یک فاینال فانتزی انحصاری دیگر برای PS5 در راه است

یک فاینال فانتزی انحصاری دیگر برای PS5 در راه است

به گزارش ساویس‌گیم، فاینال فانتزی انحصاری دیگر برای PS5 در دست ساخت قرار دارد. اسکوئرانیکس قرار است حسابی برای سونی سنگ تمام بگذارد. هنوز تاریخ عرضه‌ی Final Fantasy 16 مشخص نشده است که خبر از یک انحصاری دیگر برای PS5 به گوش می‌رسد.

این اطلاعات را یک منبع فوق‌العاده موثق ارائه داده است. ایشان پیش از این سابقه‌ی افشای برنامه‌ی کامل مراسم سونی برای PS5 و همچنین DLC انحصاری Marvel’s Avengers برای پلی استیشن را در کارنامه دارد. جالب است بدانید که همین شخص این نکته را هم مشخص کرده بود که بازی Final Fantasy 16 انحصاری زمانی PS5 خواهد بود.

اتفاقی که در رویداد بعدی سونی به آن اشاره شد. ولی بعداََ انکار شد و اسکوئرانیکس گفت که اجازه ندارند که در این خصوص اظهارنظر کنند و در حال حاضر فقط PS5 پلتفرم مقصد این بازی است.

شرکت نام آشنای اسکوئرانیکس در E3 2021 حضور دارد و حال این شخص ادعا می‌کند که یک فاینال فانتزی انحصاری دیگر برای PS5 معرفی خواهد شد.

به علاوه‌ی این‌که اطلاعات جدیدی هم در خصوص بازسازی Final Fantasy VII Remake Part 2 ارائه خواهد شد. فاصله‌ی زیادی با این رویداد نداریم، بیایید برای یک فاینال فانتزی جذاب لحظه‌شماری کنیم.

نظر شما چیست دوستان؟ موافق یک فاینال فانتزی انحصاری دیگر برای PS5 هستید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها