گوریلا گیمز تأکید کرد که روی هورایزن 3 در حال کار است

گوریلا گیمز تأکید کرد که روی هورایزن 3 در حال کار است بازی horizon 3 الوی در حال فریاد زدن

سازندگان در حال ساخت بودن ماجراجویی جدید الوی و بازی مولتی پلیر هورایزن را تأیید کردند. گوریلا گیمز تأکید کرد که روی هورایزن 3 در حال کار است.

مجموعه هورایزن در ماه‌های اخیر حسابی در کانون توجه بوده است. نخست ما بازی هورایزن کال اف مونتین Horizon Call of the Mountain را برای پلی استیشن وی ار 2 PS VR2 داشتیم، در ادامه نیز دی ال سی بورنینگ شورز Burning Shores را برای هورایزن فوربیدن وست شاهد بودیم. اما این تمام ماجرا نخواهد بود و گوریلا گیمز برای آینده مجموعه نیز برنامه‌ریزی کرده است.

در جدیدترین تغییرات یکی از مدیران ارشد گوریلا گیمز، انجی اسمتس Angie Smets، از مدیریت استودیو جدا شد و به پلی استیشن استودیوز PlayStation Studios پیوست. همچنين تأیید شد که هورایزن مولتی پلیر و دنباله هورایزن فوربیدن وست در حال ساخت هستند.

نوشتار مرتبط:  واکنش منفی گیمرها به DLC Burning Shores به خاطر تبلیغ همجنس بازی 

«ما امید زیادی به مدیریت جدید خودمان داریم و آینده درخشانی در انتظار ما است. جهان هورایزن در حال گسترش است و ما ماجراجویی جدید الوی و هورایزن مولتی پلیر را در دست ساخت داریم.»

البته این نخستین باری نیست که به هورایزن 3 اشاره می‌شود. سال گذشته نیز ما شاهد تأیید در دست ساخت بودن بازی جدید و همچنین هورایزن مولتی پلیر بودیم. همچنين 10 دقیقه از بازی چندنفره هورایزن هم فاش شده بود و ظاهراً این بازی برای موبایل هم عرضه خواهد شد.

آخرین افشاگری نیز از در دست ساخت بودن هورایزون زیرو داون ریمستر برای پلی استیشن 5 خبر می‌دهند. البته گوریلا گیمز وظیفه ساخت آن را بر عهده نخواهد داشت.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی هورایزن زیرو داون Horizon Zero Dawn 

با این حال فاجعه اخیر Burning Shores طرفداران اصیل و حرفه‌ای پلی استیشن را نگران کرده است. با ادامه این مسیر پلی استیشن به وضوح به قهقرا خواهد رفت. گیمرهای واقعی و عاشقان هنر سخت نگران وضعیت غول ژاپنی هستند و این نگرانی را در قالب نقد و اعتراضات مختلف به گوش مدیران رسانده‌اند. باید دید عاقبت چه خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ امیدی به بازی‌های آینده هورایزن دارید یا لجن بازی دی ال سی Burning Shores هورایزن فوربیدن وست شما را هم ناامید کرده است؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  تحلیل ساختار بازی هورایزن زیرو داون 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها