5 بازی آرامش بخش گیم پس

5 بازی آرامش بخش گیم پس فردی متمرکز دسته ایکس باکس لپ تاپ هدفون و موس بالای سر او

سرویس اشتراکی گیم پس ایکس باکس و کامپیوتر مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف را به گیمرها ارائه می‌دهد. از بازی‌های بزرگ و AAA گرفته تا عناوین کوچک و مستقل. در خلال تجربه بازی‌های مختلف گاهی اوقات برای رهایی از هیاهو و گرفتاری‌های جهان نیازمند یک تجربه آرامش بخش هستید، به همین منظور ما 5 بازی آرامش بخش گیم پس را در این مقاله برای شما فهرست کرده‌ایم.

یکی از مزیت‌های گیم پس این است که از بازی‌های متنوعی میزبانی می‌کند. شاید برخی از گیمرها توقع داشته باشند که هر روز یک بازی بزرگ به این سرویس اضافه شود، اما جذابیت واقعی این سرویس آن‌جایی است که به بازی‌های کوچک، مستقل و خلاقانه فرصت درخشش و خودنمایی می‌دهد. افرادی که دنبال تجربه‌ای آرامش بخش به دور از پیچیدگی و خشونت بازی‌های حرفه‌ای و بزرگ می‌گردند، انتخاب‌های متعددی در گیم پس خواهند داشت.

نوشتار مرتبط:  آیا ایکس باکس سری اس در سال 2022 ارزش خرید دارد؟ 

یک دختر مشغول بازی با ایکس باکس سری اس

5 بازی آرامش بخش گیم پس

خوشبختانه گیم پس بازی‌های آرامش بخش زیادی در خود جای داده است. بازی‌هایی که لحظاتی آرام و لذت بخش را به گیمر هدیه می‌دهند. در این مقاله قرار است به این بازی‌ها بپردازیم تا هر زمان که احساس خستگی کردید، سری به آن‌ها بزنید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی دورف رمانتیک Dorfromantik 

Townscaper

شهرساز

یکی از بازی‌های مستقل و جذابی که می‌تواند برای مدت‌ها شما را سرگرم کند، تاون اسکیپر Townscaper است. اگر به دنبال یک بازی ساده و دلنشین می‌گردید، این بازی برای شما ساخته شده است.

هدف شما در این بازی جذاب این است که شهرک خود را روی پهنه چشم نواز دریا بسازید. خبری از دشمن، مبارزه، شکست خوردن و رقابت در Townscaper نیست و همین موضوع تجربه بازی را دلنشین و آرامش بخش کرده است.

بازی شهرساز Townscaper یک شبیه ساز شهرسازی ساده و جذاب است که رنگ بندی خوبی دارد و گیم پلی آن شما را به زحمت نمی‌اندازد. Townscaper روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان Xbox One و ایکس باکس سری ایکس و اس Xbox Series X|S و کامپیوتر در دسترس است.

نوشتار مرتبط:  20 بازی شبیه ساز برتر که باید تجربه کنید 

PowerWash Simulator

پاور واش سیمولاتور

از اسم بازی مشخص است که روی شستشو و جت واش تمرکز دارد. شما در پاور واش سیمولاتور PowerWash Simulator باید باغ، خانه، ماشین و گاراژهای کثیف را تمیز کنید. همچنین می‌توانید ابزار خود را به مرور ارتقاء دهید و کسب و کار شست‌وشو خودتان را گسترش دهید.

بازی‌های شبیه سازی زیادی روی گیم پس قرار دارند. منتهی PowerWash Simulator مثل آن‌ها نیست و خیلی به گیمر سخت نمی‌گیرد. قرار نیست مثل بازی‌های فارمینگ سیمولاتور Farming Simulator و یورو تراک سیمولاتور 2 Euro Truck Simulator 2 به زحمت بیفتید و با گیم پلی سخت و خشک مواجه شوید.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های PS5 پلی استیشن 5 برای کودکان 

5 بازی آرامش بخش گیم پس – Pikuniku

پیکونیکو

بازی Pikuniku یک ماجراجویی رنگارنگ و دلنشین را به شما هدیه می‌دهد. گشت و گذار در جهان زیبا و رنگارنگ بازی لذتی وصف ناشدنی دارد. هر کدام از این شخصیت‌های عجیب و غریب داستانی در پس خود دارند و کشف آن ماجرا انگیزه خوبی برای ادامه بازی است.

درست است که بازی پیکونیکو Pikuniku در مقایسه با سایر آثار ماجراجویی گیم پس محدودتر و کوچک‌تر است، اما تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. تجربه‌ای که شیرینی آن تا مدت‌ها زیر زبانتان باقی خواهد ماند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های کامپیوتر برای سیستم‌های متوسط و ضعیف 

Stardew Valley

دره استاردیو

استاردیو ولی Stardew Valley یکی از بازی‌های آرامش بخش گیم پس است. این بازی شبیه ساز کشاورزی از تنوع بالا و مثال زدنی برخوردار است.

کارهای مختلفی می‌شود در Stardew Valley انجام داد. از کشاورزی و ماهیگیری گرفته تا حتی ازدواج و تشکیل خانواده! گستردگی کارهای قابل انجام در این بازی مستقل باورنکردنی است.

اگر به دنبال یک بازی آرامش بخش با تنوع بالا می‌گردید که حس ماجراجویی و کنجکاوی شما را قلقلک دهد، Stardew Valley برای شما ساخته شده است. این بازی روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان Xbox One و ایکس باکس سری ایکس و اس Xbox Series X|S در دسترس است.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ماینکرفت لجندز Minecraft Legends 

5 بازی آرامش بخش گیم پس – Minecraft

ماینکرفت

ماینکرفت نیازی به معرفی ندارد. این بازی سال‌ها است که گیمرها را به خود مشغول کرده است. درست است که عناصر بقا مانند زامبی و دیگر موجودات که شما را در این بازی دنبال می‌کنند چندان آرامش بخش نیستند، اما گزینه‌های متعددی برای استراحت کردن و آرامش داشتن در ماینکرفت وجود دارند.

برای لذت بردن از بازی ماینکرفت Minecraft می‌توانید درجه سختی آن را روی Peaceful بگذارید تا هیچ دشمنی برای شما مزاحمت ایجاد نکند و همچنین از گرسنگی نمیرید. با انتخاب درجه سختی مذکور شما با یک تیر 2 نشان می‌زنید و دو عنصر ترسناک بازی را غیر فعال می‌کنید. همچنین می‌توانید روی حالت خلاقانه ماینکرفت تمرکز کنید، جایی که هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند و همه چیز روی ساخت و ساز و قوه خلاقیت شما متمرکز خواهد بود.

خب دوستان این بود 5 بازی آرامش بخش گیم پس که می‌توانید همین الآن آن‌ها را دانلود و تجربه کنید. طبیعتاً بازی‌های دیگری نیز می‌توانستند در این فهرست جای بگیرید، ولی از دید ما این‌ها آرامش و سادگی بیش‌تری در خود دارند و می‌توانند در عین حال گیمرها را سرگرم کنند. نظر شما در این خصوص چیست؟ پیشنهاد جذاب دیگری دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها