آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس

آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس

کاربران ایکس باکس احتمالاً بارها با اصطلاحات ظرفیت هوم، غیر هوم و آفلاین مواجه شده‌اند. اگر برای شما سؤال است که ظرفیت هوم چیست؟ ظرفیت آفلاین به چه معناست؟ و سؤالاتی از این قبیل، با ساویس‌گیم همراه باشید.

نوشتار مرتبط: Avowed, Fable, The Elder Scrolls 6 و آینده‌ی انحصاری‌های Xbox Series X

آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس هوم ایکس باکس

ظرفیت هوم چیست؟

این ظرفیت به شما امکان بازی کردن در حالت آنلاین و آفلاین را می‌دهد. فروشنده در این حالت دسترسی ایمیل و رمز ورود را به شما می‌دهد. شما نیز می‌بایست به سرعت اکانت را هوم کنید و بازی‌های مدنظر را از بخش My games & apps برای دانلود قرار دهید. توجه بفرمائید که فروشندگان معمولاً پس از چند ساعت رمز اکانت را تغییر می‌دهند. بنابراین بهتر است پس از هوم کردن و دانلود بازی‌ها به اکانت خودتان جابجا شوید.

نوشتار مرتبط: مقایسه: PS5 در برابر Xbox Series X؛ کدام را بخرم؟

آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس آنلاین ایکس باکس

ظرفیت غیر هوم چیست؟

در این حالت برای اجرای بازی یا بازی‌ها باید ابتدا به اینترنت متصل شده و با اکانت ارائه شده  آنلاین شوید. دسترسی اکانت از شما سلب نخواهد شد و رمز آن نیز تغییر نخواهد کرد.

در این شیوه شما می‌بایست ابتدا با اکانت خریداری شده آنلاین شوید و سپس به اکانت خودتان جابجا شوید. این مراحل در هر بار خاموش/روشن کردن کنسول باید تکرار شوند.

بسیار مهم: به هیچ عنوان نباید اکانت را هوم کنید یا تغییراتی در آن اعمال نمایید. اگر چنین کاری انجام دهید و یا اکانت را به شخص دیگری بدهید فروشندگان دسترسی شما را قطع خواهند کرد.

نوشتار مرتبط: اگر Xbox Series S نخریده‌اید، بروید خدا را شکر کنید!

آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس آفلاین ایکس باکس

ظرفیت آفلاین چیست؟

در این شیوه اطلاعات اکانت به شما داده می‌شود و می‌بایست کنسول خودتان را هوم کنید. شما می‌بایست طی زمان توافق شده اقدام به نصب بازی‌ها نمایید، در غیر این صورت دسترسی شما قطع خواهد شد. پس از نصب بازی‌ها و آفلاین کردن کنسول به هیچ‌وجه نباید آنلاین شوید. چرا که به محض آنلاین شدن بازی‌ها قفل می‌شوند. ظرفیت آفلاین همان‌طور که از نامش مشخص است، فقط قابلیت آفلاین بازی کردن را به شما خواهد داد.

نوشتار مرتبط: فهرست تمام بازی‌های روز نخست ایکس باکس گیم پس در 2021

آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس گیم پس

ظرفیت اجاره‌ای چیست؟

ظرفیت اجاره‌ای مراحل مشابهی با ظرفیت غیر هوم دارد. با این تفاوت که پس از اتمام مدت اجاره شده دسترسی شما قطع و رمز اکانت تغییر پیدا می‌کند. البته ظرفیت اجاره‌ای در قالب هوم هم ارائه می‌شود. که در آن صورت قابلیت بازی بدون نیاز به اینترنت را نیز خواهید داشت.

نکته: امکان بن یا همان مسدود شدن اکانت و کنسول در همه‌ی ظرفیت‌ها وجود دارد. و فروشندگان معمولاً هیچ تعهدی در این زمینه ندارند. در نتیجه با احتیاط از این روش‌ها استفاده کنید و اگر برایتان مقدور بود به جای خرید اکانت‌های ظرفیتی خودتان اقدام به خرید گیفت کارت و فعال‌سازی گیم پس بفرمائید.

آموزش ظرفیت هوم، غیر هوم و ظرفیت آفلاین بازی‌های ایکس‌ باکس گلد

خب دوستان این بود توضیحات در خصوص ظرفیت هوم ایکس باکس، ظرفیت غیر هوم یا آنلاین ایکس باکس و ظرفیت آفلاین. همچنین توضیحی در خصوص ظرفیت اجاره‌ای هم خدمتتان ارائه کردیم. اگر سؤالی داشتید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها