بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC

یکی از بهترین سرویس‌های بازی EA Play است که مجموعه‌ای از عناوین کلاسیک و جدید را گرد آورده. چه شما مستقيماً عضو این سرویس باشید و چه به لطف Xbox Game Pass Ultimate از عناوین آن بهره‌مند می‌شوید، در ادامه بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC را به شما معرفی خواهیم کرد.

هر کس سلیقه‌ای دارد و ما این را به خوبی می‌دانیم. برای همین منظور فهرستی از بهترین عناوین مستقل، کلاسیک و جدید را برای شما آماده کرده‌ایم که ارزش توجه شما را داشته باشد.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Brothers: A Tale of Two Sons؛ افسانه‌ی 2 برادر 

بازی A Way Out

A Way Out

یکی از معدود عناوین بازار که مخصوص تجربه‌ی چندنفره ساخته شده است و ارزش بالایی دارد. برای تجربه‌ی A Way Out نیاز به یک همراه دارید تا غرق در لذت شوید. ساخته‌ی Hazelight و جوزف فارس یک حس تازگی شیرینی دارد که در نوع خود منحصر به فرد است. گیم پلی نوآورانه‌ و چالش‌برانگیز به همراه داستانی احساسی A Way Out را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Battlefield 2042 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Battlefield 1

Battlefield 1

سفر به جنگ جهانی اول که از آن به عنوان جنگ بزرگ نیز یاد می‌کنند. بتلفیلد 1 ابایی از نشان دادن زشتی‌های جنگ ندارد و این پدیده‌ی خانمان سوز را بدون روتوش به تصویر می‌کشد. Battlefield 1 تشکیل شده از داستان‌های پراکنده از جبهه‌های مختلف جنگ جهانی اول است و آن‌ها را به گونه‌ای گرد آورده.

سازندگان ادعا می‌کنند که این خرده داستان‌ها واقعی هستند و فضاسازی با مشورت کهنه سربازان صورت گرفته است. اما حقیقت این است که بتلفیلد در بعد داستانی هیچ‌وقت چیزی برای ارائه نداشته و ندارد. Battlefield 1 را برای یک تجربه‌ی گرافیکی چشم‌نواز از جنگ جهانی اول قبول کنید نه بیش‌تر.

نوشتار مرتبط:  کنسولی برای تمام دوران؛ چرا ‌PS2 بهترین کنسول تاریخ است؟ 

بازی Burnout Paradise Remastered

Burnout Paradise Remastered

بازی‌بازان قدیمی حتماً سری جذاب Burnout را به خاطر دارند. سری ماشین‌سواری هیجان‌انگیز و لذت‌بخش که نسل ششم و هفتم یکه‌تازی می‌کرد. این ریمستر بهترین بازی از سری است که بیش از یک دهه‌ی پیش عرضه شده بود.

بازی Burnout Paradise Remastered از لحاظ گرافیکی شاید زننده باشد ولی گیم پلی و سایر اجزای آن کماکان لذت‌بخش می‌باشند. صد حیف که Criterion Games مسئول ساخت نسخه‌ی جدید Need for Speed شده است و قرار نیست شاهد نسخه‌ی جدید Burnout باشیم.

نوشتار مرتبط:  وحشت در فضای مرده؛ چرا Dead Space 2 یکی از بهترین عناوین وحشت و بقاست؟ 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Dead Space

Dead Space

اواسط نسل هفتم بود که EA و Visceral Games جان تازه‌ای به سبک وحشت بخشیدند. آن‌ها با اضافه کردن عناصر علمی-تخیلی یک تجربه‌ی وحشت و بقای جذاب و دلچسب را پدید آوردند.

درست است که Dead Space Remake در دست ساخت قرار دارد ولی تجربه‌ی بازی اصلی هنوز هم ارزشمند است. وقت آن رسیده است که دگرباره با آیزاک کلارک نکرومورف‌ها را تکه تکه کنیم.

نوشتار مرتبط:  توضیحاتی پیرامون محتواهای جذاب و رایگان Dirt 5 در به‌روزرسانی جدید 

بازی Dirt 5

Dirt 5

سازندگان در Dirt 5 باری دیگر به ریشه‌های جذاب سری بازگشتند. این در حالی است که متأسفانه در شماره‌های گذشته غالباً به افراط و تفریط می‌پرداختند. به این شکل که Dirt 3 کاملاََ آرکید بود و Dirt 4 به یک‌باره عنوانی شبیه‌ساز رالی شده بود! در این بین بهترین و کامل‌ترین نسخه Dirt 2 می‌باشد که کماکان بی همتاست و Dirt 5 توانسته است تا حدودی به آن شاهکار نزدیک شود.

اگر به دنبال یک تجربه‌ی آرکید و جذاب از رالی هستید، Dirt 5 می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Dragon Age Inquisition 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

بازی Dragon Age: Inquisition یک سندباکس فانتزی دلچسب است. بهترین نسخه در مجموعه‌ی عصر اژدها همین است. پس از مسیر انحرافی BioWare در Dragon Age 2، آن‌ها باری دیگر به ریشه‌ها بازگشتند و ترکیبی برنده از بهترین عناصر نقش‌آفرینی را در بازی سوم گرد آوردند. موسیقی، گرافیک، گیم پلی و داستان در Dragon Age: Inquisition درخشان هستند و با یک نقش‌آفرینی درجه یک طرف هستیم.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی It Takes Two 

بازی It Takes Two

It Takes Two

جوزف فارس باری دیگر با It Takes Two توانایی‌های خود را به رخ کشید. این بازی co op جذاب سرشار از خلاقیت و نوآوری است. بازی پر شده است از ایده‌های ناب و مینی گیم‌های لذت بخش.

بازی It Takes Two بهترین عنوان چندنفره است و به خوبی از پس وعده‌های خود برآمده. به مانند A Way Out برای تجربه‌ی این شاهکار نیز به یک همراه نیاز خواهید داشت.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series S که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Knockout City

Knockout City

علاقه‌ای به تجربه‌ی عناوین تفننی دارید؟ Knockout City برای شما ساخته شده است. مکانیک‌های بازی ساده هستند و یاد گرفتن آن‌ها آسان است. فضای کارتونی بازی نیز دلچسب است و بر جذابیت آن افزوده. تجربه‌ی این بازی با دوستان آنلاین لذت بیش‌تری دارد ولی به صورت تک‌نفره نیز قابل بازی است.

نوشتار مرتبط:  تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی Sherlock Holmes: Chapter One 

بازی Peggle 2

Peggle 2

بهترین بازی‌های معمایی آن‌هایی هستند که بین گیم پلی ساده و چالش‌برانگیز یک تعادل ایجاد می‌کنند. بازی Peggle 2 یکی از آن بازی‌هاست. طراحی شاد و رنگارنگ بازی چشم‌نواز است و یاد گرفتن مکانیک‌های آن‌ها کاری ندارد. از طرفی چالش‌های بازی و مراحل بالاتر آن هستند که تجربه‌ی آن را شیرین‌تر می‌کنند. Peggle 2 عنوان ارزشمندی است که تجربه‌ی آن خالی از لطف نخواهد بود.

نوشتار مرتبط:  10 بازی مستقل برتر که گرافیک شگفت‌انگیزی دارند 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Sea of Solitude

Sea of Solitude

بازی Sea of Solitude از لحاظ گیم پلی حرفی برای گفتن ندارد و عنوان کوتاهی هم هست. ولی درون مایه‌ی بازی ارزشمند و به موضوع سلامت روان و انزوا می‌پردازد. قرار نیست همه‌ی بازی‌ها گیم پلی عمیق و چند صد ساعته ارائه دهند. گاهی اوقات همین عناوین مستقل و کوتاه مفاهیم عمیق و انسانی را در عرض چند ساعت به بهترین شکل تفهیم می‌کنند.

نوشتار مرتبط:  ساخت عناوین جنگ ستارگان دیگر در انحصار EA نیست 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Star Wars Battlefront II

Star Wars Battlefront II

حواشی این بازی به دلیل خریدهای درون برنامه‌ای آزار دهنده حسابی حیثیت EA را به باد داد. فشار بازی‌بازان اما سازندگان را مجبور کرد مشکلات را برطرف و خریدهای درون برنامه‌ای طمعکارانه را حذف کنند.

در نهایت Star Wars Battlefront II یک کمپین کوتاه ولی قابل قبول به همراه بخش چندنفره‌ای فوق‌العاده برای طرفداران جنگ ستارگان را ارائه می‌دهد.

نوشتار مرتبط:  سود خارق‌العاده و باورنکردنی EA از فرانچایز جنگ ستارگان 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order

پس از سال‌ها ارائه‌ی عناوین چندنفره و آنلاین محور، EA بالأخره سر عقل آمد و یک بازی داستان‌محور از جنگ ستارگان ارائه داد. شرکتی که زمانی ادعا می‌کرد بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور مرده‌اند، پس از دیدن موفقیت‌های شگفت‌انگیز عناوین God of War و Red Dead Redemption 2 یک بازی تماماََ تک‌نفره و داستان‌محور ارائه داد و با استقبال گسترده‌ی طرفداران جنگ ستارگان و بازی‌بازان حرفه‌ای مواجه شد.

حواشی داستان را که کنار بگذاریم Star Wars Jedi: Fallen Order تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. حال همه مشتاق هستیم که آینده چه چیزی برای Cal Kestis در نظر دارد.

نوشتار مرتبط:  فهرست تمام بازی‌های Xbox Series X که به صورت 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Star Wars: Squadrons

Star Wars: Squadrons

کمپین Star Wars: Squadrons فوق‌العاده کوتاه و فاقد ارزش است. با این حال بخش چندنفره و حالت‌های متنوع مبارزات هوایی بازی است که جذاب هستند. در Star Wars: Squadrons شما می‌توانید مبارزات با سفینه‌های فضایی را تجربه کنید و در صورت داشتن هدست واقعیت مجازی این تجربه را عمق بیش‌تری ببخشید.

نوشتار مرتبط:  10 بازی فوق‌العاده برای عاشقان Halo و عاشقان شوتر که باید تجربه کنید 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Titanfall 2

Titanfall 2

بازی نخست Titanfall یک نوآوری جدید در شوتر اول شخص بود. سرعت و گان‌پلی دلچسب آن بازی باعث ایجاد یک موج جدید در عناوین شوتر اول شخص شد. در Titanfall 2 سازندگان همه‌ی اجزای بازی نخست را تقویت کردند و با اضافه کردن یک بخش داستانی جذاب بر ارزش بازی افزودند.

بازی Titanfall 2 در زمینه‌ی گیم پلی، گرافیک، داستان و موسیقی عنوانی فوق‌العاده و یک شاهکار است. سال‌های زیادی از عرضه‌ی بازی می‌گذرد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر دنباله‌ی جدید آن هستند ولی بعید است فعلاً خبری از دنباله باشد.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Unravel Two؛ تافته‌های جدا بافته! 

بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC بازی Unravel Two

Unravel Two

بازی نخست ترکیبی از معماهای غیر استاندارد با سکوبازی جذاب و داستانی احساسی بود. Unravel Two ضمن برطرف کردن ضعف‌ها شخصیت‌های قابل بازی را 2 برابر کرده است و بخش co op را به این کامواهای دوست داشتنی اضافه کرده. هم‌اکنون می‌توانید Unravel Two را به صورت 2 نفره تجربه کنید و از معماهای جذاب و سکوبازی دلچسب آن نهایت لذت را ببرید. ولی افسوس که داستان بازی به گیرایی نسخه‌ی اول نیست.

خب دوستان این هم از بهترین بازی‌های EA Play برای نصب روی کنسول و PC، کدام را تجربه کرده‌اید؟ قصد تجربه‌ی کدام بازی را دارید و جای کدام بازی در فهرست خالی است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها