Final Fantasy Origin نام انحصاری جدید PS5 خواهد بود

Final Fantasy Origin نام انحصاری جدید PS5 خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، Final Fantasy Origin نام انحصاری جدید PS5 خواهد بود. این بازی همان فاینال فانتزی جدید است که در این چند روزه شاهد شایعات آن بودیم و قرار است در E3 2021 رونمایی شود.

همان منبعی که اطلاعات گذشته از جمله انحصاری بودن بازی برای PS5 و ساخته شدن آن توسط Team Ninja را افشا کرد، حال نام آن را نیز مشخص کرد. Final Fantasy Origin همان فاینال فانتزی جدیدی خواهد بود که در انحصار پلی‌استیشن می‌باشد. با این حساب پلتفرم پلی‌استیشن دارای 3 انحصاری بزرگ و جدید از فرانچایز است.

بازی‌های Final Fantasy VII Remake Part 2، Final Fantasy 16 و حال هم Final Fantasy Origin. به راستی که PS5 قرار است به بهشت عاشقان این فرانچایز و بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی مبدل شود.

این بازی قرار است تاریک‌ترین و خشن‌ترین فاینال فانتزی تاریخ باشد و عناصر زیر سبک سولزبورن را در خود داشته باشد. البته نباید انتظار Nioh 3 را از بازی داشته باشید.

همچنین مشخص شده است که بازی انحصاری زمانی PS5 خواهد بود و احتمالاََ در ادامه راهی PC و سایر پلتفرم‌ها خواهد شد. البته بازی Final Fantasy VII Remake هم روی کاغذ انحصاری زمانی است ولی با گذشت مدت زمان زیادی هنوز برای سایر پلتفرم‌ها منتشر نشده است.

در خصوص بودجه‌ی تولید و کیفیت بصری Final Fantasy Origin، این منبع اذعان کرد که طرفداران بهتر است انتظارات خود را در حد معقول نگه دارند. که البته طبیعی هم هست، چرا که اسکوئرانیکس چندین بازی پرخرج در دست توسعه دارد.

بازی Final Fantasy Origin قرار است خشن‌ترین بازی در مجموعه باشد به گونه‌ای که این منبع ادعا می‌کند رگه‌های Ninja Gaiden 2 در این بین هست. بدون شک اگر چنین چیزی صحت داشته باشد فوق‌العاده شگفت‌انگیز و غیرمنتظره خواهد بود.

در نهایت این‌که بازی مذکور قرار است چندین درجه‌ی سختی مختلف داشته باشد و در مراسم E3 2021 رونمایی شود.

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها