تاریخ برگذاری نمایش Developer Direct ایکس باکس و بتزدا مشخص شد

تاریخ برگذاری نمایش Developer Direct ایکس باکس و بتزدا مشخص شد

تاریخ برگذاری نمایش Developer Direct ایکس باکس و بتزدا مشخص شد. نمایش جدید قرار است به بازی‌های فورزا، ردفال و غیره بپردازد.

به صورت رسمی اعلام شد که ایکس باکس و بتزدا قرار است نمایش جدیدی را تحت عنوان Developer Direct در تاریخ ۵ بهمن ماه برگذار کنند. طبق اظهارات مایکروسافت، نمایش جدید قرار است اطلاعات تازه‌ای را در خصوص بازی‌های ایکس باکس، کامپیوتر و گیم پس که برای عرضه در چند ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، ارائه دهد.

نمایش Developer Direct ایکس باکس و بتزدا از بازی‌هایی همچون Elder Scrolls Online, Forza Motorsport, Minecraft Legends و Redfall میزبانی خواهد کرد. البته احتمالاً بازی‌های دیگری هم به نمایش در خواهند آمد.

در ضمن بازی Starfield یک نمایش جداگانه خواهد داشت تا به همه‌ی ابعاد آن پرداخته شود. در نتیجه بعید است در Developer Direct خبری از استارفیلد باشد.

لوگو ایکس باکس

مایکروسافت حضور ضعیفی در The Game Awards 2022 داشت. انتظار طرفداران ایکس باکس از ردموندی‌ها به شدت بالاست. این نمایش نیز قرار نیست به بازی‌های بزرگ و به شدت مورد انتظاری چون Fable، Hellblade 2 و Perfect Dark بپردازد. از طرفی استارفیلد نیز نمایش خاص خود را در زمانی نامشخص خواهد داشت. با این حال مایکروسافت می‌گوید برنامه‌های زیادی برای ۲۰۲۳ در نظر دارد. اما فعلاً باید برای نمایش اصلی منتظر ماند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای Developer Direct ایکس باکس و بتزدا مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها