5 بازی در حال ساخت که بعید است عرضه شوند

5 بازی در حال ساخت که بعید است عرضه شوند تاخیر بازی pargmata

بازی‌های زیادی در طول سال معرفی می‌شوند. برخی از آن‌ها تاریخ عرضه و اطلاعات تکمیلی دریافت می‌کنند و برخی تا ماه‌ها و حتی سال‌ها در سکوت خبری فرو می‌روند. در این بین اما بازی‌هایی هم هستند که به نظر ما بعید است عرضه شوند. چرا که یا به صورت غیررسمی لغو شده‌اند و یا معرفی آن‌ها دروغین و تبلیغاتی بوده است. در این مقاله از ساویس‌گیم قرار است به 5 بازی در حال ساخت که بعید است عرضه شوند بپردازیم. با ما همراه باشید.

نوشتار مرتبط:  معرفی بزرگان: هیدئو کوجیما، استاد وارد می‌شود 

5. Abandoned

مگر می‌شود صحبت از بازی‌های دروغین و جعلی باشد آن‌وقت اسمی از Abandoned نبریم؟ حواشی این بازی را همه شنیده‌اید. یک بازی وحشت و بقا که به احتمال زیاد حتی وجود خارجی هم ندارد و کل برنامه‌ی معرفی آن یک تاکتیک تبلیغاتی احمقانه بوده است. البته جالب است که سونی تریلر رونمایی از این بازی را منتشر کرده است. در نتیجه هر پشت پرده‌ای که در کار باشد قطعاََ غول ژاپنی از آن باخبر بوده است. این‌که Abandoned در واقع نسخه‌ی جدید سایلنت هیل است یا خیر هنوز مشخص نیست. چیزی که مشخص است سونی نزدیک به یک سال طرفداران را سر کار گذاشته و هیچ خبری از این بازی کذایی نیست.

نوشتار مرتبط:  از آن‌هایی که می‌ترسیم! 10 موجود وحشتناک برتر هنر هشتم 

4. ILL

بازی ILL را احتمالاً بسیاری از گیمرها نمی‌شناسند. این بازی توسط کارگردانی در حال ساخت است که علاقه‌ی ویژه‌‌ای به سینما دارد و حوزه فعالیت اصلی او هنر هفتم است. جالب است بدانید که این کارگردان به این مشهور است که مخاطبان را سر کار بگذارد. پروژه‌های که توسط این شخص معرفی می‌شوند غالباً به عرضه‌ی نهایی نمی‌رسند. یکی از پروژه‌های مذکور همین بازی ILL است. یک اثر فوق‌العاده جذاب و متحیر کننده که دوربین اول شخص دارد و گیم پلی شوتر خود را در فضایی منحصر به فرد و ترسناک ارائه می‌دهد. متأسفانه با وجود این‌که بیش از ۲ سال از معرفی این بازی می‌گذرد، ولی اطلاعات چندانی در خصوص آن موجود نیست.

نوشتار مرتبط:  مروری بر بهترین بازی‌های میشل انسل 

3. Wild

بازی Wild حدوداً ۷ سال پیش معرفی شد. این بازی قرار بود به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شود. ولی متأسفانه شاهد انتشار این بازی ماجراجویی و بقا نبودیم. کارگردانی این بازی بر عهده‌ی میشل انسل بود. اما به واسطه‌ی حواشی پیرامون این بازیساز بزرگ، خیلی‌ها گمان می‌برند که بازی وایلد لغو شده باشد. با این حال سونی هر چند وقت یک بار که شایعات لغو بازی قوت می‌گیرند، اعلام می‌کند که Wild کماکان در دست ساخت است. متأسفانه مدت‌هاست که هیچ خبری از این بازی مورد توجه نیست. از آن‌جایی که کارگردان اصلی کنار رفته است، امید چندانی به عرضه‌ی بازی وجود ندارد. باید دید که در نمایش‌های آینده‌ی سونی خبری از این بازی خواهد بود یا خیر.

نوشتار مرتبط:  تاریخچه‌ی ناشر بزرگ فرانسوی؛ یوبیسافت 

2. Beyond Good & Evil 2

این بازی نیز توسط میشل انسل در دست ساخت بود. گیم پلی نسخه‌ی جدید این بازی سال ۲۰۱۸ به نمایش در آمد. البته که مدت‌ها پیش نسخه‌های ابتدایی این دنباله به صورت غیر رسمی معرفی می‌شدند و همگی در سکوت لغو می‌شدند. اما به نظر می‌رسید که این بار همه‌چیز فرق کند. نمایش‌های بازی فوق‌العاده بود ولی متأسفانه بازنشستگی میشل انسل در سال ۲۰۲۰ همه‌ی امیدها را نقش بر آب کرد. یوبیسافت اما همچنان اصرار دارد که بازی Beyond Good & Evil 2 در دست ساخت است و روند ساخت آن به خوبی پیش می‌رود. اما تا کنون هیچ تاریخ عرضه‌‌ای برای این بازی مشخص نشده است. سال‌هاست که نمایش جدیدی از فراسوی خیر و شر 2 منتشر نشده است. به نظر باید این پروژه را لغو شده بدانیم.

نوشتار مرتبط:  30 بازی داستان‌محور برتر 

1. Pragmata

این بازی توسط کپکام در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. حال و هوای علمی-تخیلی بازی خیلی عجیب بود. شرکت بزرگ ژاپنی تجربه و حضور فعالی در این سبک نداشته است. همین موضوع توجهات بیش‌تری را معطوف این بازی کرد. پیش‌بینی می‌شد که این بازی به صورت بین نسلی عرضه شود. ولی بعدها مشخص شد که بازی انحصاری نسل ۹ خواهد بود. کپکام به جز آن نمایش اولیه هیچ اطلاعات دیگری در خصوص Pragmata به اشتراک نگذاشت. ماجرای معرفی این بازی درست هم‌زمان با کنسول‌های جدید ما را به یاد Deep Down می‌اندازد. بازی جذابی که در اوایل نسل گذشته معرفی شد و قرار بود انحصاری پلی استیشن باشد. ولی متأسفانه هیچ خبری از آن نشد که نشد. امیدواریم Pragmata به سرنوشت Deep Down دچار نشود.

خب دوستان این هم از فهرست 5 بازی در حال ساخت که بعید است عرضه شوند. نظر شما چیست؟ شاهد عرضه‌ی این بازی‌ها خواهیم بود؟ جای کدام بازی در این بین خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها