پنج فیلم برتر – جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal

جیک جیلنهال

جیک جیلنهال یک هنرپیشه آمریکایی متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۰ در لس‌آنجلس است. که بازیگری را از 10 سالگی شروع کرد. و اولین نقش اصلی‌اش را در سال ۱۹۹۹ در فیلمی به نام آسمان اکتبر بازی کرد. در ادامه با معرفی 5 فیلم برتر از این بازیگر همراه ساویس‌گیم باشید.

معرفی پنج فیلم برتر جیک جیلنهال Jake Gyllenhaal

 چپ دست

  1. فیلم چپ دست Southpaw (2015)

چپ‌دست یک فیلم در ژانر درام ورزشی به کارگردانی آنتونی فوکوآ است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران این فیلم، می‌توان به جیک جیلنهال، فارست ویتاکر، فیفتی سنت و ریچل مک‌آدامز اشاره کرد.

 

دانی دارکو

  1. فیلم دانی دارکو Donnie Darko (2001)

دانی دارکو فیلمی درام، تریلر، علمی-تخیلی، ساخت آمریکا، محصول سال ۲۰۰۱، به نویسندگی و کارگردانی ریچارد کلی است. در سال ۱۹۸۸، نوجوانی به نام «دانی دارکو» شب‌هنگام در خواب راه می‌افتد و از خانه خارج می‌شود و با خرگوش-انسان‌نمای غول‌پیکر و زشت‌رویی به نام «فرانک» ملاقات می‌کند.

 

زودیاک

  1. فیلم زودیاک Zodiac (2007)

زودیاک یک فیلم معمایی مهیج آمریکایی به کارگردانی دیوید فینچر و نویسندگی جیمز وندربیت که بر اساس کتابی با همین نام به قلم رابرت گری‌اسمیت ساخته شده‌است. این ششمین فیلم بلند دیوید فینچر، کارگردان آمریکایی است. این فیلم با دوربین دیجیتال اچ‌دی فیلم‌برداری شده‌است.

 

شبگرد

  1. فیلم شبگرد Nightcrawler (2014)

شبگرد فیلمی جنایی به کارگردانی دان گیلروی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. ستاره فیلم جیک جیلنهال در نقش یک خبرنگار است که از صحنه‌های تصادف و جرم و جنایت در لس آنجلس فیلمبرداری می‌کند و آنها را به شبکه‌های اخبار تلویزیونی می‌فروشد. ریز احمد، رنه روسو و بیل پاکستون، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

زندانیان - جیک جیلنهال

  1. فیلم زندانیان Prisoners (2013)

زندانیان فیلم آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ در ژانر جنایی و به کارگردانی دنیس ویلنیو و تهیه شده در شرکت برادران وارنر است. در این فیلم بازیگرانی چون هیو جکمن، جیک جیلنهال، ماریا بلو، ترنس هاوارد، ملیسا لئو به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم در خصوص گم شدن دو کودک در پنسیلوانیا و تحقیق برای یافتن آنهاست.

 

شما کدامیک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها