هر آنچه که باید درباره‌ی GhostWire: Tokyo بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی GhostWire: Tokyo بدانید

از تریلر گرفته تا گیم پلی و اطلاعات جانبی دیگر، در این مقاله قرار است هر آنچه که باید درباره‌ی GhostWire: Tokyo بدانید را ارائه دهیم.

پس از 2 شماره The Evil Within و تصاحب توسط مایکروسافت، Tango Gameworks به زودی بازی جدید خود را عرضه خواهد کرد. GhostWire: Tokyo یک اکشن-ماجراجویی ماورائی خواهد بود که تفاوت‌هایی با عناصر کلاسیک وحشت و بقا دارد. این بازی مبارزات اول شخص را با وقایع ماورائی ترکیب کرده است. در ادامه به ارائه‌ی اطلاعات در خصوص GhostWire: Tokyo خواهیم پرداخت.

نوشتار مرتبط:  چرا Ghostwire: Tokyo را نباید با آثار اخیر استاد میکامی مقایسه کرد 

GhostWire: Tokyo

تاریخ عرضه

بازی GhostWire: Tokyo قرار بود 2021 عرضه شود ولی برای بهبود کیفیت بازی عرضه‌ی آن تا 2022 تأخیر خورد. پلتفرم‌های مقصد بازی PS5 و PC می‌باشند. قرارداد انحصار زمانی پلی استیشن پیش از تصاحب شرکت مادر Tango Gameworks یعنی ZeniMax Media توسط مایکروسافت امضاء شده بود. این انحصار یک سال به طول خواهد انجامید و سپس نسخه‌ی Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  معرفی بزرگان: شینجی میکامی، به نام پدرخوانده 

ماجرای GhostWire: Tokyo از چه قرار است؟

در نگاه اول GhostWire: Tokyo به مانند نسخه‌ی ترسناک و ژاپنی Dishonored می‌باشد که از قضا آن بازی نیز دستپخت ناشر شناخته شده Bethesda Softworks است. اما GhostWire: Tokyo فراتر از این است، شما باید راز خالی از سکنه شدن توکیو را برملا کنید.

فضای GhostWire: Tokyo شامل محیط‌های شهری ژاپن و جنگل‌های محلی است. شما می‌بایست با قدرت‌های ماورائی که به دست آورده‌اید به نبرد نیروهای تاریک و انتقام‌جو بروید.

هر آنچه که باید درباره‌ی GhostWire: Tokyo بدانید

گیم پلی GhostWire: Tokyo برخلافِ بازی‌های وحشت و بقا فوق‌العاده سرعتی است و نمایش‌های بازی تا بدین لحظه نوید کیفیت بالای بازی را می‌دهند. با توجه به این‌که استاد میکامی نظارت آثار Tango Gameworks را برعهده دارند، آثار این استودیو از پیش تضمین شده هستند و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی این بازی می‌باشند.

به‌روزرسانی

آخرین اطلاعات از Ghostwire: Tokyo

بازی مورد انتظار گوست وایر توکیو به‌زودی عرضه می‌شود ولی اطلاعات کمی از بازی ارائه شده بود. این مهم دیشب تغییر کرد و شاهد یک گیم پلی مفصل از بازی بودیم. شخصیت اصلی Ghostwire: Tokyo آکیتو نام دارد و به نوعی با موجودی به نام KK تسخیر شده است. این موجود قدرت‌های ماورایی به آکیتو می‌بخشد. که شامل جادوی آب، آتش و باد است. 

مبارزات بازی Ghostwire: Tokyo منحصر به فرد و ترکیبی از چند سبک متفاوت است. سازندگان بازی را اکشن-ماجراجویی معرفی می‌کنند. این بازی نخستین تجربه‌ی غیر خطی Tango Gameworks می‌باشد. شما قابلیت گشت و گذار در محیط شهری توکیو را خواهید داشت و آزادی عمل خوبی به مخاطب داده شده است.

گیم پلی بازی بین مخفی‌کاری و اکشن فوق‌سریع جابه‌جا می‌شود و حقیقتاً مشابهی برای این بازی وجود ندارد. شایان ذکر است که حال و هوای ترسناک بازی‌های Tango Gameworks و استاد میکامی در این بازی حضور خواهد داشت. و فضالی کلی بازی سنگین است. شما در گوست وایر توکیه قابلیت گشت و گذار عمودی و جا به جایی روی پشت بام‌های توکیو را خواهید داشت که این کار به وسیله‌ی grappling ویژه رقم خواهد خورد. همچنین ما در نمایش جدید بازی شاهد ویژگی عجیب Wire In بودیم که غیر قابل توصیف است و برای درک آن می‌بایست به ویدئوی بازی در بالا رجوع کنید.

Ghostwire: Tokyo

در نهایت جا دارد اشاره کنیم که بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ 5 فروردین برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در خصوص GhostWire: Tokyo چیست؟ با توجه به اطلاعات ارائه شده در مقاله‌ی هر آنچه که باید درباره‌ی GhostWire: Tokyo بدانید، برای تجربه‌ی بازی مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها