در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟

در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟

اگر نمایش دیشب پلی استیشن را از دست داده‌اید، ما در این مقاله نگاهی به همه‌ی عناوین معرفی شده به علاوه‌ی اطلاعات تکمیلی انداخته‌ایم. از به‌روزرسانی رایگان Returnal گرفته تا چندین بازی جدید از اسکوئرانیکس و آی‌پی دایناسوری کپکام! با ساویس‌گیم همراه شوید. 

نوشتار مرتبط:  10 حقیقتی که از سری بازی Dino Crisis نمی‌دانید 

Exoprimal

Exoprimal

نمایش State of Play March 2022 با معرفی یک بازی عجیب و ناشناخته آغاز شد. نمایشی که در ابتدا تصور می‌شد Pragmata باشد ولی رفته رفته که پای دایناسورها به صحنه باز شد امیدها به احیای داینو کرایسیس قوت گرفت، ولی افسوس.

نمی‌دانم کپکام چه اصراری دارد که به طرفداران قدیمی و وفادار خود بی‌احترامی کند! طرفداران سال‌هاست درخواست داینو کرایسیس را می‌کنند و اکنون که به لطف شایعات امیدها زنده شده بود، کپکام یک آی‌پی نچسب به اسم Exoprimal را رو می‌کند. عنوانی که هم دایناسور دارد و هم یکی از شخصیت‌ها کپی رجینا می‌باشد! این چه حرکت مسخره‌ای است!؟ کپکام از شکست‌های خود در زمینه‌ی بازی‌های آنلاين درس نمی‌گیرد‌؟

به هر حال، Exoprimal یک بازی شوتر co op است که شما می‌بایست در قالب لباس‌های مکانیکی با موج دایناسورها مبارزه کنید. این بازی برای عرضه‌ در 2023 برنامه‌ریزی شده است.

نوشتار مرتبط:  مصاحبه‌ی شینجی میکامی در خصوص Ghostwire: Tokyo 

در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟ Ghostwire: Tokyo

Ghostwire: Tokyo

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد شاهد یک نمایش کوتاه ولی فوق‌العاده جذاب از Ghostwire Tokyo نیز بودیم. این نمایش اکشن و هیجان‌انگیز نوید تجربه‌ای منحصر به فرد و بکر را می‌دهد. بازی Ghostwire Tokyo در تاریخ 5 فروردین برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  22 بازی مورد انتظار PS4 و PS5 در 2022 

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin

پیش از آغاز نمایش نسخه‌ی آزمایشی فاینال فانتزی جدید لو رفته بود. و در State of Play شاهد تأیید رسمی این دمو بودیم. هم‌اکنون کاربران PS5 و PS4 می‌توانند پیش از دیگران از تجربه‌ی این بازی نقش‌آفرینی جذاب لذت ببرند. نسخه‌ی کامل Final Fantasy Origin را 27 اسفند روی پلتفرم‌های نسل قبل،نسل حاضر و PC تجربه کنید.

نوشتار مرتبط:  15 بازی برتر PS5 با گرافیکی خیره‌کننده 

در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟ Forspoken

 Forspoken

بازی آینده دار و مورد انتظار Forspoken هم در نمایش شب گذشته‌ی پلی استیشن حضور داشت. مثل همیشه شاهد یک تریلر آتشین بودیم که طرفداران را سر ذوق آورد. متأسفانه چند روز پیش شاهد تأخیر خوردن بازی بودین و این تریلر جذاب به نوعی برای دلجویی از طرفداران روی پرده رفت. 19 مهر را در تقویم علامت بزنید عاشقان هنر هشتم.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم DNS روی PS4 و PS5 

Gundam Evolution

Gundam Evolution

یک بازی شوتر آنلاین 6×6 با ربات‌های غول‌پیکر. گیم پلی بازی به نظر هیجان‌انگیز می‌رسید و از سرعت خوبی برخوردار بود. این بازی Free to Play در ادامه‌ی 2022 برای PS5 و PS4 عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  مقایسه‌ی استودیوهای داخلی پلی استیشن با ایکس باکس 

Teenage Mutant Ninja Turtles

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

ظاهراً امسال را باید سال بازگشت لاک‌پشت‌های نینجا نامگذاری کنیم. یک بازی جدید با محوریت این لاک‌پشت‌های دوست داشتنی در حال توسعه است و در نمایش شب گذشته‌ی پلی استیشن شاهد رونمایی از کالکشن 13 بازی کلاسیک این شخصیت‌ها بودیم. کاربران نسل هشتم و نسل حاضر پلی استیشن در ادامه‌ی 2022 از این کالکشن ارزشمند بهره‌مند خواهند شد.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع PUBG MOBILE، هر آنچه که باید درباره‌ی پابجی موبایل بدانید 

GigaBashدر State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟

GigaBash

یک بازی خلاقانه و منحصر به فرد آنلاین با محوریت کایجوها. GigaBash را سازندگان این‌گونه تعريف می‌کنند: مبارزه‌ی کایجوها. شما در این بازی با هدایت هیولاهای غول‌پیکر با دیگران مبارزه خواهید کرد. و هر هیولا قدرت و ویژگی خاص خود را دارد. جا دارد اشاره کنیم محیط رنگارنگ بازی هم در نوع خود جالب و چشم‌نواز است. مثل هميشه PS5 و PS4 در ادامه‌ی 2022.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت جذاب که طرفداران درباره‌ی Dead or Alive نمی‌دانند 

JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle

JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R

بازگشت محبوب قلب‌ها: JoJo’s Bizarre. شگفتانه‌ی مراسم شب گذشته‌ی پلی‌ استیشن معرفی JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle R بود. طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای بدون شک هنوز هم در شوک فرو رفته‌اند. JoJo’s Bizarre با قدرت برگشته است و این بار با بیش از 50 مبارز‌! در حالی که سایر عناوین با حداکثر 20 شخصیت عرضه می‌شوند و بابت هر شخصیت اضافه پول طلب می‌کنند، JoJo’s Bizarre با این حرکت مشتری مداری و احترام به مخاطب را الگوسازی می‌کند. البته که کمیت هیچوقت جایگزین کیفیت نخواهد بود ولی JoJo هر چه خوبان همه دارند را یک جا دارد. شخصاً از بازگشت این فرانچایز ارزشمند خوشحال شدم، امسال سالی طلایی برای عاشقان عناوین مبارزه‌ای خواهد بود. (“Yare yare daze…”) این بازی ارزشمند برای PS4، PS5 در ادامه‌ی 2022 عرضه خواهد شد. از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب! 

در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟ Trek to Yomi

Trek to Yomi

بازی Trek to Yomi به نوعی Ghost of Tsushima دو بعدی است. عنوانی که در دوره‌ی Edo ژاپن جریان دارد و از نمایش‌ها بر می‌آید که حسابی خونین باشد. این بازی ارزشمند به‌زودی برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  در Returnal، سلین به مانند ساموس گام بر می‌دارد 

Returnal: Ascension

Returnal: Ascension

استودیوی Housemarque در اقدامی غیر منتظره از بخش co op بازی Returnal رونمایی به عمل آورد. این بخش در قالب یک به‌روزرسانی رایگان تحت عنوان Returnal: Ascension به بازی اضافه خواهد شد و محتوای جدیدی را ارائه خواهد داد. 

نوشتار مرتبط:  14 بازی برتر که شبیه انیمیشن‌های سینمایی هستند 

در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟ The DioField Chronicle

The DioField Chronicle

پایان‌بندی State of Play اسفند 1400 دو بازی جدید از اسکوئرانیکس بودند. یکی از آن عناوین The DioField Chronicle بود که در ابتدا تصور می‌شد Valkyria Chronicles باشد. بازی جدید اسکوئرانیکس نقش‌آفرینی استراتژی است. سبک هنری بازی شباهت فراوانی به فاینال فانتزی دارد. که البته چندان عجیب نیست چون تیم سابق فاینال فانتزی روی این بازی کار می‌کنند. ولی عجیب است که اسکوئرانیکس به جای ریمستر یا نسخه‌ی جدید فاینال فانتزی تاکتیک یک نقش‌آفرینی استراتژی جدید با همان حال و هوا خلق کرده است! به هر حال The DioField Chronicle در ادامه‌ی 2022 برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  30 بازی اکشن-نقش‌آفرینی برتر که باید تجربه کنید 

در State of Play اسفند 1400 چه گذشت؟ Valkyrie Elysium

Valkyrie Elysium

دیگر بازی جدید و غیرمنتظره‌ی اسکوئرانیکس Valkyrie Elysium بود. بازی مذکور یک اکشن-نقش‌آفرینی جذاب است که کیفیت فنی متوسط ولی زیبایی‌های هنری فراوانی دارد. نکته‌ای که وجود دارد این است که ظاهراً شاهد حواشی سیاسی در این بازی هستیم. شخصیت‌های بازی… چگونه بگویم، شخصیت‌های بازی گویا جنبه‌ی تبلیغاتی برای راضی کردن انجمن کثیف SJW را دارند. این حرکت‌ها را ما عاشقان هنر نمی‌پسندیم و محکوم می‌کنیم. امیدوارم که حدسم اشتباه باشد ولی بعید می‌دانم. مثل همیشه PS4، PS5 و ادامه‌ی 2022.

خب دوستان این هم از جمع‌بندی State of Play March 2022، نظرتان چیست؟ نمایش چطور بود؟ غیبت سایلنت هیل، فاینال فانتزی 16 و عناوين بزرگ دیگر به شدت حس می‌شد، شما از بازی‌های معرفی شده راضی بودید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 
5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها