مایکروسافت در E3 2021 پنج بازی بزرگ معرفی می‌کند

مایکروسافت در E3 2021 پنج بازی بزرگ معرفی می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، انتظار می‌رود که مایکروسافت در E3 2021 از پنج بازی بزرگ رونمایی کند. این در حالی است که ردموندی‌ها پیش از این بازی‌های بزرگی را معرفی کرده‌اند.

طبق گفته‌های یک منبع شناخته شده علیرغم این‌که مایکروسافت پیش از این چندین بازی بزرگ از جمله Avowed، Fable، Forza Motorsport و State of Decay 3 را معرفی کرده است، با این حال در E3 2021 قرار است از 5 بازی بزرگ دیگر نیز رونمایی کنند.

این منبع مدعی است که از این 5 بازی مطلع است و با این‌که چند تای آن‌ها قابل پیش‌بینی هستند، اما چند تایی هم به نوعی جدید خواهند بود.

البته این شخص این نکته را هم خاطرنشان کرد که برنامه‌های مراسم هنوز نهایی نشده است. با این حال انتظار می‌رود برای بازی‌های امسال و سال آینده شاهد گیم پلی و حتی نسخه‌ی آزمایشی باشیم.

بدون شک با مراسم جذابی روبه‌رو خواهیم بود. تا بدین جا حضور Forza Horizon 5، Halo Infinite، Forza Motorsport، Everwild و Perfect Dark بسیار محتمل است. بازی Starfield هم به احتمال قطع به یقین حاضر خواهد بود.

در حال حاضر برنامه‌های مراسم E3 2021 به طور کامل مشخص نشده است. به محض رونمایی از برنامه‌ی کامل شما را مطلع خواهیم کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ برای مراسم مایکروسافت مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها