سانسور Lost Ark به دلیل فشار SJWها

سانسور Lost Ark به دلیل فشار SJWها

به گزارش ساویس‌گیم، بازی فوق‌العاده پرطرفدار MMO که این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده است، مورد هجمه‌ی SJWها قرار گرفت. این هجمه سازندگان Lost Ark را به سانسور وا داشته است.

موضوع مورد بحث این انجمن کثیف و چندش‌آور برمی‌گردد به سبک هنری بازی و طراحی لباس و شخصیت‌های Lost Ark. این انجمن ضدهنری که شاید تا آخر عمرشان یک بازی را از نزدیک ندیده باشند و دست به کنسول یا دستگاه بازی نکشیده باشند طبق معمول بهانه‌ای پیدا کرده‌اند تا فکر مریض خود را به رخ بکشند.

ایراد خنده دار این بود که چرا شخصیت‌های اصلی بازی اکثراً زن هستند! باید برای هر شخصیت هم نسخه‌ی مرد طراحی کنند و هم زن! ایراد دوم این بود که لباس‌های شخصیت‌های زن خیلی باز طراحی شده‌اند و پوشش کافی ندارند!

سانسور Lost Ark به دلیل فشار SJWها

سازندگان بازی Lost Ark نیز بالأخره تسلیم شدند و اعلام کردند تنوع جنسیتی شخصیت‌ها را افزایش خواهند داد و طراحی لباس‌های جدید را تغییر می‌دهند. البته خوشبختانه سازندگان مشخص کردند که طراحی‌های قبلی حذف یا جایگزین نخواهند شد، بلکه طراحی‌های جدید به عنوان حق انتخاب به بازی اضافه می‌شوند. باز هم جای شکرش باقیست. حداقل خیلی به این جماعت موذی باج نداده‌اند و صرفاً با این کار قصد آرام کردن رسانه‌های قلم به مزد SJW و فمینیست‌ها را داشته‌اند.

شایان ذکر است که بازی Lost Ark هم‌اکنون در دسترس است و طبق جدیدترین آمارها توانسته است 20 میلیون بازی‌باز را جذب کند. نظر شما در این خصوص چیست؟ این جماعت چه صلاحیتی دارند که در کار هنری دخالت و تعيين تکلیف می‌کنند؟ این جوسازی‌های رسانه‌ای برای تحت فشار قرار دادن بازی‌سازان اخلاقی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

بازی فوق‌العاده پرطرفدار MMO که این روزها حسابی سر و صدا به پا کرده است، مورد هجمه‌ی SJWها قرار گرفت. این هجمه سازندگان Lost Ark را به سانسور وا داشته است.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها