odin را خواهد کشت. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید Fenrir گرگ غول‌آسایی است که طبق افسانه‌ها فرزند Loki و Angrbodaست. حضور Angrboda که تأیید رسمی شده است، می‌ماند معرفی Fenrir که به احتمال زیاد در God of War Ragnarok رخ خواهد داد.

نوشتار مرتبط:  God of War Ragnarok؛ افسانه‌های نورس در خصوص Tyr چه می‌گویند 

ویدار vidar

Vidar

پس از این‌که Kratos و Atreus در God of War 2018 از خجالت Magni, Modi و Baldur درآمدند و آن‌ها را راهی دیار باقی کردند، قطعاً در God of War Ragnarok ثور و Aesirها نخواهند گذاشت این پدر و پسر خواب آسوده داشته باشند. در این بین Vidar نقش مهمی بر عهده خواهد داشت و طبق افسانه‌ها جزو معدود Aesirهایی است که از Ragnarok جان سالم به در خواهد برد و Fenrir را خواهد کشت. البته طبق همین افسانه‌ها فرزندان Thor یعنی Magni و Modi نیز می‌بایست زنده می‌ماندند، ولی دیدیم که در بازی نخست چه بلایی بر سر آن‌ها آمد.

نوشتار مرتبط:  خداحافظی همیشگی با Atreus در God of War Ragnarok 

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم هل hel

Hel

طبق افسانه‌های نورس Loki و Angrboda دارای 3 فرزند می‌باشند. یکی از آن‌ها که برای ما کاملاً آشناست و در بازی نخست شاهد او بودیم، Jormungandr یا همان مار جهانخوار است. دومی نیز Fenrir گرگ غول‌آسایی است که درباره‌ی او صحبت کردیم و بدون شک در بازی God of War Ragnarok حضور خواهد داشت. و اما سومین فرزند آن‌ها Hel نام دارد. دخترشان Hel فرمانروای Helheim و تمام مردگان است.

در حقیقت Hel برابر با Hades در اسطوره‌شناسی یونان باستان است. و ما همه می‌دانیم که کریتوس چه ارادت خاصی به Hades داشت! بعید نیست که در God of War Ragnarok نیز شاهد این باشیم که کریتوس سری به سرزمین مردگان بزند و با فرمانروای آن‌جا مبارزه‌ای جانانه داشته باشد.

نکته‌ی جالب توجه دیگر اینجاست که طبق افسانه‌های نورس Hel نقشی کلیدی در احیای Baldur دارد. البته مشخص نیست که Santa Monica Studio این خط داستانی را پی بگیرد و Baldur را احیا کند.

نوشتار مرتبط:  ترتیب زمانی تجربه‌ی عناوین God of War 

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم اسکول و هاتی skoll and hati

Skoll and Hati

2 گرگی که در Ragnarok خورشید و ماه را می‌بلعند و ما شاهد اشاراتی به آن‌ها در God of War 2018 بودیم. آیا واقعاً در God of War Ragnarok شاهد بلعیده شدن خورشید و ماه توسط این 2 گرگ خواهیم بود!؟ نکته‌ی جالب توجه اینجاست که Skoll and Hati فرزندان Fenrir و نوه‌های Loki هستند.

نوشتار مرتبط:  وقتی آتش خشم فوران می‌کند؛ رتبه‌بندی عناوین God of War 

غول آتشین سورتر surtr

Surtr

واقعاً Ragnarok را نمی‌شود بدون Surtr تصور کرد. این Giant آتشین بازیگر اصلی در تئاتر Ragnarok خواهد بود. نه صرفاً به خاطر شمشیر آتشین غول آسایی که دارد و یا نقش کلیدی که در قیام علیه Aesirها ایفا می‌کند، بلکه به این دلیل که او حکم پایان دهنده‌ی دنیا را دارد. اگر پایان God of War Ragnarok به مانند God of War 3 باشد که کریتوس یونان باستان را به خاکستر تبدیل کرد و رفت، Surtr در به آتش کشیدن و خاکستر کردن سرزمین‌های نورس نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

نوشتار مرتبط:  10 غولآخری که امیدواریم در خدای جنگ God of War: Ragnarok ببینیم 

هایمدال heimdall ادریس البا

Heimdall

کریتوس و آترئوس قرار است در God of War Ragnarok مقابل Aesirها و ساکنین Asgard صف آرایی کنند. طبیعتاً در این بین می‌بایست شاهد چندین مبارزه با غولآخر نفس‌گیر باشیم. حضور Thor و Odin که تأیید شده است، و اما Aesir بعدی که تقریباً حضورش حتمی است، Heimdall نگهبان آزگارد می‌باشد. هایمدال همه چیز را می‌بیند و می‌شنود و محافظ Bifrost است. طبق افسانه‌ها Heimdall و Loki در Ragnarok هم‌دیگر را خواهند کشت. ولی ما فعلاً نمی‌دانیم که Santa Monica Studio چه رویکردی را اتخاذ خواهد کرد.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی God of War، خدایی که می‌خواهد پدر باشد 

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم پرنده ی غول پیکر خدای جنگ hraesvelgr

Hraesvelgr

احتمالاً پرنده‌ی غول‌پیکر در God of War 2018 را به خاطر دارید، نام او Hraesvelgr است. این پرنده‌ی غول‌پیکر و مخوف در سرزمین Helheim قرار داشت و مو بر تن آدم سیخ می‌کرد. قرار بود که Hraesvelgr یکی از غولآخرهای God of War 2018 باشد ولی محدودیت زمانی باعث شد که سازندگان مبارزه‌ی با او را حذف کنند. حال که سازندگان همه‌ی کارهای طراحی او را انجام داده‌اند و زمان کافی نیز در اختیار داشته‌اند، پس چرا شاهد یک مبارزه‌ی هیجان‌انگیز با Hraesvelgr در God of War Ragnarok نباشیم؟

نوشتار مرتبط:  خدای خشم: 10 باس برتر و خاطره‌انگیز مجموعه‌ی God Of War 

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم سیف sif زن ثور

Sif

اگر Sif در God of War Ragnarok حضور نداشته باشد، واقعاً عجیب خواهد بود. او همسر Thor است و نقش حساسی در افسانه‌های نورس ایفا می‌کند. حال که حضور Thor در بازی تأیید شده است، به احتمال زیاد شاهد Sif نیز خواهیم بود. ما می‌دانیم که کریتوس و آترئوس در مقطعی به Asgard سفر خواهند کرد، اگر این سفر پس از کشتن Thor باشد، ملاقات با Sif خیلی جذاب خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  سامورائی طوفان به پا کرد؛ تحلیل PlayStation Showcase 2021 

ullr خدای جنگ

Ullr

صحبت از Sif شد، احتمالاً پسرش Ullr (پسرخوانده‌ی Thor) در بازی حضور خواهد داشت. در افسانه‌های نورس Ullr وابسته به تیراندازی با کمان و شکار حیوانات است. خیلی جالب است که آترئوس نیز چنین ویژگی‌هایی دارد! صرف‌نظر از این موضوع، سازندگان می‌توانند با توجه به اختلافات بین Thor و Ullr، شخصیت Ullr را به نوعی هم پیمان با کریتوس و آترئوس قرار دهند. و یا این‌که پس از این‌که پدر و پسر Thor را کشتند، Ullr و Sif در صدد گرفتن انتقام با آن‌ها مبارزه کنند.

نوشتار مرتبط:  معرفی استودیوهای بازی‌سازی: Santa Monica Studio؛ آغاز انتقام خونین 

10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم آتنا athena

Athena

احتمالاً با دیدن نام Athena تعجب کرده باشید. ولی ما در God of War 2018 شاهد حضور کوتاه او بودیم. جالب است بدانید که هنوز هم بین طرفداران بحث است که آیا آتنا در آن صحنه‌ی مورد نظر صرفاً در تخیلات کریتوس بوده است یا واقعاً حضور داشته است. طبیعتاً اگر حضور فیزیکی داشته است، بنابراین باید شاهد دیدار مجدد با او در God of War Ragnarok باشیم. فراموش نکنید که آتنا در یونان باستان به عنوان الهه‌ی فرزانگی و حکمت شناخته می‌شود. بدون شک حضور او می‌تواند کمک حال کریتوس باشد. البته بسیار زیرک و غیر قابل پیش‌بینی است، مشخص نیست که طرف کدام جبهه را خواهد گرفت.

قاعدتاً اگر آتنا در God of War 2018 صرفاً در تخیلات کریتوس ظاهر شده باشد، شانس حضور مجدد او در God of War Ragnarok بسیار اندک خواهد بود. خب دوستان نظرتان درباره‌ی فهرست 10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم، چیست؟ چه شخصیت یا شخصیت‌هایی را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها