شایعه: رونمایی مجدد از Metroid Prime در آینده‌ی نزدیک

شایعه: رونمایی مجدد از Metroid Prime در آینده‌ی نزدیک پوستر ساموس آران

یک منبع قابل اعتماد مدعی است که نینتندو به‌زودی از Metroid Prime رونمایی مجدد به عمل خواهد آورد.

طرفداران قدیمی مترویید که در سال‌های اخیر حال و روز خوشی نداشتند، سرانجام با عرضه Metroid Dread توانستند نفسی تازه کنند. اما همه می‌دانند که بازی‌های اینچنینی علیرغم پتانسیل و قابلیت‌هایی که دارند، هرگز نمی‌توانند جای خالی Metroid Prime را پر کنند. حال خوشبختانه به نظر می‌رسد که خبرهایی در راه است.

مدیر انجمن مطرح در حوزه حواشی و افشاگری‌های بازی‌های ویدیویی پیامی دریافت کرده است که به صورت غیرمستقیم به Metroid Prime اشاره می‌کند. مضمون این پیام این است که «آیا همه برای رونمایی از Metroid Prime آماده‌اند!؟»

نکته امیدوار کننده اینجاست که این شخص سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات بازی‌های نینتندو پیش از معرفی رسمی دارد. او پیش از این اطلاعات مرتبط با The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, WarioWare: Get it Together! و Splatoon 3 را به درستی فاش کرده بود.

با این حال مشخص نیست که پیام این منبع قابل اعتماد دقیقاََ به چه چیزی اشاره می‌کند و چه وقت شاهد این رونمايی خواهیم بود.

آیا رونمایی به Metroid Prime 4 ارتباط دارد که سال‌هاست در دست ساخت قرار دارد و در سکوت خبری فرو رفته است؟ یا شاید هم به ریمستر مترویید پرایم مرتبط است که طبق شایعات قرار بود اواخر ۲۰۲۲ عرضه شود؟

در هر حال، هر چه که باشد ارزش صبر کردن و امیدواری را دارد. از آخرین رونمایی از Metroid Prime بیش از ۵ سال می‌گذرد، در نتیجه هر خبری را به فال نیک می‌گیریم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای تجربه Metroid Prime جدید مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها