سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dorfromantik

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dorfromantik کاور بازی دورف رومانتیک

بازی Dorfromantik یک بازی استراتژی و پازل دلنشین ساخت و ساز است که در آن با قرار دادن کاشی‌ها منظره‌ای زیبا و همیشه در حال رشد یک دهکده چشم‌نواز را ایجاد می‌کنید. انواع زیست‌بوم‌های رنگارنگ را کاوش کنید، کاشی‌های جدید را کشف و باز کنید و مأموریت‌های مختلف را برای پر کردن دنیای خود با زندگی تکمیل کنید! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dorfromantik را در ساویس‌گیم بخوانید.

در Dorfromantik شما با یک پشته از کاشی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی کار خود را شروع می‌کنید. یکی پس از دیگری، کاشی بالای پشته را می‌کشید، آن را روی یک مکان موجود روی نقشه قرار می‌دهید و برای بهترین نتیجه و جفت شدن می‌چرخانید. بدین ترتیب گروه‌ها و ترکیبی از مناظر مانند جنگل‌ها، روستاها یا دریاچه‌ها شکل می‌گیرند و بسته به میزان فیت بودن کاشی‌ها، امتیاز دریافت می‌کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Dorfromantik

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 3 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GT550M یا AMD Radeon R7 یا HD 5650 یا Intel HD 520
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: دو هسته‌ای 2 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 650 MB
  • سیستم عامل: Windows 7

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Dorfromantik

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 4 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GT740M یا AMD Radeon R8 یا Intel HD 630
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: دو هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی
  • فضای ذخیره‌سازی: 650 MB
  • سیستم عامل: Windows 10

نوشتار مرتبط:  بازی‌های معرفی شده در افتتاحیه گیمزکام 2022 

آیا من می‌توانم بازی Dorfromantik را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی این بازی می‌بایست حداقل کارت گرافیک Nvidia GT550M یا AMD Radeon R7 یا HD 5650 یا Intel HD 520 داشته باشید. اگر از کارت گرافیک Nvidia GT740M یا AMD Radeon R8 یا Intel HD 630 استفاده کنید قادر به تجربه‌ی Dorfromantik در بالاترین سطح گرافیک خواهید بود.

برای نصب بازی دورف رومانتیک به 650 MB فضا نیاز خواهید داشت. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 3 گیگابایت و برای تجربه‌ی روان‌تر استفاده از 4 گيگابايت RAM توصیه شده است. برای پردازش بازی Dorfromantik به حداقل پردازنده‌ی دو هسته‌ای 2 گیگاهرتزی نیاز خواهید داشت و برای عملکرد بهتر می‌بایست از سی پی یو دو هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی استفاده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص Dorfromantik دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها