چرا یوبیسافت مسابقات قهرمانی Rainbow Six در امارات را لغو کرد؟

چرا یوبیسافت مسابقات قهرمانی Rainbow Six در امارات را لغو کرد؟

به گزارش ساویس‌گیم، یوبیسافت تصميم به لغو مسابقات قهرمانی بزرگ رینبو سیکس امارات گرفت. این مسابقات جهانی قرار بود تابستان آینده در پايتخت امارات متحده عربی یعنی ابوظبی برگذار شود. اما چرا یوبیسافت مسابقات قهرمانی Rainbow Six در امارات را لغو کرد؟

پس از این‌که اعلام شد یوبیسافت قرار است مسابقات Six Major را در امارات برگذار کند، به یکباره جوسازی رسانه‌ای شروع شد. انجمن‌های کثیف و منحرف SJW به دلیل قانون ضد LGBT (الی تمام حروف لاتین!) در امارات، شروع کردند به تخریب و شکل دادن اعتراضات در شبکه‌های مجازی.

چرا یوبیسافت مسابقات قهرمانی Rainbow Six در امارات را لغو کرد؟ رینبو سیکس

انجمن‌های کثیف و ضد اخلاقی SJW ادعا می‌کردند از آن‌جایی که برخی اعضای منحرف LGBT در تیم‌های eSports قرار دارند، برگذار کردن مسابقات قهرمانی رینبو سیکس در امارات اشتباه است! صحبت‌های خنده‌دار این انجمن کثیف واقعاً نوبر است! آخر این جامعه‌ی منحرفان چه تعداد جمعیت دارند و در آن بین چه تعداد از آن‌ها بازی‌باز هستند و بین آن بازی‌بازان چه تعداد بازی‌باز حرفه‌ای رینبو سیکس ممکن است باشند!؟ تا کی باید شاهد این رفتارهای مشمئزکننده‌ی و سر خم کردن شرکت‌های بازی‌سازی جلوی این افراد ضد اخلاقیات باشیم؟ جای تأسف دارد.

سرانجام یوبیسافت از ترس جوسازی رسانه‌ای ضمن این‌که دلیل انتخاب امارات به عنوان میزبان Six Major را اشتیاق بازی‌بازان منطقه‌ی خاورمیانه عنوان کرد، در ادامه گفت به دلیل اعتراضات میزبانی را از ابوظبی گرفته و به جای دیگری منتقل خواهند کرد. فعلاً مشخص نشده است که مسابقات قهرمانی Six Major 2022 در کجا میزبانی خواهد شد. اما احتمالاً در جایی خواهد بود که مشکلی با منحرفان اخلاقی و افراد ضد خانواده ندارند.

مسابقات جهانی رینبو سیکس Six Major 2022

نظر شما در خصوص این دست اتفاقات مشمئزکننده‌ چیست؟ شرکت‌های بازی‌سازی چرا تن به این بی‌اخلاقی می‌دهند؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها