شایعه: Final Fantasy جدید با طعم سولزبورن در انحصار PS5 خواهد بود

شایعه: Final Fantasy جدید با طعم سولزبورن در انحصار PS5 خواهد بود

به گزارش ساویس‌گیم، شایعه‌ی Final Fantasy دیگر برای PS5 را که خاطرتان هست؟ حال اطلاعات جدیدی در خصوص آن به دست آمده است.

طبق شنیده‌ها Final Fantasy جدید قرار است توسط Team Ninja برای PS5 توسعه یابد. این استودیوی خوش ذوق و کاربلد عناوین بزرگی چون Nioh و Ninja Gaiden را در کارنامه دارد. همان‌طور که احتمالاً از نام استودیو حدس زده باشید، این Final Fantasy جدید قرار است گیم پلی مشابه عناوین سولزبورن را داشته باشد.

البته شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده است ادعا می‌کند که گیم پلی Final Fantasy جدید شبیه سولزبورن هست ولی نه آن‌طور که مخاطبان انتظار دارند. احتمالاً بیش‌تر مکانیک‌های گیم پلی شبیه آن عناوین باشند و نه سختی دیوانه‌وار آن‌ها.

تا کنون چندین منبع تأیید کرده‌اند که Final Fantasy جدید در مراسم E3 2021 نمایش خواهد داشت. این بازی انحصاری PS5 خواهد بود و بدین ترتيب غول ژاپنی توانسته است در همین ابتدای کار 3 انحصاری از اسکوئرانیکس دوست داشتنی برای خود دست و پا کند.

نسخه‌ی دموی این بازی هم قرار است در تابستان منتشر شود. که این احتمالاً به تاریخ عرضه‌ی جدید بازی اشاره خواهد داشت. و یا شاید هم سازندگان قصد دارند بازخورد طرفداران را بسنجند و نسخه‌ی نهایی را اصلاح کنند.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ با انحصاری شدن بازی‌های پرطرفدار موافق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها