واکنش منفی گیمرها به DLC Burning Shores به خاطر تبلیغ همجنس بازی

واکنش منفی گیمرها به DLC Burning Shores به خاطر تبلیغ همجنس بازی در هورایزن فوربیدن وست امتیاز 4.8 در متاکریتیک

سونی در سال‌های اخیر در منجلاب اخلاقی فرو رفته است و واکنش منفی گیمرها به DLC Burning Shores به خاطر تبلیغ همجنس بازی یکی از جدیدترین مظاهر آن است.

دی ال سی بازی هورایزن فوربیدن وست، Burning Shores، به دلیل تبلیغ همجنس بازی با واکنش تند گیمرها مواجه شد.

به‌روزرسانی

متاکریتیک به امتیازات پایین و انتقادات کاربران نسبت به دی ال سی Burning Shores بازی هورایزن فوربیدن وست واکنش نشان داد. متاکریتیک در حرکتی توهین آمیز بیش‌تر نقدها و امتیازات منفی کاربران را حذف کرد! آن‌ها هر نقدی که به همجنس باز بودن الوی و نارضایتی از تحمیل عقاید و پروپاگاندا در هورایزن فوربیدن وست اشاره کند را حذف می‌کنند!

آزادی بیان غربی همین است دوستان، تا زمانی که شما مطابق نظر آن‌ها رفتار کنید آزادی دارید. در غیر این صورت حذف و بایکوت خواهید شد. درست مثل همان کاری که با امتیازات و نمرات بازی لست اف اس 2 انجام دادند. پول حرف اول را می‌زند، نکند انتظار داشتید متاکریتیک پول شرکت‌ها را رها کند و از نظرات کاربران دفاع نماید!؟

به هر حال این رفتارهای مذبوحانه اهمیتی ندارد، گیمرها پیام خود را به پلی استیشن و گوریلا گیمز رساندند. گیمرها بار دیگر نشان دادند که اجازه نمی‌دهند بازی‌ها نیز مانند سینما و تلویزیون به لجن کشیده شوند و اقلیتی منحرف سرگرمی و هنر را به کام همه تلخ کنند.

نوشتار مرتبط:  بازی هورایزن زیرو داون Horizon Zero Dawn بهترین جهان‌بازی که نباید می‌بود 

مطابق انتظار منتقدان قلم به مزد همان‌طور که از فاجعه لست اف اس 2 تعریف و تمجید کرده بودند، از دی ال سی DLC زباله‌ای چون Burning Shores نیز استقبال کردند. اما گیمرها که مخاطبان اصلی بازی‌های ویدیویی هستند با دادن نمرات پایین و نقد این رویکرد مذبوحانه سونی و پلی استیشن حسابی از خجالت حامیان انحرافات اخلاقی و بیماران جنسی درآمدند.

در حال حاضر امتیاز کاربران به Horizon Forbidden West Burning Shores چهار از ده است. انتقاد گیمرها از دی ال سی هورایزن فوربیدن وست به دلایل مختلفی صورت گرفته است از عرضه نشدن آن برای پلی استیشن 4 گرفته تا نبود تغییرات لازم و یکسان بودن گیم پلی با بازی اصلی، اما علت اصلی امتیازات منفی تبلیغ انحرافات جنسی در بازی است.

این مجموعه طرفداران زیادی دارد، اما از وقتی که سازندگان شروع به تبلیغ همجنسبازی و سایر انحرافات اخلاقی کردند دیگر ارزش طرفداری و حمایت کردن ندارد. امید می‌رود که گیمرها و عاشقان هنر با حمایت نکردن از این محتواهای تحریف شده و چندش آور جلوی اقدامات اینچنینی را بگیرند.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت از بازی هورایزن زیرو داون Horizon Zero Dawn که نمی‌دانید 

همه باید با درک کردن شرایط جلوی بدتر شدن اوضاع را بگیرند. حمایت نکردن از بازی‌های اینچنینی منجر به این می‌شود که بازی‌های آینده از تبلیغ این انحرافات اخلاقی چشم پوشی کنند. نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ چرا شرکت‌های مختلف در سال‌های اخیر در راستای تحمیل عقاید رویکرد تهاجمی و آشکار را در دستور کار قرار داده‌اند؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی هورایزن زیرو داون Horizon Zero Dawn 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها