ساخت عناوین جنگ ستارگان دیگر در انحصار EA نیست

Star Wars Game جنگ ستارگان

به گزارش ساویس‌گیم، شاخه‌ی بازی‌سازی لوکاس فیلم ظاهراً حسابی فعال شده است. آن‌ها قدم‌های بزرگی برای فعالیت در هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی انجام داده‌اند. دیروز مشخص شد که استودیوی MachineGames حق امتیاز کار بر روی بازی ایندیانا جونز را به دست آورده است. این استودیو برای ساخت عناوین ولفنشتاین معروف است و زيرمجموعه‌ی بتزدا به حساب می‌آید. حال اعلام شد که استودیوی Massive Entertainment از یوبیسافت قرار است نسخه‌ی جدیدی از جنگ ستارگان را خلق کند. این استودیو برای ساخت عناوین دیویژن شناخته شده است.

مراحل ساخت بازی هنوز در ابتدای کار قرار دارد. استودیوی مذکور در حال جذب نیرو برای ساخت بازی جنگ ستارگان است. کارگردانی این بازی را نیز کارگردان نوآوری دیویژن بر عهده خواهد داشت. شایان ذکر است که ساخت این بازی با موتور بازی‌سازی اختصاصی Snowdrop انجام خواهد گرفت.

صحبت‌های مديرعامل یوبیسافت آقای گیلموت:

جهان جنگ ستارگان یک منبع الهام فوق‌العاده برای ماست تا مرز این هنر-صنعت را جابه‌جا کنیم. ساخت یک جهان جذاب با شخصیت‌های جاودانه در این فرانچایز برای ما موقعیت بزرگی است. ما خوشحالیم که Massive Entertainment را داریم تا در کنار لوکاس فیلم روی این بازی کار کنند. ما برنامه داریم تا یک تجربه‌ی منحصر به فرد و بکر از جنگ ستارگان ارائه دهیم. تجربه‌ای که مشابهش را ندیده‌اید.

این خبر اندکی غیر منتظره بود. چرا که تصور می‌شد EA هشت سال پیش حق امتیاز انحصاری Star Wars را از دیزنی خریداری کرده است. ظاهراً این قراداد انحصاری به پایان رسیده است. دیزنی در این خصوص گفت که EA کماکان یک شریک تجاری مهم برای ما خواهد بود. و به ساخت عناوین جنگ ستارگان ادامه خواهد داد.

جنگ ستارگان star wars game

شرکت EA در حال ساخت عناوین مختلفی از این مجموعه است و قرار است نهایت استفاده را از این حق امتیاز ببرد. منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از اضافه شدن یوبیسافت به جمع سازندگان بازی جنگ ستارگان خشنود هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها